|
|||
|
|||
Blastaway
Zo, zijn we weer.
Mijn naam is Sven uit het uiterst zuiden des lands en ben reeds een hele tijd actief in VW land. Sinds 2002 rij ik zelf VW en ben besmet door mijn pa die elke 2 jaar een nieuwe Audi 80 90 en nu A4 koopt. Ik heb sinds 2002 altijd Passats gereden en dit was mijn laatste: Was een 2005er 1.9 TDI omgebouwd naar Rline en S6 dagrijlichten erin gezet. Deze auto met 210.000 km ingeruild op een 2.0T 2006er Volvo V70. Dit omdat de auto wat slijtagepunten kreeg en ik benzine wilde rijden met maar 6000 km per jaar door baan wissel. Ik vond de V70 altijd mooi, maar het is geen VW en ook het design en opties waren sterk verouderd tov de Passat terwijl deze nieuwer was. Na een heel goed aanbod van de VW dealer in Weert besloten om de auto in te ruilen op een splinternieuwe Golf Variant comfortline executive bluemotion. Heel wat anders, maar ik wilde terug naar VW en nieuw rijden. Nu heb ik 3 jaar garantie en die rij ik uit. Dan zien we wel weer. In ieder geval ga ik wel wat zaken er aan veranderen. De auto is 2 weken oud en heeft nu 1500 km op de teller. Tot nu toe gedaan: - Nieuw wintersetje 16 inch staal met wieldoppen van Passat gescoord - Ramen laten tinten bij Cassign in Oldenzaal. - Polizei dein partner sticker ;-) - 19 inch Gun metal TSW wheel set voor de zomer gescoord Wat te doen: allereerst komt er een verlaging onder. Ik ben nog met de dealer in conclaaf wat ik mag plaatsen ivm garantie. - Rline bumper (evt. GTI) - uitlaat (deels) vervangen - Chip op maat bij JD - Afneembare trekhaak Eventueel - leder interieurtje - Xenon OEM Tot nu toe bevalt de auto meer dan goed! Wat een heerlijke auto en vooral de snufjes zijn geweldig. Telefoon plus gebruik ik enorm veel, eveneens als de Iphone aansluiting onder de armsteun. Suggesties of aanbevelingen zijn welkom! Ook als je ergens een onderdeel weet dat ik nog mis. :-) Foto's: Vers van de dealer: Blindering: Zwarte look (zonder doppen) vind ik mooier: Snake preview TSW wheels: Last edited by blastaway : 03-11-2012 at 12:48. |
|
||||
|
||||
Welkom op VF!
|
|
||||
|
||||
Welkom! Leuke auto.
|