![]() |
|
||||
|
||||
![]() VDO oliedruksensor 5 bar
(type:1/8-27 NPTF) Met waarschuwcontact, de sensor geeft een signaal wanneer de oliedruk onder de 0,4bar komt. De sensor is nieuw en nooit gemonteerd of gebruikt. Kost in de winkel 70€ , ga maar na op de diverse sites. Onmisbaar bij het monteren van een vdo oliedrukmeter in dashbord! PRIJS: 40€ Is een koopje voor dit splinternieuw ding! (Omdat ik een vdo meter heb met een 10bar bereik, is deze niet goed, vandaar de verkoop). foto's: http://www.kapaza.be/Auto_onderdele...nsor_5_bar.html |
|
||||
|
||||
![]() Heb je het VDO nummer voor me?
|
|
||||
|
||||
![]() Er staat geen onderdeelnummer op dus dat kan ik je spijtig genoeg niet geven.
Aan wat twijfel je nog? |
|
||||
|
||||
![]() Vreemd normaal staat er altijd een nummer op. Ik twijfel aan de maat, die moet volgens mij M10x1 zijn.
|
|
||||
|
||||
![]() Op de sensor staan vele nummers maar niet het onderdeelnummer, heb dit van anderen ook al gelezen dat het onderdeelnummer er niet op staat.
De draad moet inderdaad M10x1 zijn. Die 1/8-27 NPTF draad die op mijn sensor staat heet een diameter van 10,2mm, het past als je lichtjes forceert maar gemakkelijker en beter voor je motor is gewoon een adpatermoertje te kopen (1/8-27 inwendig, M10x1 uitwendig). Ik heb mijne moertje van rpower.be (zie electronica->sensors en toebehoren) voor 4€. zoiets:http://www.ezt-autoteile.de/images/...ges/42978_0.JPG |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Onderdeel nummer staat er ALTIJD op, maar je moet wel weten waar je naar moet kijken. productie datum (maand, jaar) , schakelpunt met tolerantie en onderdeelnummer staan op de zijkant van de zeskant moer ingeslagen. als je de nummers post wat erop staat kan ik er wel een VDO nummer van maken |
|
||||
|
||||
![]() Ok, wist ik niet.
er staat een stempel op de sensor met '504' en '7.06'. Op de moer staat '7.06' en '30/49'. Verder staat er dan nog het bereik (5bar) en wanneer het waarschuwingssignaal inslaat (0.4bar +-0.1). |
|
||||
|
||||
![]() is de 360-081-030-049C, bruto ex 74,60
|
|
||||
|
||||
![]() Ok thanks. Ik zie niet echt in waarom je dit nummer hoeft te weten maar kom..
Alle nodige info stond al in de thread. |
|
||||
|
||||
![]() Omdat ik dan de door jou opgegeven gegevens nog even kan controleren, zou niet de eerste keer zijn dat iets verkocht wordt en de info niet helemaal juist was, niks ten nadele van jou hoor.
Maar goed, als je dat verloopmoertje er bij hebt voor me wil ik hem wel hebben. |
|
||||
|
||||
![]() Dat moertje heb ik spijtig genoeg zelf nodig..anders had ik het zeker meegegeven.
Zo een moertje is normaal gezien op verschillende sites te verkrijgen. Of als je een winkel weet waar ze (vdo) metertjes verkopen.. |
|
||||
|
||||
![]() Niemand druksensor nodig?
|
|
||||
|
||||
![]() Up
|