![]() |
|
||||
|
||||
![]() Na achtereenvolgens de volgende auto's te hebben gereden:
Peugeot 206 1.9D XT (van de zaak) Peugeot 206 1.9D XT (van de zaak) Peugeot 206 1.6 16v XS (van de zaak) Fiat Panda ![]() Opel Corsa A GSi Opel Corsa A GSi Opel Kadett E GSi 16v Opel Ascona C LS 1.6 Opel Kadett E GSi 16v Opel Vectra A 2000 (c20xe) Peugeot 407 HDiF 1.6 16v (van de zaak) Opel Manta 2.2 CIH '77 Volkswagen Golf mk2 GT Millionaire Heb ik sinds dit jaar alleen nog maar 2 VW's, de inmiddels wel bekende GTI 16v uit 1986, en sinds juli ook een VW van de zaak, als vervanger voor de hierboven genoemde Peugeot 407 rampenbak (reed overigens wel lekker) Normaal worden de auto's bij ons drie jaar geleased en dan wordt het contract nog een jaartje verlengd, bij de 407 gelukkig niet. Ik kon een auto van een collega overnemen en dat heb ik meteen gedaan! Het ging om een Passat van oktober 2005, met de bekende 1.9 TDI (105 PK) in Sportline uitvoering. Dat betekent dus ietsjes verlaagd, 16" lichtmetaal, chroom strips rondom, gescheiden climate control, elektrisch verstelbare bestuurdersstoel, sportstoelen, regensensor, lichtsensor, cruisecontrol, elektrisch dimmende binnenspiegel, etcetera etcetera, echt alles zit erop, behalve navigatie en een carkit dan. Carkit wordt binnenkort ingebouwd, wordt een bluetooth Parrot met ingebouwde GPS. Navigeren doe ik nu met mijn telefoon voorzien van TomTom. Maar goed, foto's! Oud en nieuw naast elkaar: Na een Meguiar's beurtje: ![]() ![]() ![]() Ik vind het echt een superauto, rijdt echt heerlijk! |
|
||||
|
||||
![]() Nette brave auto toch? Volgens mij de enige leaseauto in Nederland die een Meguiar's beurtje krijgt!
|
||||
|
||||
![]() NICE, doe mij die maar als eerste leaseauto !!
|
||||
|
||||
![]() Ik moet eerlijk bekennen dat ik hiervoor nog nooit een leaseauto zelfs maar met de hand had gewassen
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Nee, daar kan ik inkomen; je vorige lease auto's waren allemaal van die franse bocht-bakken. Die ga je niet wassen ![]() Goede vooruitgang in ieder geval! ![]()
|
||||
|
||||
![]() Leuke leasebak! Beurtje heeft 'm goed gedaan, weinig leaseauto's die er zo netjes voor staan
![]()
|
||||
|
||||
![]() Sjieke auto zo een passat. Ze zien er gewoon mooi en degelijk uit.
Wel even een opmerking over die lijst van vorige auto's, zo een Manta 2.2 lijkt me ook niet verkeerd ![]()
|
||||
|
||||
![]() Tijd voor een update...
Gisteren de Passat van binnen helemaal met Meguiar's All Purpose Cleaner gecleand en daarna al het plastic met Meguiar's Natural Shine Vinyl & Rubber (ik bedenk die namen ook niet ![]() ![]() Meteen wat foto's gemaakt van mijn werkruimte :P: Dashboard met sierstrip in carbonlook en middenconsole zilver: ![]() ![]() Elektrisch verstelbare voorstoel, zit echt super. Sportinterieur trouwens, lekker hoge wangen: ![]() Achterbank: ![]() Sony MEX-BT2500 headunit, tevens Bluetooth carkit en kan audio van telefoon/ipod ontvangen (Bluetooth A2DP) Telefoontje draait TomTom, en is gekoppeld met een Adapt Bluetooth GPS die onder een hoofdsteun van de achterbank gemonteerd zit. ![]() Ipod is gekoppeld met een Bluetooth A2DP transmitter van Sony, zodat er geen lelijke kabels over mn dashboard slingeren: ![]() Even bij de dealer geweest en een folder meegenomen van mn volgende leasebak ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Even een kick. Ik heb de auto vorige week ingeleverd bij de leasemaatschappij. Afgelopen herfst was de turbo al vervangen, en een maand of wat terug ging de auto echt ongelovelijk roken. Kreeg geen goedkeuring meer voor de reparatie dus dat was dat...helaas. Heb er altijd met veel plezier in gereden. Inmiddels wel al een andere lease auto besteld, aangezien ik de Passat ook als bestelwagen gebruikte dit keer iets praktisch genomen:
Quote:
Aardig compleet dacht ik ![]() ![]() ![]() Last edited by Arne : 23-03-2010 at 20:36. |
|
||||
|
||||
![]() Ook leuk, alleen wel heel iets anders dan een Passat. Wel lekker veel plek.
|
||||
|
||||
![]() heb je al pics..??
|
||||
|
||||
![]() Qua comfort wel een beste stap achteruit, maar verder een leuke kar.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Levertijd 3 maanden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Hmm denk dat t wel mee gaat vallen, voornamelijk door de Recaro...Ook zitten er meer opties op dan ik had in de Passat. |
|
||||
|
||||
![]() Auto is binnen bij de dealert
![]() |
|
||||
|
||||
![]() nice,ben benieuwd....
|