![]() |
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]()
|
||||
|
||||
![]() Die eerste heb ik wel eens gespot rondom Breda. Dat is echt een hele nette!
|
|||
|
|||
![]() Die eerste is een hele nette en van die tweede wel wat van te maken.
Bieden vanaf 700,- is ook geen gekke prijs. Wel ff dunne bumpers scoren. |
|
||||
|
||||
![]() Die eerste moet gespoten worden, rondom krassen en steenslag, wel mooi hard.
|
||||
|
||||
![]() Ik ben vandaag bij de eerste gaan kijken. Het is een goudeerlijke auto van heel vriendelijke mensen. De techniek is dik in orde al denk ik wel dat de koppeling er aan zit te komen. Hij is keihard maar heeft zoals hierboven al gezegd werkelijk overal steenslag. Interieur is ook erg netjes op een klein slijtplekje op de bijrijdersstoel na ( ik denk dat de zittingen ooit gewisseld zijn). Al met al een auto die qua originaliteit zijn prijs wel waard is maar voor mij net niet helemaal. Hij moet gewoon heel nodig een simpel spuitbeurtje hebben maar dan komt hij meteen weer in een andere prijscategorie.
(En voor mezelf kan ik dan denk ik beter voor dat geld mijn huidige GTI onder handen nemen.)
|
|||
|
|||
![]() mocht iemand die 2e kopen en de wielen kwijt willen...die mogen bij mij op de oprit
![]()