|
||||
|
||||
Meeting seizoen 2022
Zijn er al data bekend van verschillende evenementen in NL of de buurlanden?
Is er misschien ergens een complete kalender te vinden buiten Facebook? Na die paar jaar pandemie heb ik wel weer zin om wat evenement te bezoeken… Dank!
|
|||
|
|||
|
|
|||
|
|||
VAG meeting 1.0
Quote:
Ja zeker ik ben druk bezig met een meeting organiseren voor VAG met bouwjaar tot 1995. Ik zal hier onder even een linkje sturen naar het facebook evenement. Het zal plaats vinden op 27 maart om 13:00. De locatie word nog vermeld in het facebook evenement. https://fb.me/e/1BmGvezWZ Groet, Dion Last edited by Dion_Mk2_86 : 11-02-2022 at 09:44. |
|
||||
|
||||
Hoi,
Leuk idee met alleen het wat oudere spul. Heb je al een beetje indicatie gekregen over mogelijke opkomst? Quote:
|
|
||||
|
||||
Golf 1 IG Treffen Wolfsburg 16.07.2022
|
||||
|
||||
24 uurs race Nürburgring Hemelvaart t/m zondag erop
Verstandig is om er een week van te maken
You can sleep in a race car but you can't race a house! MKII GTI Trackcar Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc) Trackday kalender! |
|
||||
|
||||
Quote:
Quote:
Wolfsburg was (misschien) wat snel door mij gezegd, maar Quote:
16 juli a.s. staat dus wél al vast.
|
||||
|
||||
Quote:
Wij zijn er als het goed is bij, 2 auto's in de Classic en 1 in de RCN
You can sleep in a race car but you can't race a house! MKII GTI Trackcar Toerentalversterkers te koop! Om je originele toerenteller aan te sluiten op een andere ECU (KMS, DTA, Megasquirt, etc) Trackday kalender! |
|
||||
|
||||
|
||||
|
||||
|
|
||||
|
||||
17 September 2022, Nürburgring
|
||||
|
||||
Quote:
Leuk te lezen. Zodra je meer helder hebt zet je het dan ook op dit forum? Een linkje naar fb kan en wil niet iedereen. Fb is zo 2015 zalkmarzegguh
|
||||
|
||||
ClassicMK1:
18 September Winschoten, Dit jaar gaan we er weer voor, Net zoals de eerdere edities staan we weer op het zelfde ruime terrein, Plek genoeg dus nodig anderen uit! Ook dit jaar zijn niet alleen de MK1's, maar ook de MK2, Corrado en de luchtgekoelde VW's welkom! Entree voor elke auto is €10, Hiermee doe je ook direct mee voor de prijzen! Bezoekers zijn gratis. Op het terrein zijn meerdere stands aanwezig, waaronder onderdelen en catering. De ingang van het terrein zit aan de Papierbaan 1 Winschoten, Wanneer je van de rotonde afdraait moet je achter het Lichtcentrum en vòòr Fietenolie het terrein betreden. 10:00-16:00 Papierbaan 1 9672BG Winschoten Nederland Blijf op de hoogte via Facebook: ClassicMK1 |