![]() |
|
||||
|
||||
![]() Een kennis van me heeft een Scirocco mk2 en zoekt wat onderdelen voor de koplampen. Aangezien hij niet zo thuis is op diverse fora heeft hij mij gevraagd mee te zoeken naar deze onderdelen.
Ik heb zelf weinig verstand van de Scirocco, dus heb enkel de onderstaande gegevens van hem doorgekregen: Hij zoekt voor zijn koplampen de verstelschroeven, de plastic houders daarvan en de stadslichtlampen ( schijnt wat bijzonders te zijn? ) Hij heeft deze koplampen: ![]() En zoekt dit: ![]() En lampjes die in deze fitting passen, is dat een specifiek soort lamp is of heeft dat een bepaalde naam? ![]() Als iemand wat heeft liggen of weet waar dit te koop is hoor ik dat graag, bij voorkeur reageren via PM. Bedankt!
|
||||
|
||||
![]() Die stelschroeven zijn volgens mij nieuw nog bij de dealer te krijgen, heb ze zelf ook allemaal moeten vervangen een paar jaar terug. Stadslichtlampjes weet ik zo niet maar ik denk dat die van een golf I of II ook zouden moeten passen. En anders heeft de dealer ze vast wel.
Mocht het niet lukken plaats dan je vraag even op het sciroccoforum: www.sciroccoforum.nl Veel mensen daar hebben dit soort spullen gewoon op de plank liggen. ![]()
|
|||
|
|||
![]() Stadslichtfitting heb ik wel
|
|
||||
|
||||
![]() Het zal weer eens niet, moet jou gewoon vaker bellen
![]() Sciroccoforum lijkt niet te werken, dus als iemand me aan de stelschroefsets kan helpen, graag.
|
||||
|
||||
![]() Sciroccoforum werkt gewoon hoor!
En laat daar net een inkoopactie zijn voor deze stelschroeven! ![]() http://www.sciroccoforum.nl/forum/v...t=stelschroeven Makkelijker kan gewoon niet. ![]()