![]() |
|
||||
|
||||
![]() OK, ben er zelf geen voorstander van maar ik weet dat er hier wel wat geïnteresseerden zijn voor gewaagde bouwpakketen, dus bij deze:
http://bbp.vergesse.net/index.php?s...CAT_ID=7&kopf=1 groeten, Vincenzo
|
||||
|
||||
![]() ik vind hem helemaal oke, lekker fout, top :biggrin:
|
|||
|
|||
![]() tot zover ging het nog goed ....
wat ze daarna hebben gedaan met dat motorkleppie,dat spijltje en hem bumperloos hebben gemaakt is net weer jammer ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Holy repost
![]() Michel had em al eens geplaatst, maar je hebt nu al meer suc6 met reacties ![]() Erg jammer!! Niet alleen van de bumpers en motorklep e.d. Ook van het dak. :frown: Topchop bus vink helemaal nix ![]()
|
||||
|
||||
![]() Andere wielen eronder en klaar
Nee geen BRM's of ander dakrekspul maar minder bling bling end aal hit it |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Ik kreeg de link toen niet geopend ... nu echter wel ![]() Deze topchop vindt ik nog wel gaan ... dat spijltje hadden ze achterwege moeten laten !! Jammer van de kleur ook,maar de remmen zijn wel toppie !! ![]() Quote:
anstralen en zwart spuiten zou Mac Gyver zeggen ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kick me when i'm blind, maar welk spijltje bedoel je?? ![]()
|
||||
|
||||
![]() denk het dak met "petje"??
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Oepsss ... ![]() Het leek net op deze foto of er een spijltje zat,maar het is spiegeling in de ruit. |
|
|||
|
|||
![]() Voor dergelijke wielen en remmen, zit er wel een triest motortje in :frown:
maar hij staat wel mooi op z'n wielen. Groeten, Walter |
|
||||
|
||||
![]() t zal wel aan de attractiviteit van de topictitel liggen.....
Ja zag ik ook walter, viel me tijdens de tv uitzendingen op...sukkels... Je kunt het ding ook winnen trouwens. www.bizz.de
|
||||
|
||||
![]() Cool gedaan! Dak is minder mooi...........
|
|
||||
|
||||
![]() Die achter schermen,vreselijk!!!
|
||||
|
||||
![]() Formaat wielen zijn echt super!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dat vermoedde ik al ![]() Was echt alle fotoos al langs geweest, ik denk wat lult hij nou ![]() Blijf het geen porum vinden dit ding. Blokje heeft alleen al moeite om die hoepels in de rondte te krijgen!! Bleeeh :p
|
||||
|
||||
![]() vind de kleur echt niks, same voor de wielen en die achterschermen idd... verder ach... beter dan ie was...
![]() ![]()
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() ik vind het mooi gedaan,
zit best een beetje werk in, en het is een keer wat anders... :biggrin: |
|
||||
|
||||
![]() hehehe humor !
|
|
||||
|
||||
![]() Jammer van de wielkasten, en jammer dat ze 'm gechopt hebben... Verder veel bling bling idd, niks tegen op bling bling, maar naar mijn mening zonde van de bus...
Die fiets van die lui is overigens wel superstoer!! ![]() |