Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Advertenties op MP, eBay of andere sites
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 06-10-2013, 19:01
NielsDub NielsDub is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,944
Default

Wat een gemopper vandaag zeg.... T was toch lekker weer?
Reply With Quote
  #22  
Old 06-10-2013, 19:03
CAR-POOL CAR-POOL is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,494
Default

Ik post gewoon om andere mensen te laten zien zodat de auto of onderdelen eventueel bij liefhebbers terecht komen , die doen moeten uiteindelijk zelf weten wat ze ermee doen.

Ik vind het jammer omdat een golf1 nog steeds als ondergewaarde auto word gezien die niks waard is , ze zijn afgelopen jaren schaarser geworden, maar niet alles is te redden dat klopt! Maarja ik heb er toch zelf wel paar gered en ook paar gesloopt!
__________________
- Polo1 900 1977 - resto next year
- Golf 1600 LS AUTOMATIC - 1976 - resto-project.
- Golf 1300 C - 1984 - from GRANDMA daily driven
Reply With Quote
  #23  
Old 06-10-2013, 19:45
gti-er gti-er is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 6,373
Default

hij probeer je alleen maar te behoeden van.....
komt misschien een beetje raar over, maar het is alleen maar een waarschuwing.
__________________
Je bent nooit te oud om in een platte VW rond te stuiteren!
Reply With Quote
  #24  
Old 06-10-2013, 19:59
polopower polopower is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,284
Default

Laat hem toch lekker posten. Als het voor hemzelf bedoeld was had hij de auto's niet gepost toch? Door ze hier te posten kan hij een mogelijke liefhebber er op wijzen. Twee van de eerder door hem geposte polootjes 1 zijn nu in mijn bezit, dus kan wel waarderen wat hij doet. De één haalt er zijn neus voor op en de ander draait er zijn hand niet voor om.

Als je je mede forum gebruiker al niet meer mag tippen over te koop staande semi-slopers dan is dit forum zijn doel ook voorbij geschoten. Moe worden doe je enkel wanneer je reageert terwijl het je eigenlijk niet interesseert.

CAR-POOL ga vooral door. Zoals gezegd heb ik er al tweemaal mijn voordeel mee gedaan.
__________________
Advice is a form of nostalgia, dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling it for more than its worth.

Last edited by polopower : 06-10-2013 at 20:38.
Reply With Quote
  #25  
Old 06-10-2013, 20:05
Tjaap's Avatar
Tjaap Tjaap is offline
Volksforum Crew - You WILL comply!!
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 25,213
Default

Ik heb niks tegen op de initiële posts. Het gaat mij er meer om dat hij ze standaard na een week of twee weer omhoog haalt als ze niet verkocht zijn en begint te klagen dat er in Nederland geen liefhebbers wonen en op dit forum geen liefhebbers zouden zitten.
Aangezien dit forum al 10 jaar een dagelijkse bezigheid van me is trek ik me dit persoonlijk aan. Ik vind namelijk dat het forum propvol liefhebbers van jonge klassiekers zit en ik durf zelfs te beweren dat we hier de mooiste projecten van Europa hebben op VolksForum
__________________
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.
Reply With Quote
  #26  
Old 06-10-2013, 20:15
CAR-POOL CAR-POOL is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,494
Default

Zal ik zeker blijven doen ik post het hier voor mensen die er wel wat aan hebben, en niet voor de mensen die er niks mee hebben!

Nee met opmerkingen als die van jou kom je niet echt bepaald over als liefhebber!
__________________
- Polo1 900 1977 - resto next year
- Golf 1600 LS AUTOMATIC - 1976 - resto-project.
- Golf 1300 C - 1984 - from GRANDMA daily driven
Reply With Quote
  #27  
Old 06-10-2013, 20:45
polopower polopower is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,284
Default

Ik moet zeggen dat ik dat niet echt heb meegekregen, maar dan nog speel jij het veel meer op de meer op de man. Dat siert jou ook niet. Liefhebbers zijn er hier genoeg idd, dus daarom denk ik ook dat zijn posts hier meer dan welkom zijn. Ook al vind 99% het een rot krot, er hoeft er maar één zijn oog op te laten vallen die er wel een been in ziet. De mensen met skills zijn hier ook rijkelijk vertegenwoordigd. Ik ben er van overtuigd dat er hier mensen zijn die hier weer een rijdend iets van kunnen maken.

Doe even een grouphug en ga weer lekker door met de orde van de dag.
__________________
Advice is a form of nostalgia, dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling it for more than its worth.
Reply With Quote
  #28  
Old 07-10-2013, 08:14
gismo160 gismo160 is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jun 2011
Posts: 122
Default

ik denk dat de advertenties van meneer zelf zijn.
Reply With Quote
  #29  
Old 07-10-2013, 09:01
Tjaap's Avatar
Tjaap Tjaap is offline
Volksforum Crew - You WILL comply!!
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 25,213
Default

Nee dat geloof ik wel. Anders is elke Golf1 op MP van hem.
Ik heb wel vertrouwen in zijn goede bedoelingen alleen de manier waarop stuit me tegen de borst.
__________________
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.
Reply With Quote
  #30  
Old 07-10-2013, 09:05
polopower polopower is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,284
Default

Dat is de conclusie zonder bij de andere threads te hebben gekeken? Zoals gezegd heb ik zeker tweemaal mijn voordeel gedaan (nu ik er over nadenk zelfs 3 keer geloof ik) Als hij telkens zou verhuizen en zich zou vermommen als een kale Noord Hollander, een dikke 50+ Brabander of als een oud vrouwtje uit Emmer Compascuum zou ik je zo geloven
__________________
Advice is a form of nostalgia, dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling it for more than its worth.
Reply With Quote
  #31  
Old 07-10-2013, 09:33
NielsDub NielsDub is offline
Volksforum Donateur
 
Join Date: Nov 2012
Posts: 1,944
Default

Deze thread is er volgens mij voor bedoeld om je vondsten op internet te delen met mede-forummers. Om zo zelf informatie te vergaren, een discussie te starten, of om iemand anders attent op een auto of onderdeel te maken zodat die ander daar wellicht zijn voordeel mee kan doen (zie voorbeeld polopower). Ben het met Tjaap eens dat je dergelijke berichten niet met allerlei verwijten naar de rest van de wereld moet gaan uppen als er niet op wordt gereageerd. Kennelijk is er dan gewoon geen reden voor anderen om te reageren. Op naar de volgende zou ik dan zeggen.
Reply With Quote
  #32  
Old 07-10-2013, 09:38
polopower polopower is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,284
Default

Daarom.... zand erover, grouphug, kappen met het gezever en verder met het leven.
__________________
Advice is a form of nostalgia, dispensing it is a way of fishing the past from the disposal, wiping it off, painting over the ugly parts and recycling it for more than its worth.
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 14:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum