![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Aangezien ik morgen een 4-2-1 spruitstuk incl. de rest van de uitlaat ga ophalen is mijn vraag waar ik het beste de lambdasonde kan lassen.
In het deel van het spruistuk of toch vrij in het begin van de voorpijp? Of heeft iemand anders een beter idee ![]()
__________________
My EX-project: Golf MK1 G60 |
#2
|
|||
|
|||
![]() In het gedeelte waar de 4 al in 1 zijn gegaan, anders gaat hij corigeren op maar 2 cilinders!
|
#3
|
||||
|
||||
![]() Zoals je op de foto kunt zien twijfel ik om hem voor of achter het koppelstuk te plaatsen.
Omdat daar de twee pijpen pas samenkomen. ![]()
__________________
My EX-project: Golf MK1 G60 |
#4
|
||||
|
||||
![]() Ik heb die van mij ook in het tweede gedeelte, kwam qua ruimte beter uit bij mij.
Werkt perfect overigens. |
#5
|
||||
|
||||
![]() Ik heb deze precies boven de stabi dus in de knik. Heb wel een ander soort spruitstuk dus bij komen de 4 buizen daar samen in 1 (collector heet dat geloof ik);
![]() wellicht zitten in je spruitstuk al de voorbereiding
__________________
VW T3 - 1982 - 16v KR VW Golf 1 - 1983 - PG G60 VW Corrado - 1989 - PG G60 |
#6
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Jij hebt een 4-1 spruitstuk zie ik. Dan kan die wel inderdaad direct op de plek waar jij hem hebt. Ik ga hem voor mijn middendemper plaatsen. In het spruitstuk zelf heb ik te weinig ruimte om de sonde te plaatsen.
__________________
My EX-project: Golf MK1 G60 |