![]() |
|
|||
|
|||
![]() Iemand ervaringen met eibach verlagings veren ?
Gaat puur alleen om de veren. Rijdt dit heel stug of behoud.je.ook nog lichtelijk comfort? Last edited by mk1pocketrocket : 10-05-2013 at 06:18. |
|
|||
|
|||
![]() yep en goede ervaringen ook nog
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Persoonlijk geen ervaringen mee, maar Eibach is hét A-merk, dus ik zou niet twijfelen...
|
|||
|
|||
![]() Iemand ervaringen met alleen de veren van eibach
|
|
||||
|
||||
![]() Maat van me heeft ze onder zijn A6 zitten, is er content van.
Alleen veren op orginele schokkers
|
|||
|
|||
![]() ben er nog steeds niet helemaal over uit.
zoek eigenlijk gewoon de meest goede en comfortabele vaste veragingset voor mijn golf 1 gti 30-30 verlagen ongeveer of 40-40 maar niet meer. |
|
|||
|
|||
![]() Heb zelf goede ervaringen met H&R veren, zowel onder Golf 1 als 3.
En onder een Golf 1 ook met Koni, maar dat was een setje schokkers Koni geel en veren, geloof -40 mm. En heb nu onder een nieuwe Fiat 500 een Eibach Pro Kit (-40 mm) gemonteerd. Ding stond op orig. veren belachelijk hoog ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heb afgelopen week een set in m'n handen gehad (schokbrekers) van Eibach, met de vermelding "Made by KW" erop..... Nou is voor mij KW zeker ook echt wel een A-merk, en Eibach ook, maar stiekem vraag ik me af hoeveel fabrikanten er nog werkelijk zijn.....
|
||||
|
||||
![]() Dempers maakt Eibach niet zelf, worden bij Bilstein (óf KW dus) gemaakt
![]() Qua merk geen straf, Bilstein ![]() Wat heb je verder nog? Kayaba (KYB), Showa...O ja Peugeot maakt ze nog zelf ![]()
|
|
|||
|
|||
![]() heb een setje bilstien eibach gezien b12 geloof ik is dit wat voor golf 1
vaste verlaging |
|
||||
|
||||
![]() Denk het wel, let op, je vraagt hier of de kwaliteit van de spullen goed is en dat is ie zeker, of jij de afstemming van veren - dempers wat vind is puur persoonlijk natuurlijk.
![]()
|
|
|||
|
|||
![]() zijn er nog meer mensen die het tegen hetzelfde probleem aan zijn gelopen.
nieuwe velgen gekocht met platte banden daardoor meer ruimte tussen de band en de wielkast gekregen. nu wil ik hem verlagen alleen wil ik wel zo veel mogelijk comfort behouden. iemand hier ervaringen mee snap echt wel dat met verlagen het comfort minder word alleen er zullen toch echt ook wel goede sets zijn waarbij lichtelijk het comfort behouden blijft minder word het altijd dat snap ik ook. iemand ervaringen of suggesties |
|
|||
|
|||
![]() ik wil men golf dan 40 / 40 verlagen
|
|
|||
|
|||
![]() Ik heb goede ervaring met koni geel hardheid verstelbaar, met weitec veren 40/30 geloof ik voorzijde verlaagde toplagers zodat die mooi gelijk staat voor als achter qua wielkast.