![]() |
#1
|
||||
|
||||
![]() Dankzij het sticky topicje over de pierburg ben ik er nu achter dat de stationair stelschroef voor warme motor achterop zit. Maar ik ben er nog niet wijs uit geworden of ik deze zo kan verdraaien zonder het erger te maken. De motor draait stationair net geen 1100 toeren namelijk en ik dacht misschien kan ik hem een beetje omlaag zetten door alleen die schroef te verdraaien?
__________________
VW Polo 2F 1.3 '94 Mazda MX5 '90 Mitsubishi Lancer Evolution III '95 Suzuki Swift 1.3i '99 VW Kever 1200 '83 Ford Fiësta 1.3i '94 VW Golf II 1.6 '88 VW Up! 75pk '12 |
#2
|
||||
|
||||
![]() Ik ben nog steeds bezig met het documentje, maar je kunt er in principe zo aan draaien. Als je aan die schroef draait verdraai je de 'uitslag' van de drukstift.
Op deze pen rust de gasklep (via een stang en een aanslag). Door het draaien aan de schroef zet je dus eigenlijk de gasklep verder open/dicht. Eraan draaien kan geen kwaad, maar kijk van te voren even of de stang (die verbonden is met je gasklep) op de pen rust. Staat deze als het ware 'los' dan ga je met draaien aan de stelschroef niks bereiken. Rust hij er wel op, dan kun je hem gerust afstellen. |
#3
|
||||
|
||||
![]() Okee bedankt voor je antwoord Maarten !
__________________
VW Polo 2F 1.3 '94 Mazda MX5 '90 Mitsubishi Lancer Evolution III '95 Suzuki Swift 1.3i '99 VW Kever 1200 '83 Ford Fiësta 1.3i '94 VW Golf II 1.6 '88 VW Up! 75pk '12 |