Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek en Tuning Luchtgekoeld > Type 3 (fastback, notchback, squareback)
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 19-09-2005, 21:21
Beetspeed Beetspeed is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 444
Default

Hey Henny,

Ron voelde denk ik wat frustratie in jouw antwoord. Ik ook een beetje en dat is eigenlijk ook wel begrijpelijk nu ik dit antwoord van je lees.
We zijn eigenlijk allemaal enorme enthousiatelingen voor de type 3, dat blijkt wel. Ik hoop dat we dat kunnen bundelen

Als er al iets als een 412 club kan bestaan, dan toch zeker een type 3 club!! :p

Greets,
Walter
Reply With Quote
  #22  
Old 20-09-2005, 21:46
sanderh's Avatar
sanderh sanderh is offline
Forum regular
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 61
Default

Ben ik ook voor! een type 3 club, maar wat is nu de functie van het chassisnummer? Zie niet in waarom deze vermeld moet worden, maar voor zover ik weet worden de gegevens niet in de lijst opgenomen als je chassisnummer er niet bij staat!
__________________
[SIZE=1][FONT=Comic Sans MS]Sander Hessels

http://www.sander-hessels.nl/
Reply With Quote
  #23  
Old 21-09-2005, 07:50
Henny's Avatar
Henny Henny is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 89
Default

Quote:
Originally Posted by Gert
Ik registreer me als mijn emailadres aanklikbaar is om spam tegen te gaan
( misschien krijg ik nu wel antwoord )


Sorry dat ik zo laat reageer maar ik heb niet vaak de tijd om er achter te zitten maar bedoel je wat ik nu heb gedaan bij hans zijn email ( staat in de ponton lijst een 68er, sorry hans gebruik jou ff als test kees ) ? gewoon de naam weg halen en dan iets in de plaats te zetten dat je dat kan aanklikken
kijk maar dan ik hoor het wel en alle andere ideen of sugesties zijn altijd welkom
__________________
https://www.hbvankranen.nl
Reply With Quote
  #24  
Old 21-09-2005, 07:56
Henny's Avatar
Henny Henny is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 89
Default

Quote:
Originally Posted by Beetspeed
Hey Henny,

Ron voelde denk ik wat frustratie in jouw antwoord. Ik ook een beetje en dat is eigenlijk ook wel begrijpelijk nu ik dit antwoord van je lees.
We zijn eigenlijk allemaal enorme enthousiatelingen voor de type 3, dat blijkt wel. Ik hoop dat we dat kunnen bundelen

Als er al iets als een 412 club kan bestaan, dan toch zeker een type 3 club!! :p

Greets,
Walter


nou dat is niet mijn bedoeling , maar als ik aangevallen word en zo voelde ik dat dan reageer ik daar op, is toch logisch ....

en voor de rest heb je volkomen gelijk :p
__________________
https://www.hbvankranen.nl

Last edited by Henny : 21-09-2005 at 14:52.
Reply With Quote
  #25  
Old 21-09-2005, 08:07
Henny's Avatar
Henny Henny is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 89
Default

Quote:
Originally Posted by sanderh
Ben ik ook voor! een type 3 club, maar wat is nu de functie van het chassisnummer? Zie niet in waarom deze vermeld moet worden, maar voor zover ik weet worden de gegevens niet in de lijst opgenomen als je chassisnummer er niet bij staat!



Ik zal het proberen uit te leggen ik heb dit al meer aan de hand gehad maar dan was de discussie andersom , er is altijd een bepaalde groep mensen die graag willen weten of hun auto ouder is dan ander van het zelfde bouwjaar dus je heb bijvoorbeeld 10 variantjes van 1965 aan de hand van het cahssisnr kan je zien welke eerder is gebouwd ( is een soort piemelmeterij, sorry dames ) dus ik werd gewoon bestookt met email overal vandaan of ik niet het chassisnr kon achterhalen toen heb ik besloten om steevast om het chassisnr te vermelden en het email adres kunnen ze mekaar emailen als men zijn chassisnr niet wil dat ik het hier vertoon laat mij dat weten maar geef mij het wel door voor eventuele die dan toch graag willen weten of hun auto ouder of jonger is .

Maar ik zie het probleem niet om je chassisnr niet te vermelden als iemand mij dat kan vertellen graag, en met mij vele anderen
__________________
https://www.hbvankranen.nl

Last edited by Henny : 21-09-2005 at 08:09.
Reply With Quote
  #26  
Old 18-11-2005, 11:41
Beetspeed Beetspeed is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 444
Default

Op de keversite heeft Aart-Jan nu een soort van 'ledenvoertuigregister' gemaakt, maar dat is dus per model/type opgezet.
En...hoera, hoera: de type 3 heeft een eigen afdeling gekregen!

http://www.keversite.nl/register/cars.php?id=6

Dit is mijns inziens ook al een aardige plek om 'onze' type 3's op een rijtje te zetten.
De mijne staat eral in, wie volgt

@ Henny: was leuk je 2 (of is het al weer 3) weken geleden irl eens ff te spreken; Hans ook natuurlijk
De 1303 remcylindertjes pasten idd perfect achter op de 412
Reply With Quote
  #27  
Old 18-11-2005, 20:21
Mychatype3's Avatar
Mychatype3 Mychatype3 is offline
VW Fanatic
 
Join Date: May 2004
Posts: 303
Default

Quote:
Originally Posted by Beetspeed
Op de keversite heeft Aart-Jan nu een soort van 'ledenvoertuigregister' gemaakt, maar dat is dus per model/type opgezet.
En...hoera, hoera: de type 3 heeft een eigen afdeling gekregen!

http://www.keversite.nl/register/cars.php?id=6

Dit is mijns inziens ook al een aardige plek om 'onze' type 3's op een rijtje te zetten.
De mijne staat eral in, wie volgt


Als type3 freak sta ik er natuurlijk ook bij
seeya mycha

(ps walter ik heb voor joouw nog twee rubberbumper strips liggen )
__________________
1970 T2a Westy
1968 TypeIII Fasty
Reply With Quote
  #28  
Old 19-11-2005, 13:29
Beetspeed Beetspeed is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 444
Default

Quote:
Originally Posted by Mychatype3
Als type3 freak sta ik er natuurlijk ook bij
seeya mycha

(ps walter ik heb voor joouw nog twee rubberbumper strips liggen )

Excellent!
Binnenkort idd maar eens ff afspreken
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 08:05.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum