![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo vw liefhebbers,
Graag wil ik mij even voorstellen op dit volksforum. Na een tijdje peugoet 106 rallye gereden te hebben, ben ik overgestapt naar de VW. Een goed keus lijk mij ![]() Binnekort zal ik wat foto's posten voor het oog ![]() Met vriendelijke groet, Vw-rider Siem |
|
||||
|
||||
![]() Hier siem
![]() Goeie zaak dat je die peugeot een dikke schop onder de reet hebt gegeven en je over bent gestapt op VW, maarjah daar lag je hart altijd al wel he ![]() Gaat helemaal goedkomen met je POLO ![]() |
|
||||
|
||||
![]() He geen slecht woord over Peugeotjes rallye.. 106 en 205 zijn super auto's.. kwa weggedrag kan een golf en polo nog veel leren van een 205
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Precies rich ! Ik had een 106XSI ! Super auto net een kart lag super op de weg !!
Last edited by JK Le Mans : 19-09-2006 at 15:50. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
XSI bedoel je ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat staat er toch ??
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() ooooooohhhh... toch
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Oke, maar als je de 106 van hem zag praatte je wel anders denk ik ![]() ![]() De lak laatte aan alle kanten los, geen stabilisatorstang meer ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Welkom en ben benieuwd naar de pics van je polo
|
||||
|
||||
![]() Iemand moet het zeggen...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Ding staat inmiddels nu op 13inch verbreed staal, maar hebben jullie iig een idee hoe die in het begin was ![]() Lijkt wel of ik dit topic moet onderhouden zo onderhand ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hey pj bedankt voor het posten van die foto..
Helaas heb ik zelf nog geen foto's van mij polo, heb ook nog maar net. Zoals pj (pjvl) al zij de polo staat nu op 13" verbrede velgjes, staat zeer mooi. Ook is de auto nu voorzien van een set smoke achterlichten. Morgen komen de knipperlicht glaasjes. Dus het schiet al aardig op met mijn polo. Ik zal zo spoedig mogelijk een aantal foto's posten Vw Haaksbergen |
|
|||
|
|||
![]() Welkom, 9J en 80mm verlaagd is bijna onmogelijk, maar ben benieuwd wat je er van gemaakt hebt.
|
||||
|
||||
![]() Hoe bedoel je onmogelijk.... ik heb het wel opgemeten maar het moet net kunnen met de wielkasten. Word wel kiele kiele. Haha hoop dat het lukt.
|
|
||||
|
||||
![]() Ik hoop dat het wel mogelijk is. Voor kan het zeker, achter word het kiele kiele. Maar als het lukt hangt de auto wel mooi laag
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Kom je uit Haaksbergen ja? Heb je dan in een rode rallye gereden? Met witte velgen?
|
||||
|
||||
![]() Ja klopt die heb ik hier voor gehad.
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Kijk aan, wat is de wereld toch klein. ![]() Kom ook uit Haaksbergen.
|
||||
|
||||
![]() Ja dan weet ik wel wie je bent, je auto staat altijd in de veldmaat ofniet. Dicht bij cafe mos?
Mijn auto staat dan wel vaak dicht bij jou in de buurt, merelstr. daar woont mijn vriendin namelijk ![]() |
|
||||
|
||||
![]() mijn excuus voor het slechte lopen van mij thread, heb mijn polo nu al een aantal dagen weg, vrijdag krijg ik hem pas weer. De auto was een beetje ziekjes. Maar goed als de auto vrijdag weer is, begin ik ook meteen met verlagen en optisch wat strakker maken. Dan zal ik ook een aantal foto's nemen en deze hier posten.
|