![]() |
|
|||
|
|||
![]() Hallo
Ik ga binnenkort mijn sebrings spuiten maar ben nog niet uit de kleur. Zou iemand snel een photoshop met behulp van bijgevoegde foto's willen maken met wat suggesties? Omdat de auto wit is dacht ik dat een iets donkere grijstint dan de originele wel zou kunnen. (titanium kleur o.i.d.) Er komt ook nog een schroefset onder zodat de wielen de kasten mooi vullen. (bandenmaat 195/50/15) Mag uiteraard ook geshopt worden ![]() Ik zie graag jullie reacties en meningen verschijnen. Groeten, Howler [IMG] ![]() [/IMG] ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Mijn mening is ze gewoon in de kleur zoals op de foto eronder.
|
|
||||
|
||||
![]() niet echt een velg om wat speciaals mee te gaan doen. meer de oem look
|
||||
|
||||
![]() deze kleur houden die ze nu ook zijn, of misschien matzwart ofzo
en natuurlijk flink platleggen ![]()
|
|||
|
|||
![]() zo dus
![]() p.s. waar is de tekst "volkswagen" gebleven in het senterkapje?
|
|||
|
|||
![]() Verrek ja.....die is weg....is ook niet mijn velg, maar een foto die ik ergens heb opgeduikeld.
Ik neig idd naar de originele kleur, tenzij iemand nog een fantastisch idee heeft. Ik zou graag willen zien hoe de sebrings staan onder mijn wagen als deze nog wat gezakt is ook. Iemand snel een photoshopje??? Bedankt weer zover |
|
||||
|
||||
![]() paars :p
nee zo houden joh. mooi zat
|
|||
|
|||
![]() Quote:
mooie foto ![]() gr. Martijn dit is trouwens met 165 50 15 bandjes