Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Watergekoeld > Golf V, VI en VII
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 29-10-2011, 11:51
Zhino Zhino is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 2
Default US Module

Ik heb mij een us module aangeschaft en heb het samen met een kameraad aangesloten volgens het schema wat er bij was maar men pinkers branden alleen met men standlicht, zodra ik mijn grootlicht opzet gaan ze gewoon terug uit. Maar zou willen dat ze dan ook branden. Kan iemand me er mee helpen?
Alvast bedankt!
Reply With Quote
  #2  
Old 29-10-2011, 14:11
Spierings Spierings is offline
No personal life
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 2,399
Default

Een golf 5 heeft een zelf check systeem over zijn verlichting, iets naderhand inbouwen is meestal niet zo gedaan.

Met een testkast kun je zo je knipperlichten coderen dat deze mee branden.
Reply With Quote
  #3  
Old 29-10-2011, 14:44
Melvin Melvin is offline
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 5,427
Default

@Spierings: Dat is niet helemaal antwoord op zijn vraag.

Spierings heeft wel gelijk, bij Golf V en VI kun je het ook incoderen met VAGCOM, maar dan kun je het niet eenvoudig zelf uitschakelen.

@Zhino: Het lijkt erop dat je stadslicht wordt uitgeschakeld door de auto tijdens grootlicht. Een oplossing is de blauwe draad van de modules niet meer op het stadslicht aan te sluiten, maar die zelf van spanning te voorzien via een schakelaar. Dan kun je het altijd eenvoudig in en uitschakelen.
Je weet me te vinden via www.uslights.nl mocht je meer hulp nodig hebben, komen we altijd uit!
Reply With Quote
  #4  
Old 29-10-2011, 16:29
Spierings Spierings is offline
No personal life
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 2,399
Default

Quote:
Originally Posted by MellyVille - USLights.nl
@Spierings: Dat is niet helemaal antwoord op zijn vraag.

Het is misschien niet helemaal wat de OP wilt horen maar waarom zou je iets naderhand inbouwen als je het ook zo kunt doen.
Orginele manier is minder storings gevoelig en wordt er ook niet geknipt in de bekabeling.

Last edited by Spierings : 29-10-2011 at 17:12.
Reply With Quote
  #5  
Old 29-10-2011, 17:50
Melvin Melvin is offline
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 5,427
Default

Dat bevestig ik hierboven toch ook al?

Ik moedig altijd iedereen met een Golf V / VI aan om het met VAGCOM te activeren, MAAR, wil je controle en de modules zelf kunnen uitschakelen (zelfs met een schakelaar) dan is een set USLights aan te raden. Ik heb genoeg klanten die om deze reden van VAGCOM afzien, en storingen krijg je dan ook niet hoor
Reply With Quote
  #6  
Old 09-11-2011, 21:52
Zhino Zhino is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Oct 2011
Posts: 2
Default

Bedankt beiden! Ik heb een golf 4 en wist niet als ik dat met VAGCOM ging kunnen laten doen omdat ik had horen zeggen dat het pas gaat vanaf golf 5.
Daarmee dat ik het hier eens heb gevraagd. :-)
Nu ga ik het zo eens proberen. Merci!! ;-)
Reply With Quote
  #7  
Old 09-11-2011, 22:24
Melvin Melvin is offline
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 5,427
Default

Bij een Golf 4 gaat het bij mijn weten dan ook niet met VAGCOM.... het is te proberen, maar ik ben er bang voor!
Reply With Quote
  #8  
Old 13-11-2011, 00:18
Spierings Spierings is offline
No personal life
 
Join Date: Jul 2010
Posts: 2,399
Default

Quote:
Originally Posted by Zhino
Bedankt beiden! Ik heb een golf 4 en wist niet als ik dat met VAGCOM ging kunnen laten doen omdat ik had horen zeggen dat het pas gaat vanaf golf 5.



Bij een golf 4 gaat dit niet omdat de verlichting hierbij niet door een regelapparaat wordt aangestuurd.

Quote:
Daarmee dat ik het hier eens heb gevraagd. :-)

Zou dat de volgende keer wel effe in het juiste topic plaatsen, dan krijg je ook geen reacties die niet kloppen
Dit is namelijk het golf 5+6 topic
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 11:29.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum