![]() |
|
||||
|
||||
![]() Die grille is vet man. Zie je nergens, lekker apart en vind het wel erg cool staan. Mooi dat ie blijft
![]() Maar Benzi, loopt het spul al?? ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wytze, geen 6000 toeren, maar 500 toeren minder is al bijna 10% minder!
![]() ![]() Weer even bezig geweest vanavond. Het blok ligt eruit, en het grootste deel is al omgezet op de SDI. Er zijn wel wat kleine verschillen! Vliegwiel is anders, dus ook koppelingsplaten, motorsteunen zijn anders, dynamosteun enz. Maar alles is uitwisselbaar ![]() Hier wat foto's! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() lekker op de trekker
![]() goed bezig benji ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Coole bak Benji !!
Doet me denken aan degene die ik hier had staan maar de keuring deed moeilijk, anders had onze gezinswagen ook een passat 35i geweest ![]() Enneuh die front vind ik wel mooi hoor die zie je niet veel ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Idd goed bezig Benji! Prachtig dat 'ons oude autootje' straks weer de Fryske wegen op kan! Komt vast wel goed! T was altijd een super auto in ieder geval!!
|
|
|||
|
|||
![]() heey goed bezig benji
kom vanaaf ff richting burgum.. mischien ff checken bij de passat, iig caddy checken.. knutselse verder ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Is goed vincent! Straks even de wielen omzetten, dus kan ik ook meteen even de remmerij van beide auto's bekijken.
Dimi, jammer dat het niet de gezinsauto is geworden! Daar is hij perfect voor ![]() Ytske, het komt wel weer goed! Ik zou de Passat klaarmaken, en dan ruilen tegen de Bora ![]()
|
||||
|
||||
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Sukses mannen! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Wel het was nog een op duitse papieren en de 1900TD motor was stuk en ik had er een 1600TD van gemaakt en op de keuring zeiden ze toen dat ik em eerst met originele motor moest aanbieden ,rijdend !!! ![]() ![]() ![]() Heb het toen met hand en tand uitgelegd maar ze hielden er aan vast dat ik met de originele 1900 TD motor moest komen ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Daarmee heb ik die dus maar voor export verkocht ![]() ![]() ![]() Maar als ik er een in prima staat vind dan zal het waarschijnlijk wel zo een worden (zijn toch wel een pak ruimer dan de Vento ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig man! Leuke foto's!
|
||||
|
||||
![]() Ja Dimi, zeker meer ruimte. Maar een Vento is ook mooi
![]() Vandaag wat onderdelen gehaald en de velgen even omgezet. Ik vind het super! Ook al zie je de imi-rs4's op elke straathoek, ik blijf ze mooi vinden ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mark bij ons uit de club heeft ook nog een 1900 TD te koop,is helemaal compleet komt ook uit een passat ,uit Arnoud zijn ex passat.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Die hoef ik niet, is een 1600TD met oorspronkelijk een intercooler. En bovendien al 4,5 ton op de klok ![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooie kar! Maar wat staat er nu op de achterruit?
|
|
||||
|
||||
![]() 'Ik ben vies'
![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heel even off topic; is die 35i GT 1,6TD van Arnaud gesloopt? On topic; zo'n SDI past dus nagenoeg ipv een 1900d blok? Geen electische zut die nog overgezet moet worden? ![]()
|
||||
|
||||
![]() Goed bezig Benji!
Ik ben blij dat ie in de 'familie' blijft ![]() Veel plezier en succes ermee.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Sdi heeft directe injectie ,en een electronische gregelde pomp . Waarschijnlijk zal de motor niet open met de verstuivers van de sdi,en de 'oude'1,9d pomp . Want de 1,9d heeft een indirecte injectie met voorkamers ,en heeft een heel ander verstuiverbeeld dan de directe injectie van de sdi. Maar Benji gaat het proberen met de oude pomp ,zal mij benieuwen of het loopt ,anders moet de kop worden omgezet van de 1,9d naar het sdi onderblok ,dat past ook wel. We horen het wel ! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
De Passat van Arnaud wordt naar horen en zeggen niet gesloopt, maar voorzien van een TDI. En net als Jettaracing zegt, ik ga het proberen met de verstuivers van de SDI en de oude pomp, werkt dat niet dan zal de kop ook overgezet moeten worden. Ben zelf ook wel benieuwd ![]()
|
|||
|
|||
![]() Sdi
![]() TDI uit je caddy halen en daar de SDI in. En de TDI in je passat ![]() SDI is niet vooruit te branden joh. |