![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hallo, ben nieuw hier op het forum, dus mocht mijn vraag verkeerd geplaatst zijn, excuses.
Ik ben van plan een jetta mk1 van 1983 te kopen, deze dient als 2e auto en wordt niet als dagelijks vervoer gebruikt. Nu loop ik bij verschillende verzekeraars tegen het volgende probleem aan: mijn leeftijd ![]() Zijn er mensen die wel een oldtimerverzekering op jongere leeftijd hebben? En zo ja waar? Alvast bedankt, |
|
||||
|
||||
![]() Meende dat de anwb geen leeftijdsgrens hanteerde, kon het zo snel niet op hun site vinden.. bel er eens heen zou ik zeggen
![]()
|
||||
|
||||
![]() EDIT
![]()
v40 d4 r-design 2014 Volvo 244 gl 1978 Volvo 780 Bertone 1987 Mini 1275 1977 Mini 1000 1987 Last edited by martiepartie : 18-05-2010 at 14:02. |
|
||||
|
||||
![]() heeft ie toch..
|
||||
|
||||
![]() oeps, nie goe gelezen
![]() Dan is het antwoord: ANWB doet niet moeilijk (Unigarant), zo heb ik mijn polo uit 1983 ook verzekerd.
|
||||
|
||||
![]() kijk daar heb ik wat aan, ga uit het werk direct ff bij de anwb langs. Bedankt voor de snelle reacties
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Kan ook online, heb je een paar dagen later de polis in huis.
|
||||
|
||||
![]() Ben uit het werk direct even bij de anwb langs geweest, moest ernaast zijn voor een boodschapje dus vandaar. Maar helaas, per ingang van 2010 zijn de regels omtrent oldtimerverzekeringen verscherpt en is de minimale leeftijd 24 jaar.
Iemand trouwens ervaring met het op naam van de ouders verzekeren van een oldtimer? Een waardeloze optie natuurlijk, wil de auto het liefst gewoon zelf verzekeren, maar als het dan echt niet anders is.... |
|
||||
|
||||
![]() Kijk eens bij Diks op de website. Geen idee of ze een leeftijdgrens hebben maar ik heb daar ook mijn wagen verzekerd. Ik ben echter wel 24 maar heb er niets over zien staan.
Nu lees ik vaak ook maar een heel beperkt deel.
|
||||
|
||||
![]() Wist niet dat er een leeftijdsgrens was, ik heb me Golf 1 bij Univé... Zins wanneer is een Jetta 1 geen oldtimer meer?
|
||||
|
||||
![]() Ik zit sinds m'n 22e bij de Europeesche, ik had hem eerst zelfs zonder 1e auto daar verzekerd.
Maar toen ik er nog een oldtimer bij wou verzekeren viel ik door de mand ![]() |
|
||||
|
||||
![]() @Dexter: thnx, maar ook bij Diks hanteren ze een leeftijdsgrens.
@Mitta: geen idee, ze hanteren zo'n oldtimerboek. De Jetta scheen daar niet in te staan, een kever viel wel onder de oldtimers wist de 'mevrouw' aan de telefoon me te vertellen... @gertjan: ghehehe... Maaarrrr.... Ik krijg vanavond een tussenpersoon op bezoek, van asr verzekeringen. Moet mn eerste auto dan ook bij hun verzekeren. Mocht die verzekering veel duurder uitvallen dan mijn huidige bij unive ´dan viel er nog wel wat te regelen´ ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Verzekering is geregeld, betaal ongeveer 75 euro per jaar. Iedereen bedankt voor de tips
![]() ![]() |