![]() |
|
|||
|
|||
![]() Wegens gebrek aan euro,s te koop
Vw Corrado 2,0 16v bj 91 kmst 125000 kleur zwart met Opties Grijs Leder recaro interrieur elec verselbaar en verwarmd electr schuif.kantel dak electr ramen,spiegels centrale vergrendeling rs voor en achter bumper side skirts m3 spiegels met knipperlicht achterklep spoiler boven op het raam gsi lucht happers in de motorkap gril spoiler embleemloze gril Sebering vanaf kat iets verlaagd indien bod hoog genoeg 17 inch velgen met zgan banden Eventueel inruil vw mogelijk Bij inruil heb ik een prijs van 4000 euro Zonder inruil bieden vanaf 3000 euro Ruilen met een mooie golf 1 van vergelijkbare waarde mogelijk Dan wel graag met smalle achterlichten. 5 deurs versies hebben mijn voorkeur Interesse tel 0612095233 |
|
||||
|
||||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Waar kom je ergens vandaan? En heb je de onderhoudshistorie aanwezig of nap?
Hoe zit hij in de lak en hoe staat het met de apk? falco |
|
|||
|
|||
![]() Volgens mij heb je deze gegevens wel je wou laatst je cabrio inruilen ,maar je kon hem toen verkopen geloof ik.
Zitten geen boekjes of iets dergelijks bij . Lak is goed hier en daar wel eens een krasje maar beslist poetsbaar. De apk is tot juli 2005 |
|
|||
|
|||
![]() Verkocht mag gesloten worden
|