![]() |
|
||||
|
||||
![]() ik eis een duidelijke foto van de voorkant
![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Porsche 944 turbo met zilver ingekleurde letters. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
180 pk audi TT motor met audiparts kabelboom en computer. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Kijk niet alleen show maar ook go, zo hoor het |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Watvoor topsnelheid kun je halen met die golf? ben ik wel benieuwd naar |
|
||||
|
||||
![]() In 1 woord super!! Heb hem gisteren gezien en werkelijk perfect. Deze auto klopt echt helemaal!
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Nee Erik, niet iedereen van M.I.V.W heeft een TT-Dash... er is er ook 1 bij die z'n originele dash met leer heeft bekleed... ![]() ![]() ![]() ok, weer ontoppic! ![]() Ik zag ook een melding over de koplampen. dat een Westmorefront ook heldere koplampen kan hebben. Dit zijn heldere.... Später !!!! |
|
||||
|
||||
![]() sorry dak t zeg, maar de buitenkant is niet mijn smaak.. (van wat ik op de foto's zie) blokkie ziet er wel top uit en interieur is ook mooi. op stuurtje na dan.. mr goed.. ben zelf nog lang niet zover, dus wie ben ik om dit te zeggen.. :P
|
||||
|
||||
![]() Ga weg man buitenkant is geweldig!
![]() Ennuh marcel weet wel dat jij geen tt hebt jij betaald zeker geen lidmaatschap ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
is inderdaad ook niet mijn smaak :frown: de auto ziet er wel gelikt en perfect uit :biggrin: maar ik zie ze liever wat meer standaard ![]() gewoon wat lager en dikke sloffe en klaar :p |
|
||||
|
||||
![]() Dit is kunst met een grote K
:biggrin: Helemaal te gek. ZIjn er al nieuwe projecten bij MIVW? Anders kunnen jullie in september vast aan mijn auto beginnen.
|
|||
|
|||
![]() Quote:
4 van de 13 die op onze site staan, dus valt wel mee toch? :o en dan rijden er nog een paar met onze stickers, die niet op de site staan. Dat zijn de "M.I.V.W Friends" om het zo maar te noemen. :biggrin: |
|
|||
|
|||
![]() Mooi karretje met een gedurfde kleur. Hoe kom je er zo op om dat nou te kiezen?
|
|
||||
|
||||
![]() btw, is dit pfeilgrau nou wat ze in het engels "aviator grey" noemen? zeg maar "de andere TT grijs naast Nimbus" ??
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Maar er zijn er al een paar meer hoor ![]() |
|
||||
|
||||
![]() helemaal top......cleane motorruimte.... maar 1 opmerking.....porsche gt3 stoelen hadden er beter bij gepast...
![]()
|
||||
|
||||
![]() Mooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo oooooooooi
|
||||
|
||||
![]() een absoluute topper
|
|
|||
|
|||
![]() Quote:
Hey Emiel, zou je mij eens kunnen contacteren op buntinx_2000@yahoo.com ivm zo'n usvoorbumper, ik heb er echt 1 nodig, ik heb ook een berichtje achtergelaten in het guestbook op jullie site, en Walter van VWMovement heeft je waarschijnlijk ook al eens aangesproken, dat was ook voor mij ![]() een usachterbumper met chroom en usgrill en lichten (wel geen klaarglas) heb ik al, en daarom dringend op zoek nr een voorbumper ![]() hopelijk tot snel, mvg Rutger buntinx_2000@yahoo.com msn: rutgerbuntinx@hotmail.com |