![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo,
even een vraagje m.b.t. het verlagen van een corrado G60 Ben op zoek naar een set bestaande uit veren en dempers. Eigenaar wil geen schroefset dus dat valt af. Welke set raden jullie aan, om de Corrado recht te laten staan, Nu staat hij wat achterover en wil hem graag recht hebben. Dacht zelf aan de Koni set 45-30mm Of eventueel Weitec 40-40 Mocht iemand foto's hebben van Corrado's met een van deze setjes dan graag even plaatsen ![]() Alvast bedankt. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zoiets of wil je lager? |
|
||||
|
||||
![]() Hoe is deze verlaagt? en hoeveel cm.
De bedoeling is dat er dagelijks goed mee gereden kan worden en dat de auto recht staat. En dus niet dat je bij elke drempel denkt, help hoe moet ik deze klim overleven. BTW het gaat dus niet over een auto van mij.... |
|
||||
|
||||
![]() pfff.ik geloof 40mm maar dat moet ik even nameten
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik denk dat die van jou wel 60mm gezakt is hij ziet er zo vrij laag uit!
|
||||
|
||||
![]() De wagen staat wel mooi recht.
Zijn er nog meer foto's of advies mbt de sets die er t everkrijgen zijn? |
|
||||
|
||||
![]() Even een UP, wie o wie heeft nog voorbeelden en info...
|
|
||||
|
||||
![]() als je hem recht wil, zal je voor meer moeten verlagen. 60-40 dus!
|
||||
|
||||
![]() die 60-40 denk ik ook maar eerst graag foto's
Is niet makkelijk om even te passen en dan weer terug te geven aan de leverancier. |
|
||||
|
||||
![]() mijne gaat van het weekend 60/40 naar beneden, zal dan wel ff foto's maken voor je!
|
||||
|
||||
![]() Top,
welke set ga je er onder zetten? |
|
||||
|
||||
![]() @e hands setje van Bolku..
Als de hoogte bevalt komt er in de loop der tijd misschien wel wat beters, zie het wel.
|
||||
|
||||
![]() UP.. of down is eigenlijk de bedoeling
|
|
||||
|
||||
![]() Niemand enige info of foto's?
Ben nog steeds zoekende |
|
||||
|
||||
![]() Niemand???
|
|
||||
|
||||
![]() Kom op mensen ik moet nu echt een set gaan bestellen.
Koni valt af want die hebben geen complete set voor de Corrado. Iemand ervaring met Weitec, H&R en KW en FK |
|
||||
|
||||
![]() Ik zou gewoon voor een schroefsetje van supersport gaan, voldoet onder mijn dagelijkse golfje prima.
|
||||
|
||||
![]() En met een schroefsetje kun je de juiste laagte of hoogte bereiken
wat je zelf het mooiste vind. René (Tiefleger) |
|
||||
|
||||
![]() Jongens het gaat niet om mijn auto.
Ik zou iig voor een schroefset gaan, maar de eigenaar van de corrado wil dat niet. Maar bedankt voor het meedenken. |
|
||||
|
||||
![]() Down
|