![]() |
|
|||
|
|||
![]() (ja,en nu denken jullie dat ik hem binnen heb zeker ...)
Net maar weer es ff met Creative gebeld,en Mandy blijft aardig,maar ik begin zo langzamerhand aardig mijn geduld te verliezen,temeer daar ik de rekenig twee dagen later al binnen(29-04-04 om precies te zijn)had,maar nog steeds geen asje heb ontvangen ... ![]() ![]() Goed,ik kreeg Dave ook nog ff aan de lijn,en die garandeerde mij dat ik hem nu toch echt voor aankomend weekend (Budel ... daar had me bus voor klaar moeten wezen ![]() Hier nog ff de link wat ik besteld heb: http://www.creative-engineering.com...d=2468810_25720 En nu maar hopen dat er geen gekkekoeienziekte uitbreekt,het land overstroomt, of dat er een veerboot kapseized .... |
|
||||
|
||||
![]() Wat een hopeloze bedoeling daar.
Denk dat ik mijn onderdelen nu daar maar ga bestellen dan heb ik ze misschien als mijn bus toe is aan de opbouw. begin volgend jaar hoop ik.
|
||||
|
||||
![]() Voorlopig een gebed zonder einde dus... niks minder dan wachten!!!
|
|||
|
|||
![]() Nou,.... hopeloos,hopeloos ...
Ze hebben het nu gewoon erg druk,en daardoor schieten klanten (die ze niet persoonlijk kennen) er een beetje bij in denk ik ... ![]() Toen ik mijn pop outs bestelde vorig jaar,en wat rubbers,had ik dat binnen een week in huis !! |
|
||||
|
||||
![]() Wel erg ruk op deze manier
![]() Waren ze nergens anders te bestellen ? Weet je iig dat als je dr ooit nog wat van nodig mocht hebben dat je het ergens anders gaat proberen .,,... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
nee,helaas :frown: en degenen die ze leveren (oa CSP)halen hem ook daar ... Ask MR. VA maar hoe lang het kan duren voor een achterruitsafari !! Maar op de VW Nationals in Frankrijk had Pascal (Serial Kombi) hem al wel liggen,dus ik weet wat me te wachten staat. ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Dan gooien we er maar weer eentje tegen aan: Geduld is een schoone zaak!
(maar je krijgt er wel eens een punthoofd van) |
|
||||
|
||||
![]() hoorde dit weekend van 2 engelsen bijna het zelfde verhaal. worden ook al 4 weken van het kastje naar de muur gestuurd. al wel een factuur gehad, ee persoon had hem zelfs al betaald
|
|||
|
|||
![]() @ Ploontje,ik hoorde nu ook "ineens" meer van dat soort verhalen ...
Ik denk dat het Dave het een beetje boven z'n pet aan het groeien is. Ik hoop alleen dat als dat echt zo is,ik nog wel mijn vooras binnenkrijg ... anders ga ik hem wel halen !! |
|
||||
|
||||
![]() IIG is dit geen goede reclame voor hem .. de nega verhalen gaan sneller dan de posi
![]() |
|
||||
|
||||
![]() is altijd zo gert.......zie alle topics over glader revisie....
|
||||
|
||||
![]()
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Stoer lettertype Sjampoo!
|
||||
|
||||
![]() Alleen jammer van de spelvaut
Weed-Eater Pot-Head vooras? bestaat die ook?
|
|
||||
|
||||
![]() kruk, check did draad je effe
http://www.volkszone.com/VZi/showth...&threadid=99019
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nou Ploontje,je wordt bedankt !! ... daar ging mijn nachtrust !! (btw,wel een onwijs gaaf,groot forum zeg,daar bij volkszone ... heb me ook maar ff geregistreerd) Gister nog ff met Creative gebeld,en raad eens ?? Ze gingen hem vandaag (gister de 16e dus) pas versturen !! ![]() ![]() Ben ook wel ff uit mijn dak gegaan,en Dave ging hem nu persoonlijk naar het postkantoor brengen !! Afijn,vandaag maar weer es ff bellen !! |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Heeft hij hier wel tijd voor dan. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
de waarheid is hard! :-) Quote:
yep, is op een drukke dag echt niet bij te houden zoveel verschillende draadjes en reacties Quote:
stel dat hij gister echt de deur uit is gegaan, wanneer is hij dan hier en wat doet dat met je planning ?? is de rest v/d bus al af?
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Daar ging hij nu tijd voor maken,want ik ben een beetje uit mijn dak gegaan !! (logisch,heb vijf weken geleden de rekening al betaald,en toenk hem bestelde (25-04-04) zou ik hem binnen twee weken thuis hebben ... |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Als de as komt,zal hij er waarschijnlijk maandag zijn ... dan heb ik die week nog om de achterzijde af te maken,en dan kan ik aan de voorzijde beginnen,wat een kwestie is van een pano as slopen (is al gebeurd), de torsiebladen inkorten (40mm per kant) en dan weer opbouwen,en dan het remsysteem -met schijven en rembekrachtiging- aansluiten Als het zo loopt,heb ik de westy met de ACN weer klaar !! ![]() Last edited by kruk@b : 17-06-2004 at 07:59. |