![]() |
|
||||
|
||||
![]() VagFest was geslaagd, ben echt content dat ik met de Derby ben gegaan
![]() ![]() Mvg, Tom |
|
||||
|
||||
![]() Hij stond er schitterend bij, Tom!
|
||||
|
||||
![]() Nog eens een fotoke getrokken vd motor ...
Tis geen show and shine motor, maar hij doet wat ie moet doen ![]() Nog int kort eens de specs: - 75pk Polo GT motor als basis, compleet gereviseerd, cilinderkop bewerkt (in- en uitlaatkanalen) - 2 dubbele 36er DCNF Webers met VGS inlaatspruitstuk - VW Motorsport alu kleppendeksel (zeldzaam?) - Supersprint spaghetti + middenpot + originele einddemper - 5-bak van Polo diesel ![]() ![]() Plannen voor dit jaar nog: - Uitlaatlijn op maat maken (iets dikkere diameter) - Schrick nokkenas - andere luchtfilters/airbox - ... grtz |
|
||||
|
||||
![]() Echt dik, dat blokje kan niet mooier volgens mij... chrome won't take you home!
|
||||
|
||||
![]() VolksDub was geslaagd
![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Wat een beauty is het toch!
|
|||
|
|||
![]() Hele mooie Derby
![]()
|
|||
|
|||
![]() Dit ding is gewoon rete stoer
|
|
||||
|
||||
![]() zeer nette derby
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Wat
een PLAATJE!!! |
|
|||
|
|||
![]() prachtige wagen!!
Mede door deze derby ben ik verstrikt geraakt aan dit model en de polo 1! Toen ik mijn polo tegen kwam was de keus van aankoop snel gemaakt! |
|
||||
|
||||
![]() Jezus, die ziet er echt spik en span uit....!!!
Motortje is ook gaaf, helemaal met 5 bak..... ![]()
|
||||
|
||||
![]() Dat kleppendeksel! prachtige wagen!
|
|
||||
|
||||
![]() Helemaal mijn smaak, prachtig.
Zet maar voor de deur en druk de sleutels door de bus, geen proleem. ![]()
|
||||
|
||||
![]() we zagen jullie net voor binnenkomst Volksdub wegrijden bij de pomp in Well, klonk en zag er zeer lekker uit, dat ding gaat aardig af voor een 1300!
![]()
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
![]() 100 punten uit 100!
super met bbs! |
|
|||
|
|||
![]() mag ik vrage me wa ge uwn derby verlaagd hebt?
vreet bakske grtz |
|
||||
|
||||
![]() beter leest ge eve bladzij één va deze onderwerp
![]()