![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() kan dit ? de gu bak moet ff in de revisie (olielekkage en synchomeshring) en de kr bak heb ik nog liggen tis maar tijdelijk of is er dan niet mee te rijden
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |
#2
|
|||
|
|||
![]() waarom zal het niet rijden ? ?
Mijn GU heeft een 4t bak standaard welke toch ook vrij lange versnellingen heeft. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Een kr heeft de verzetten dichter op elkaar om hoge toeren te behouden. Passen doet het.
__________________
Octavia Combi 1.6tdi - Daily ![]() 'Dark burgundy' Golf 2 1.9 tdi 161pk/366nm 1990 - Sold to Gijs. ![]() 'Calypso Green' Golf 2 1.8i GL 1990 - rear ended ? |
#4
|
||||
|
||||
![]() Wat is de code van die bak van de KR,ik vraag het omdat men er wel een een andere bak achter gooit.
Als het een 2y is past die niet,deze heeft een dikkere prise as. |
#5
|
||||
|
||||
![]() waar vind ik die bakcode? wat ik wel weet de golf is een 86er en de bak komt uit een 89er, ik kan koppeling en vliegwiel ook wel overzetten als het moet lijkt me dan geen probleem toch?
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |
#6
|
||||
|
||||
![]() Op mijn kr zit nu een 4t,dan zal een 2y ook wel passen met de gu?
Je moet alleen de 16v koppeling erop zetten. |
#7
|
||||
|
||||
![]() code staat onder de bak op een recht hoekje.
De code kan uit een cijfer en letter bestaan of 3 letters,in jou geval. Je kunt de 2y gebruiken maar dan met koppeling en vliegwiel zoals aan gegeven. |
#8
|
||||
|
||||
![]() ke dus gewoon de hele set van de 16v op de gu zetten en draaien maar, mooi dat zo kan bedankt dit weekend maar es ff aan de slag
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |
#9
|
||||
|
||||
![]() ff update nu moet het toch echt gebeuren (komt me eigenlijk heel slecht uit) de auto wil niet meer in de versnelling alleen als ik nog als ik em uit zet in de versnelling en dat starten en rollen laten en ontkoppelt niet meer volledig hoop wel dat de 16v bak past anders moet ik ook nog een andere bak halen wil deze liever reviseren
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |
#10
|
||||
|
||||
![]() als hierboven aangegeven, de bak past zowieso, alleen moet je ook de koppeling en t vliegwiel van de 2Y over zetten.
heb je ook de flenzen opgemeten? die van een 16v zijn ø100mm |
#11
|
||||
|
||||
![]() moet ik nog ff checken maar ik heb ook nog wel aandrijfassen liggen van ø100mm
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |
#12
|
||||
|
||||
![]() hallo het is gelukt wat me opvalt dat de kr bak idd wat korter lijkt en volgens mijn gevoel maakt het de auto ook sneller alleen ik denk dat de top lager ligt maar dat intereseert me niet. De bak voelt ook veel soepelder aan als de gu bak
oja de koppeling en drukgroep wel overgezet maar was wel hetzelde ![]() de bak maar eens reviseren laat nog wel ff horen van hoe en wat bedankt voor de reacties
__________________
mk1 syncro 16v u.c. lupo 1,4 16v Sold Caddy mk1 16v kr Mk3 tDI pd asz performed by buning tuning! Uhm engine soled ![]() ![]() Audi Allroad v6 Bi-Turbo ![]() |