![]() |
|
|||
|
|||
![]() hoop bekijks ook
of ik in zo,n italiaans ding rij wel leuk om weer in een VW BUS te toeren |
|
|||
|
|||
![]() sorry geen geluid op camera
|
|
||||
|
||||
![]() gespot!!
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Nu nog ff zakken
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Mooie bus! Alleen dat interieur.
![]() Sorry niet mijn ding.
|
|||
|
|||
![]() orginele kleppen geregeld . in HELE NETTE staat ! alleen nog ACHTERklep gezocht .
zal snel even pic's erop zetten |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Altijd mooi een gele bus ;-)
![]()
|
||||
|
||||
![]() Iemand gister transportwereld ook gezien???
Was een item in over het 60 jaar Transporterfestival in Hannover. Deze bus was meerdere malen in beeld! Ook de bus van vwboesie en andere bekende nederlandse bussen waren goed in beeld ![]()
|
|||
|
|||
![]() Quote:
ik zat bij mijn vriendin thuis en mijn schoonvader riep dat er vw bussen op tv waren ! en heb idd ook deze bus voorbij zien komen !! gr. Martijn
|
|||
|
|||
![]() stijgt de bus nu in waarde na dit tv optreden?
wel leuk om mijn eigen bus zo op tv te zien. aan het begin was ik zelf ook in beeld bij het inschrijven, kreeg daar de rugzak. |
|
|||
|
|||
![]() ik heb nog een achterbert origineel liggen niet perfeckt indien interesse mail me gerust free-range@hotmail.com
|
|
||||
|
||||
![]() was dat zondag op televisie? Mijn bus?! of die van Tarzan? Anders moet ik even uitzending gemist ofzo opzoeken?
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dude, Kijk maar even op onderstaande link. Helaas was de NWM niet in beeld! ![]() Quote:
|
||||
|
||||
![]() haha die kerel met die baard die aan het begin van de film dat tasje ontvangt = tarzan haha
|
|
||||
|
||||
![]() WOW gaaf filmpje... Klaas ook erg goed in beeld..
|
|||
|
|||
![]() |
|
||||
|
||||
![]() weet iemant wat de steek maat is van deze busjes, kan ik eens even opzoek naar knappe wielen voor pa zn bus
![]() |
|
||||
|
||||
![]() t2b = 5x112 t2a=5x205 toch heren busbezitters?
|