|
|||
|
|||
alarm vraagje
hallo vraagje!!!!
iemand toevallig een beetje bekend met auto alarmen????? Last edited by g60lammert : 29-01-2006 at 13:26. |
|
|||
|
|||
upje!!!!!!
|
|
|||
|
|||
ik heb een probleem met mijn auto alarm deze geeft sins kort een extra signaal met het activeren van het alarm normaal piepte deze twee maal kort met activeren en 1 maal met het deactiveren
nu met activeren piept hij twee maal met een lange lage pieptoon hierna geen idee wat dit kan zijn iemand een idee??? |
|
||||
|
||||
ik denk slechte contacten in een stekker of je sirene mischien kapot
|
|
||||
|
||||
wat voor alarm systeem heb je????
en wat voor sirene hangt eraan??? met of zonder nood stroom????
|
|||
|
|||
op de sirene onder de kap staat gerpi star 500
ik ken het niet gerpi star of kan ik beter op de alarm kast zelf kijken??? op de handzender staat hi sec het is een sirene met een eigen accu Last edited by g60lammert : 31-01-2006 at 19:58. |
|
||||
|
||||
http://www.abacuscaralarms.co.uk/al..._star/index.htm
denk dat je serpi star bedoelt.... mischien dat deze site je iets verder kan helpen.... zal ook nog even op de zaak kijken of ik er documentatie over..
|
|||
|
|||
jan alvast bedankt !!!
heb je nog documentatie gevonden??? |
|
||||
|
||||
klinkt mij als een soort van foutmelding in de oren, misschien dat 1 sensor niet werkt. Centrale krijgt als het ware geen goedkeuring van die sensor en laat op die manier horen dat er iets mis is
|
|||
|
|||
enig idee hoe ik dit kan resetten ???
of kan achterhalen wat er mis is????? |
|
||||
|
||||
heb gekeken voor je maar helaas geen documentatie van serpi.....
maar een kennis van die kijkt ook nog ff die werk bij een alarmen boer die heb mischien wel geluk...