![]() |
|
||||
|
||||
![]() Ik zoek een aantal (kleine) dingen.. wie o wie kan me aan (een van) de volgende dingen helpen:
- Windspoiler/geleider van een origineel schuifdak (Golf mk2). - Lichtschakelaar bestuurdersdeur (dat pinnetje wat in de sponning zit) - Lichtschakelaar die in de hoedeplanksteun zit (mag ook complete steun zijn, nette staat/zwart stof (G60)) - 2 klemmetjes om connector mee te vergrendelen (ijzerdraadjes); versnellingsbakconnector en koplampconnector (linksvoor) - Plastic kapje wat langs je koelvloeistof-reservoir zit incl boutjes
www.dubclub-online.nl Last edited by Misha : 27-10-2012 at 16:30. |
|
||||
|
||||
![]() Niemand een slopertje staan wat wat spul af kan?
|
|||
|
|||
![]() Schuifdakspoiler moet ik even zoeken
Massaschakelaar binnenverlichting Schakelaarkofferbakverlichting moet ik even zoeken Klembeugels stekker En kapje voor het ronde koelwaterreservoir [met opschrift G11]inc boutjes Daar kan ik je aan helpen |
|
||||
|
||||
![]() Zou super zijn.. ik stuur je even een pb
![]() De vin ga ik als het meezit 1 ophalen bij Ruud16vg60 van het weekend dus als jij de rest hebt ben ik er!
|
|||
|
|||
![]() Hey Mischa,
Ik heb een paar van de gezochte onderdelen, wel liggen. Deze heb ik voor je: - Lichtschakelaar bestuurdersdeur (dat pinnetje wat in de sponning zit) - Plastic kapje wat langs je koelvloeistof-reservoir zit incl boutjes Intresse, stuur dan een mail --> nbell@live.nl Groeten Nick
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Thanks Nick, ik wacht even bericht van bovenstaand af, als hij alles heeft ben ik in 1 keer klaar. Mocht ik nog iets nodig hebben wat je hebt dan laat ik even wat weten via de mail ![]()