|
|||
|
|||
Quote:
In dat geval ga ik tijdens het werken, vanaf mijn telefoon, even een kleine spoiler uploaden... Last edited by MK2_TDI : 04-03-2021 at 21:20. |
|
|||
|
|||
Quote:
|
|||
|
|||
En meer dan genoeg ruimte voor de klauwen.
De bandencentrale heeft speciaal "extra dun" lood gebruikt. |
|
||||
|
||||
leuke wieltjes! al vond ik persoonlijk de zwarte met de zwarte bumpers wel goed matchen
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Nieuwe wielen staan erg netjes, zijn dit GTI velgen ??
Magistraal project mannen, de techniek gaat me compleet boven de pet, maar kan me indenken dat jullie er een hoop schik van hebben !
|
|||
|
|||
Inmiddels heb ik besloten dat ik de Golf wil gaan verkopen.
Waarom? Ergens kriebelt het toch wel om weer een hobby-auto op brandstof te hebben. Ik heb op het moment ook nog een Ford Transit voor mijn werk, en een 3e auto zit ik niet zo op te wachten. (Net als mijn vriendin) Het is natuurlijk erg jammer, na al het werk en veel grote uitgaven, maar het was een fantastisch project en ik (en ik denk dat ik ook wel voor Evgeniy spreek) heb er ontzettend veel van geleerd. |
|
||||
|
||||
Best wel een somber bericht.
|
||||
|
||||
Oh das best jammer!
Zou je hem Miss hier (op vf) te koop willen zetten? Misschien is er een forum lid die hem wil/kan kopen en dan blijft Hij beetje int zicht Zowiezo Thanks voor de super topic! |
|
||||
|
||||
Heel jammer mannen! Kan het wel begrijpen, kost ook klauwen met geld zo'n project. Maar wel heel gaaf wat jullie hebben bereikt en hoop dat hij inderdaad hier op het forum mag blijven in de toekomst zodat we hem nog een beetje kunnen volgen.
Ben wel benieuwd wat voor hobby auto hierna gaat komen!
|
||||
|
||||
Zag 'm vanmorgen op Marktplaats voorbij komen.
Jammer, maar ik begrijp dat je handen blijven jeuken!
|
|||
|
|||
Inmiddels is er weer het een en ander onderzocht...
De Golf staat op dit moment inderdaad op marktplaats, maar daar zal hij binnenkort weer vanaf gehaald worden. Op dit moment zijn we de haalbaarheid van onze plannen nog aan het uitzoeken. Als het allemaal mogelijk blijkt te zijn zal het erop neer komen dat de Golf een nog iets zwaardere motorisering gaat krijgen, zodat ik geen behoefte meer heb aan iets snellers op brandstof. Later meer... |
|
||||
|
||||
Laat Evgeniy en Gero maar een plan maken, dan komt het wel goed!
Succes!
|
||||
|
||||
|
|||
|
|||
Kleine update:
Ik heb dinsdag een andere motor met inverter besteld. Welke het is, en hoeveel vermogen eruit gaat komen laat ik nog heel even als verrassing. Maandag komt hij binnen. |
|
||||
|
||||
Dus hij blijft.. voorlopig!
|
|
||||
|
||||
Mooi! Fijn om te lezen.
|
||||
|
||||
Ha leuk, ben benieuwd wat jullie gaan doen.
|
||||
|
||||
Blijft een mooi topic, en zeker mooi dat jij/jullie motorisch eea aanpakken zodat het allemaal behouden kan blijven
|
|||
|
|||
Goed plan om hem te houden en wat te updaten!!
|
|||
|
|||
Zo, vandaag is het dan tijd om de volgende grote stap te laten zien.
Er is een zwaar kistje uit Litouwen gearriveerd. De kist ophalen; En vervolgens een eerste kijkje in de kist. Dan heb ik ook meteen een vraag aan jullie: Het is pas voor later, omdat ik op dit moment nog geen idee heb van de benodigde lengtes, maar waar laten jullie graag aandrijfassen bewerken/op maat maken? Het is uiteindelijk de bedoeling dat de assen welke je op de foto ziet ingekort worden en er een volkswagen spline op de buitenzijdes komt voor de wielzijde homokineten. |