![]() |
|
||||
|
||||
![]() hierbij zet ik mijn teardrops te koop..
velgen zijn niet zo lang geleden helemaal opgeknapt.dus geen schade. ik verkoop ze omdat ik wat breders wil en ook al wat anders op het oog heb ![]() de Banden zijn van het Merk nang kang 155/55/14 en zijn nog zo goed als nieuw.(de strepen staan er nog op) steek 4x100 et waarde 38 6j vaste prijs:350 euro fotos: ![]() ![]() ![]() ![]() Last edited by marcmk1 : 29-10-2008 at 17:32. |
|
||||
|
||||
![]() heb je een foto van de velgen van dichtbij? en hoe laag heb je de schroefset? want hij lijkt niet extreem laag....ik ben benieuwd dus of je makkelijk lager kan op deze manier..
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
hier zijn fotos van dichtbij zaten toen nog op mijn andere golf. en op dit moment staat de auto idd niet echt heel laag,maar met de juiste schroefset kan je erg laag met deze wielen. ik had op deze fotos nog ruim 4 cm.met een v maxx schroefset. ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() waar zijn ze te bezichtigen?
tim |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
drachten ![]() |
|
||||
|
||||
![]() oe das wel ver weg van mij, ik woon in oss das 200km beneden jou.
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
ja hobby kost tijd,ben er zelf ook 178km voor wezen rijden ![]() |
|
||||
|
||||
![]() zaten deze eerst toevallig onder een g40?
zal der is over nadenken tim |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
klopt. plaatje even geleend ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() heb eigenlijk wel interesse, maar op en neer rijden vind ik het te duur worden worden? valt er nog iets te regelen?
allebei een deel rijden of wat van de prijs af? tim |
|
||||
|
||||
![]() ik moet zelf ook nog even een plekje vinden, zou denk ik voor mij alleen op een zaterdag middag of op een zondag kunnen!
maar dan houden we nog contact. tim |
|
||||
|
||||
![]() up
|
|
||||
|
||||
![]() up