![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik ben gek op modelbouw (al bouw ik al dik 10 jaar niet meer), maar allejezus deze gast gaat ver
http://www.mobile01.com/newsdetail.php?id=5933 duurt een tijdje om te laden, maar behalve de foto's zijn alleen de smiley's het al waard.. die moeten wij er ook maar eens bijzetten ![]()
Welcome to the internet: Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents. Last edited by Tjaap : 06-09-2008 at 09:16. |
|
||||
|
||||
![]() zelfs schuren en plamuren!
Wat een details, supermooi gedaan! jammer dat best veel foto's het niet doen!
MK 1 gti 83 (project) Last edited by dekilo : 06-09-2008 at 10:11. |
|
|||
|
|||
![]() wat super
|
|
||||
|
||||
![]() Redelijk bizar
![]() |
|
||||
|
||||
![]() ind erg bizar ben ook modelbouwer maar dit is echt extreem.
en dat veel fotoos t niet doen had ik ook,heb pagina vernieuwd en toen wel alles gezien. johan
|
||||
|
||||
![]() super om zoiets te zien, zelfs de stukken die je later niet meer terugziet, zoals de bochten van de uitlaat, zijn schitterend afgewerkt.
't leest ook lekker makkelijk weg ![]()
|
||||
|
||||
![]() wat een detail.. dat hij nog tijd heeft om te internetten
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja duurt lang om te laden, bij een trage verbinding moet je een paar keer vernieuwen. schuren en plamuren doen veel modelbouwers, maar de blanke lak tot 3 keer steeds fijner polijsten zie ik voor het eerst ![]() en de ketting is echt bizar
|
||||
|
||||
![]() unbelieveble!!!! wat een gigantisch priegelwerkje.... maar het resultaat is schitterend! bij sommige afbeeldingen denk ik dat ik naar een 1:1 real bike zit te kijken. ongelofelijk!
|