|
||||
|
||||
Quote:
Hij gaat niet weg, en als dat dan toch gebeurd dan gaat hij terug naar de oude eigenaar, dat hebben we afgesproken. |
|
||||
|
||||
Dikke einser Ernst, wielen zijn top! ik heb nog een aantal chrome inzetplaatjes voor de klinken liggen, mag je zo hebben. (Zie dat je er zwarte of zelfs geen in hebt zitten nu?)
Current; '67 T1 Splitbus, '96 Polo, '95 Polo 6n Past; '91 Jetta, '92 Corrado, '93 Polo Coupe, '89 Steilheck, '74 Bug, '58 Bug ragtop, '79 Golf ragtop ***Slam & Weld*** Scraping Volkswagen Nostalgica www.facebook.com/slamandweld |
|
||||
|
||||
Jens toch jonge, dat hoort zo. Een standaard t/m 77 zelfs, heeft er een kunststof "houtnerf" plaatje inzitten. Of zelfs helemaal niks, want dan is de vorm van het plaatje in zijn geheel meegegoten in de klink.
|
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks Jens, alleen zoals Barn171 zegt, ik heb de kaalste versie ooit en daar hoort geen chrome in . |
|
||||
|
||||
mooie auto! ernst
|
|
||||
|
||||
Quote:
Dank U! Vrijdag even wat parts ophalen bij Barn171 om weer wat verder compleet te worden. Ben op Dumpd met het beestje. |
|
||||
|
||||
Last edited by Dokter D : 15-08-2013 at 09:06. |
|
||||
|
||||
Quote:
Maar wel achterruit verwarming Vette machine, thumbs up. Last edited by swallowtail1975 : 15-08-2013 at 14:36. |
|
||||
|
||||
Quote:
Jaja, optie pakketje Z08. Om van een onbruikbaar standaard wagen een normaal standaard wagen te maken. Omvatte maarliefst: - Achterruitverwarming - Achteruitrijlichten - Dimbare binnenspiegel - "Normaal" wegvouwbare achterbank - Elektrische ruitensproeier - En vast nog wat onzinnigheid dat eigenlijk gewoon standaard had moeten zijn. Toch niet helemaal een standaard bakkie dan, maar wel zeker even leuk! Tot vrijdag Ernst |
|
||||
|
||||
Quote:
Tot straks |
|
||||
|
||||
Plaatje van Dumpd
|
|
||||
|
||||
Velgen staan hem super nu nog van de naaf kapjes scoren en af is tie
|
||||
|
||||
Quote:
Jup, hard opzoek! |
|
||||
|
||||
Hij ziet er zeer netjes uit. Ik hoorde trouwens dat jij nog ergens een paar zeldzame ontbrekende delen had gevonden? Knap werk!
... |
|
|||
|
|||
Mooie auto velgen staan hem goed
|
||||
|
||||
Quote:
Haha ja, en dichtbij ook nog. Nog een plaatje! |
|
||||
|
||||
Quote:
Nee, wat een plaatje! |
|
||||
|
||||
Nog meer plaatjes!
|
|
|||
|
|||
Wauw, wat een geweldige wagen blijft dit toch!!
Zijn die stoelen trouwens orgineel? Gezien het zo'n kale versie is, verwachtte ik eigenlijk geen hoofdsteunen. |
|
||||
|
||||
Knap exemplaar . Staat er netjes bij