|
|||
|
|||
Wist niet dat je er een cabrio bij had die had ik gemist.
Je garage wordt ook een beetje te klein Ziet er netjes uit. Haja, ik zou er (g) een g60 inleggen
|
||||
|
||||
Je bent lekker bezig, ziet er allemaal netjes uit!! En een mooi wagenpark
|
||||
|
||||
Die kentekenplaat achter... een tik hoger is inderdaad al een stuk beter, maar L/R nog steeds niet goed uitgelijnd. De middelste 2 tekens zijn niet het midden van de plaat
|
|
||||
|
||||
Quote:
Ik zou het doen, i.c.m. die Sebring is het een heerlijk geluid vooral als je zomers met de kap open rijd.. En een geweldige aanpak, die Acapulco weet niet wat hem overkomt
|
||||
|
||||
@MK1_er haha, ja kwam zo op mijn pad. Ja, moet echt is naar een groter huis .
@The Skinnmeister Thx, zijn 3 blijvertjes wat mij betreft. De zwarte golf wil ik in begraven worden. Als ik een respectabele leeftijd mag halen dan wil ik met de t3 blijven rondzwerven. De cabrio is in principe voor mijn vriendin en kinderen voor erbij maar vind het gewoon een leuk ding. @Viperwin klopt ja. Er komen nog luxe platen op en een betere kentekenhouder dan komt dat goed. @LRR Waarschijnlijk gaat het toch op termijn 16v worden aangezien die motor overblijft. Maar 3 x g60 is ook wel leuk. Eerst gewoon is een jaar aankijken met die 2H. Die loopt op zich wel mooi.
|
||||
|
||||
That should do
|
|
|||
|
|||
knap resultaat al
Present: Vw Corrado 1.8 G60 92' LC3U(project) Vw Golf II 1.8 Gti 84' LA3A(weekend car) Moto dax 150cc daytona 2006(low rider) Past: Fiat Fiorino 1.7 97' wide body Chevrolet Lacetti 2006 1.4 16v(sold) Vw Polo 2f 1.1 93' LC6U(project) |
|
||||
|
||||
behoorlijk werk, maar knapt goed op!
|
||||
|
||||
Quote:
Als je een 16v over hebt dan zou ik die inderdaad inbouwen. En een 2H voldoet tot dan zeker prima, zijn fijne motoren.
|
||||
|
||||
Leuke uitlaat gekocht inderdaad.
Die waren nieuw wel duur. Vroeger ooit uit Duitsland gehaald, waren ze goedkoper Nog met de fax geregeld.... Gaf een mooi, zwaarder maar beschaafd geluid.
|
||||
|
||||
Even lekker makkelijk beginnen met een voor en na foto. Alsof je zo even knipt met je vingers en het is klaar. Insteek was een stuk netter krijger wat het nu was. Hoeft niet perfect te zijn maar wel toonbaar. Daarnaast wil ik geen vuile handen als ik er aan werk. De na foto mist nog wat radiateur bevestigingen en afdekstrip die is onderweg.
Voor Na Wat is er gedaan: - Meerdere stoomreinigers er doorheen gehaald en twee flessen dasty. - Waterbak opgeknapt bijgespoten in kleur - Nieuwe distributie riem / spanrol - Nieuwe waterpomp - Onderblok in het zwart - Kleppendesksel resto en in het zwart - Zwarte siliconen slangen set - Nieuwe radiator - Spal fan upgrade aangepast in originele kap - Green inleg filter - Startmotor revisie - Dynamo revisie - Wiechers veerpootbrug in kleur - Alle massa punten opgeschuurd en in vaseline - Diversen kabels gestof taped
VW T3 - 1982 - 16v KR VW Golf 1 - 1983 - PG G60 VW Corrado - 1989 - PG G60 VW Golf 1 - 1994 - Cabby Acapulco 2H Last edited by yuli : 17-02-2021 at 12:59. |
|
|||
|
|||
Strak werk!
|
|
||||
|
||||
Keurig
|
|||
|
|||
Ziet er weer fris uit!
|
||||
|
||||
Leuk projectje dit en een superkleur! Hij knapt goed op!
|
|
|||
|
|||
Mooi cabriootje hoor. Leuk om door te lezen!
De 2H zijn echt onverwoestbaar. Ik rij al zo'n 20jr mee, en echt serieus mee getrapt. Ik krijg bijna spijt van de beslissing om er 20vt van te maken haha. |
|
||||
|
||||
Keurig werk hoor !! Wordt een hele puike wagen zo.
|
||||
|
||||
netjes geworden!
|
|
||||
|
||||
Nice
|
||||
|
||||
Netjes! Waar kan je zwarte silicone slangen halen? Gaat wel om een 1.8 dx motor maar die verschillen kwa buizenwerk niet veel vanelkaar
|