![]() |
|
||||
|
||||
![]() Toch wel
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
o steigerpijpies ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Jah wij (Creations) zullen uiteraard ook nie ontbreken!!!
|
||||
|
||||
![]() damn.. nu moet ik opeens nog snel ook...
kijken of ik van het weekend verbreed staal kan regelen!
Jetta 1.3 CBR carbs '84-Jetta 1.3 '84-Golf II 1.3 '84-Seat Ibiza 1.9 TDI '01-Golf II 1.6 D '85-Vento 1.9 TDI '96-Seat Cordoba 1.9 TDI '03-Golf II 1.6 B 86-Golf II 1.6 TD '86-Golf II 1.9 TDI '84-Polo 9N 1.9 TDI '05 |
|
||||
|
||||
![]() Hmm .. met een beetje geluk kan ik dan mijn nieuwe aanwinst showen aan wat oude bekenden :P
![]() |
|
||||
|
||||
![]() misschien ook een kijkje nemen.. hangt ff van de agenda af..
|
||||
|
||||
![]() Ik ben er ook bij met Erik M
|
|
||||
|
||||
![]() Ik zal er ook zijn, ga zaterdag naar KWF en kom zondag het luchtgekoelde gedeelte promoten, in mijn eentje....
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dan kom ik dus ook ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
JOH?!?!!?!!?!?! ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
die heb ik lekker al gezien :p
|
||||
|
||||
![]() hm.. ik ga zondag naar het KWF, dus helaas
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Dennis!! :P Hoe kan jij mijn nieuwe aanwinst al hebben gezien? Ondertussen wel een topic geopend in het algemene gedeelte.. maar dat was pas na jouw reactie.. ![]() ![]() Maar goed, vandaag opgehaald.. zondag maar meeting bezoeken dan hè .. |
|
|||
|
|||
![]() er is ook een mogelijkheid om te doneren voor giro 555, de opbrengst wordt door de sns reaal groep verdubbeld.
heb alles officieel geregeld dus met collecte vergunning , en er zal een smart in de sns kleuren staan, sorry ze hadden geen vw'tjes. |
|
||||
|
||||
![]() Er komt ook een delegatie van Golfc@brio dot com
![]() Hoeveel is niet echt bekend maar aan NL-ers en Belgskes toch mimimaal wel een wagen of 10 / 12 ![]() ![]() ![]() Tot Morgen! Grtzzz Steeph
..::: Stèéph :::.. ..::: Drive Topless :::.. Golf MK1 Cabrio 1.6 1989 vanaf 1999 in m'n bezit Op een nacht lag ik in mijn bed naar die vele sterren in de lucht te kijken en dacht bij mezelf: "Waar is mijn dak naartoe?" Gohwaleukforum Last edited by Steeph : 08-01-2005 at 12:16. |
|
||||
|
||||
![]() Ben er ook, ff lekker blingen
![]() ![]() Hoe?? Dat zien jullie morgen wel ![]()
|
||||
|
||||
![]() Weinig geblinged Marco :p
|
||||
|
||||
![]() jij nog minder bennie ! :p
vond Bob's ride super , we reden op de snelweg voorbij ...... tering wat ligt dat ding laag en breed op de weg ![]() |