Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Off Topic
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 18-03-2009, 10:40
Ronald's Avatar
Ronald Ronald is offline
VW Guru
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 862
Default H. Wassenaar(Slotje gerne)

Heren,

Wilde net nog mijn mening posten over betreffende persoon, maar het topic was al afgesloten. Toch wil ik hierbij nog mijn mening geven.

Ik heb misschien geen recht van spreken, maar is het ook niet walgelijk dat zo'n jongen niet in zijn waarde gelaten wordt? Hem op iets wijzen moet kunnen, maar op een gegeven moment is het punt duidelijk. Het is altijd zo lekker makkelijk om met een hele groep iemand af te branden. Is het dan raar dat hij het forum verlaat? Ik vind het jammer dat het zover kan komen.

Iedereen is anders en dat zie je ook in de auto's van mensen terug. Ik ken Henk persoonlijk niet, maar het is zonde voor het forum als hij hier zijn projekten niet meer zou vertonen.

Gr,
Ronald

Last edited by Ronald : 19-03-2009 at 15:31.
Reply With Quote
  #2  
Old 18-03-2009, 10:41
Edition-Blue Edition-Blue is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 4,434
Send a message via MSN to Edition-Blue
Default

__________________
Golf2 gti vr6 edition blue
Golf2 gti 20vt edition blue
Golf6 gti R
Reply With Quote
  #3  
Old 18-03-2009, 10:47
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default

Waar is de topic gebleven?
Reply With Quote
  #4  
Old 18-03-2009, 10:47
Vains's Avatar
Vains Vains is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 5,487
Default

Daar ben ik het helemaal mee eens
Het valt mij steeds vaker op dat er ruzies ontstaan op forums. het doel van een forum is om meningen te delen, alleen denkt niet iedereen na wanneer die zijn ongezouten mening achterlaat. Een eigen mening geven mag, maar houd rekening met de gevoelens van een ander. Je kunt bijvoorbeeld een set velgen gaan afkraken, maar jij weet niet wat diegene ervoor heeft moeten doen om zo'n setje bij elkaar te krijgen En dit geldt voor alles wat je aan de auto doet.
__________________
Bmw e61 530d touring
Reply With Quote
  #5  
Old 18-03-2009, 11:02
martiepartie's Avatar
martiepartie martiepartie is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 4,524
Default

Agree! Net iets te makkelijk om iemand de grond in te trappen omdat je iets niet mooi vind of het ergens niet mee eens bent. Zonde dat enthousiaste forumleden hier de dupe van worden.

Zoals ik wel vaker lees; Je hoeft niet overal op te reageren en je hoeft al helemaal niet alles te lezen.
__________________
v40 d4 r-design 2014
Volvo 244 gl 1978
Volvo 780 Bertone 1987
Mini 1275 1977
Mini 1000 1987
Reply With Quote
  #6  
Old 18-03-2009, 11:05
evilnyntje's Avatar
evilnyntje evilnyntje is offline
10k maniac
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 10,987
Default

Quote:
Originally Posted by Vains
Daar ben ik het helemaal mee eens
Het valt mij steeds vaker op dat er ruzies ontstaan op forums. het doel van een forum is om meningen te delen, alleen denkt niet iedereen na wanneer die zijn ongezouten mening achterlaat. Een eigen mening geven mag, maar houd rekening met de gevoelens van een ander. Je kunt bijvoorbeeld een set velgen gaan afkraken, maar jij weet niet wat diegene ervoor heeft moeten doen om zo'n setje bij elkaar te krijgen En dit geldt voor alles wat je aan de auto doet.


Ik baal er als mod ook steeds meer van. Het is inderdaad een vervelende ontwikkeling die je in de hele maatschappij op het moment terug ziet. Ik ben er wel voor dat je je mening geeft als deze gevraagd word maar sommige mensen hebben er een handje van om alleen maar te zeiken. Smaken verschillen inderdaad en Volksforum.com is er voor iedereen. Dat willen we graag zo houden en daarbij zijn we afhankelijk van onze users. Ik vond ook niet al Henks projecten mooi maar er zaten wel leuke dingen in en hij deed het nog eens redelijk rap ook.
__________________
“Things you don’t know . . . fill libraries.”


My Swallowtail

Flake It!
Reply With Quote
  #7  
Old 18-03-2009, 11:07
Arne's Avatar
Arne Arne is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 3,610
Send a message via MSN to Arne
Default

Ik vind t ook jammer, de sfeer is hier altijd goed maar de laatste tijd....Mss zouden de mods wat strenger op kunnen treden?
Reply With Quote
  #8  
Old 18-03-2009, 11:12
vw roadwarrior's Avatar
vw roadwarrior vw roadwarrior is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,794
Default

Volgens mij heb ik iets gemist...
Reply With Quote
  #9  
Old 18-03-2009, 11:12
Stijn's Avatar
Stijn Stijn is offline
Class of 2003
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,760
Send a message via ICQ to Stijn Send a message via AIM to Stijn Send a message via MSN to Stijn
Default

Sluit me volledig aan bij alles wat hier boven gezegd wordt, weinig meer aan toe te voegen.

Een heel goed punt is denk ik wat meerderen al zeggen: 'Je HOEFT niet te reageren, als het niet je smaak is mag je het ook gewoon voorbij surfen. Natuurlijk is het geen probleem om te laten weten dat het niet je smaak is, maar dan wel met gepast respect voor de moeite en vakmanschap die er dan toch inzitten.'

Af en toe houden we het als mods ook niet meer bij, en het heeft weinig effect om overal als politieagent met de gum bij te staan. Trek het maar in parallele vergelijking met de huidige maatschappij... ?
In plaats van eindeloos vingers tikken sorteert een verandering van instelling meer effect denk ik. Het forum is slechts zo goed als de mensen die er op zitten, en als daar rotte appels tussen zitten dan zijn jullie met z'n allen minimaal zo 'machtig' als wij als mods om daar wat aan te doen.
__________________
Quote:
Quagmire: Hey there sweetie, how old are you?
Connie: 16.
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
Reply With Quote
  #10  
Old 18-03-2009, 11:13
martiepartie's Avatar
martiepartie martiepartie is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 4,524
Default

__________________
v40 d4 r-design 2014
Volvo 244 gl 1978
Volvo 780 Bertone 1987
Mini 1275 1977
Mini 1000 1987
Reply With Quote
  #11  
Old 18-03-2009, 11:15
Stijn's Avatar
Stijn Stijn is offline
Class of 2003
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,760
Send a message via ICQ to Stijn Send a message via AIM to Stijn Send a message via MSN to Stijn
Default

Quote:
Originally Posted by martiepartie


Die parallel zag ik nou ook al...
__________________
Quote:
Quagmire: Hey there sweetie, how old are you?
Connie: 16.
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
Reply With Quote
  #12  
Old 18-03-2009, 11:46
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default

Krijg topic niet terug gevonden, wel opvallend dat de zeikerds nu niet reageren.
Reply With Quote
  #13  
Old 18-03-2009, 11:54
evilnyntje's Avatar
evilnyntje evilnyntje is offline
10k maniac
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 10,987
Default

Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer
Krijg topic niet terug gevonden, wel opvallend dat de zeikerds nu niet reageren.

Misschien voelen ze wel hetzelfde
__________________
“Things you don’t know . . . fill libraries.”


My Swallowtail

Flake It!
Reply With Quote
  #14  
Old 18-03-2009, 11:54
Marcski's Avatar
Marcski Marcski is offline
Volksforum Crew
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 12,707
Default

Quote:
Originally Posted by Pedaalemmer
Krijg topic niet terug gevonden, wel opvallend dat de zeikerds nu niet reageren.

http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?p=691350
je had zelf ook gereageerd op de "zeikerds" trouwens.

ik vind het ook verschrikkelijk jammer dat Henk zijn posts verwijderd heeft, hij is echter nog wel acief op het forum. Ik hoop dat hij zich nog bedenkt en zijn projecten weer online zet, voor de mensen die het wel weten te waarderen!

Last edited by Marcski : 18-03-2009 at 12:10.
Reply With Quote
  #15  
Old 18-03-2009, 12:01
sanderz's Avatar
sanderz sanderz is offline
Married to PC
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,234
Send a message via MSN to sanderz
Default

zijn volgens mij ook iedere keer dezelfde mensen die iets of iemand afkraken, als ik iets tegenkom wat ik niet mooi vind dan reageer ik er gewoon niet op simpel. een mening ok, maar afkraken is heel wat anders. het is misschien handiger om dit soort mensen te bannen van dit forum ipv mensen met een groot project die afdruipen omdat ze afgezeken worden. just my 2 cents
__________________
Passat 35i 1989
Reply With Quote
  #16  
Old 18-03-2009, 12:14
evilnyntje's Avatar
evilnyntje evilnyntje is offline
10k maniac
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 10,987
Default

Bannen is een laatste redmiddel denk ik. Het feit dat er nu meer mensen opstaan die het gedrag afkeuren werkt misschien beter. Slaan is altijd makkelijker dan uitpraten.
__________________
“Things you don’t know . . . fill libraries.”


My Swallowtail

Flake It!
Reply With Quote
  #17  
Old 18-03-2009, 12:19
Erik's Avatar
Erik Erik is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 6,325
Send a message via MSN to Erik
Default

Quote:
Originally Posted by sanderz
zijn volgens mij ook iedere keer dezelfde mensen die iets of iemand afkraken
Precies! Alleen is het nu erg stil...
__________________
'91 Volkswagen Golf II GTI 16VT Edition One
'10 Audi A4 B8 Avant
Reply With Quote
  #18  
Old 18-03-2009, 12:22
henkwassenaar's Avatar
henkwassenaar henkwassenaar is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 4,184
Default

Bij deze kreeg ik via een ander forumlid te horen dat er een topic over mij geopend was.

Helaas merk ik al dat er een vorig topic al gesloten is.

Ik ben blij dat er gelukkig meer forumleden precies hetzelfde als mij er over denken.

Ik heb de moderators gevraagd om mijn topics te sluiten,maar ze wouden dit niet doen helaas.

Daarom heb ik al mijn topic reacties zelf verwijderd.

Voorheen was het forum gezellig en leuk en zonder al te veel onnodige reacties en commentaar.

De laatste tijd word er zoveel onnodig gerageerd en topics vuil gemaakt door personen die alleen maar negatief reageren...waaronder ook bij mij en vele andere.

Sommigen hebben hun eigen idee/mening zegje al klaar voordat ze weten hoe de vork in de steel zit en daadwerkelijk in elkaar zit.

Tuurlijk zijn er mensen die met bepaalde dingen niet eens zijn of iets niet mooi vinden....en die mening mag ook gegeven worden.

Maar sommige vervuilen het topic onnodig waardoor er soms van 1 reactie 10 reacties aansluitend worden vuil gemaakt.

Je bent niet verplicht om een topic te lezen en te bantwoorden,maar hou het netjes en beschaafd zeg ik altijd maar.

Normaal regaeren deze personen in kwestie nooit,maar als er wat negatiefs is word er alleen gereageerd.

En dan word het ook nog eens op andere forums met dezelfde tekst gemeld zodat het daar ook nog duidelijk gemaakt moet worden.

Het word helaas dan niet via pb gedaan of persoonlijk verteld maar moet duidelijk gemaakt worden nog eens in het topic..

Ik heb respect voor ieder zijn project wagen etc en nooit een persoon in kwestie benadeeld of de grond in gedrukt.
Meningen geven mag altijd vind ik.....

Maar er zijn gewoon mensen die doelbewust door blijven met vervuilen van topics hoe vaak je de persoon in kwestie ook zelf via pb vraagt waarom ze dit doen....!

Maar als je ze op een meting tegen komt lopen ze met een grote boog om je heen!
Dan durfen ze je niet persoonlijk aan te spreken en mening te geven,maar moet het maar lekker duidelijk benadrukt worden in topics...

Iedereen heeft dezelfde waarde en werkt met passie aan zijn hobby ook al heeft de 1 andere ideen/meningen,wagenpark en budget.

Maar zoals reacties in het vorige gesloten topic zullen waarschijnlijk wel blijven:
Ik hoop dat ze zelf nooit in zo'n situatie komen,dat weten ze pas wat het is en niet wat ze denken waar het op lijkt.....

Daarom moet je ook soms in je eigen topic maar weer reageren om duidelijk te zijn hoe de situatie is,anders begrijpen ze het niet...maar er word niet naar de persoon in kwestie gekeken,maar onnodig doelloos gereageerd omdat ze het zelf beter weten...!

Iemand op een persoonlijk vlak aanvallen is niet netjes vind ik:

-Jippie hij heeft zijn post gedeleted ,nu hem zelf nog
-Walgelijk ventje ,auw ,moet naat ziekenhuis enz enz


Voor mij geen project topics meer....vragen en ideen blijven altijd voorbij komen.

Last edited by henkwassenaar : 18-03-2009 at 13:15.
Reply With Quote
  #19  
Old 18-03-2009, 12:32
Bootje Bootje is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 246
Default

ik ben het er volledig mee eens. iedreen maakt zijn auto precies hoe hij of tegenwoordig ook zij hem leuk vind..

offtopic
http://www.onbewustasociaal.nl/#/Pamflet leuke site mooi begin!
Reply With Quote
  #20  
Old 18-03-2009, 12:37
evilnyntje's Avatar
evilnyntje evilnyntje is offline
10k maniac
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 10,987
Default

Henk,

Wat ik wel jammer vind is dat je niks meer aan projecten post (en daarmee zeg ik niet dat ik je niet begrijp). Dat is bij mij hetzelfde als zeggen tegen de klagers. Jullie hebben je zin. Ik zou gewoon door gaan met je projecten posten en als we nu eens als forum het probleem aanpakken door elkaar te corrigeren indien nodig (uiteraard aardig ) dan scheelt dat een hoop. En om het forum leuk en leesbaar te houden hebben we nu eenmaal projecten nodig niet waar?
__________________
“Things you don’t know . . . fill libraries.”


My Swallowtail

Flake It!
Reply With Quote
Closed Thread



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 12:16.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum