![]() |
|
|||
|
|||
![]() hallo,
Op internet staat al langere tijd een jetta met een 180 pk sterke polo motor. Heeft iemand deze auto al eens van dicht bij gezien? Op de vraag waarom de airco niet aangesloten was kon de eigenaar mij geen antwoord geven, hij had de auto zo gekocht. Origineel heeft de auto wel airco gehad? Op de vraag of alle elementen van airco aanwezig waren kon hij ook geen antwoord geven. Is er te weinig plaats voor aircopomp of radiator? wie kan hier uitsluitsel over geven 2e vraag: Heb nu een Jetta bouwjaar 1990, 75 pk, nu heb ik een golf 2 (1988) gekregen (ja je leest het goed) met airco en automaat. Kan ik de airco van deze golf automaat zo overzetten op mijn jetta. Is het veel werk/geld om een airco van een Golf 2 om te bouwen op R134? groet Beer |
|
||||
|
||||
![]() Ik neem aan dat je praat over de USA 20vt op marktplaats?
Meestal worden en steunen aangepast of pompen verplaatst i.v.m. de ruimte. Er zit natuurlijk ook een intercooler op als we het over dezelfde auto hebben. Niet om het één of ander maar airco zal het laatste zijn wat me zou interesseren in een auto met een 20vt ingebouwd. Maar dat is mijn mening.