![]() |
|
||||
|
||||
![]() Precies, zo is het eigenlijk ook met een slot loze achterklep. Staat in principe nooit echt op slot, je krijgt em toch niet open
![]()
|
||||
|
||||
![]() komt er bij mij straks ook in.......
![]() zal wel fotos maken als het zover is, komen dan wel in mijn topic te staan ![]() http://kilo.messageboard.nl/5349/viewtopic.php?t=1178
|
||||
|
||||
![]() Quote:
een van de mooiere inderdaad |
|
||||
|
||||
![]() ben ook bezig met handgreep-loze deuren en ik doe het op dezelfde manier als stijn zei.
Als je een cv koopt zit er wel een tekening bij hoe je het moet aansluiten, alleen moet je het nu op de hendel om de deur open te maken aansluiten denk ik. |
|
||||
|
||||
![]() Wat wel een probleem is als je het op de cv aansluit is als je de deuren open doet ze ook allemaal opent.... dus moet je die eerst weer dicht maken..
ik heb een kastje met maar 1 knop erop.. open en nog een keer is op slot. Dus dat betekent dat ik een andere CV moet kopen of kan het met een ander kastje?? |
|
||||
|
||||
![]() Als je de cv alleen op de linker deur aansluit en niet op de rechter, gaat ook alleen de linker deur los. de rechter deur moet je dan van binnen los maken
|
||||
|
||||
![]() ja kunt ook binnenin de auto een schakelaar maken (van electrischeramen ofzo, ik noem maar iets) waarmee je dan de rechter deur mee open maakt.
zelfde principe als de linker met afstandbediening alleen dan via een schakelaar (eventueel doorverbonden via het contact, dus dat ie het pas doet als ie op contact staat) scheelt weer elke keer door de auto liggen als je die deur open wilt hebben, schakelaar in het bereik is misschien handiger ![]() ![]()
|
||||
|
||||
![]() Of 2 kanaals handzender gebruiken, dan heb je dus 1 knopje voor linker deur en 1 knopje voor de rechter, nog makkelijker
![]()
|
||||
|
||||
![]() is helemaal een idee (ook voor mijn deuren straks), goeie tip !!
|
||||
|
||||
![]() Zijn der ook 4 kanaals, of 5¿ Zodat je alles van buiten kan openen (6kanaals, met de motorklep derbij zal wel teveel gevraagd zijn :P)
|
||||
|
||||
![]() en dan nog 1tje voor de airride....
|
||||
|
||||
![]() mm ff kijken of ik er nog eentje op de schietstoel kan krijgen dan heb ik
6 zenders ![]() kan ik zo`n kastje zo kopen of moet er dan weer een nieuwe cv in?? |
|
||||
|
||||
![]() Moet je even navragen Jetta GTX, bij nieuwe bmw kun je ook via de ATB de kofferbak openen en volgens mij ook iets van de verlichting inschakelen.
Er was in vroeger tijden een gele golf 2 die starte zijn auto met de afstandbediening (nee hij liet em niet in de versnellings staan)