|
|||
|
|||
Kleurcode veren
Hallo,
Ik heb net mijn voor veerpoten vervangen, ik had een mooi setje op de sloop gezien. Dus compleet met veren en bijna nieuwe grijze monroe's. Alleen had mijn originele veren kleurcode 1x oranje en 1x groen. Maar de 'nieuwe' hebben 1x oranje en 3x groen. Wat wil dat zeggen? Verkeerde veren of gaat dat wel? En zijn grijze monroe dempers goed? Alvast bedankt!! |
|
|||
|
|||
Zou me niet zo druk maken over de veren, maar je hebt wel gelijk dat het andere zijn, kleur stippen staan namelijk voor het type veer.
Je kunt eventueel altijd je orginele veer overzetten. |
|
|||
|
|||
Ik maak me er ook niet druk over, maar wilde weten of deze sterker of slapper zijn. Ik had zo veren tabel gevonden, maar deze was van een golf 4. Heeft of weet iemand zo'n tabel voor een golf 2?
|
|
||||
|
||||
Grijze monroe's zijn fijne dempers ietsje stugger dam standaard.
Diameters zijn verschillend van de veren. Zou de huidige set overzetten op de monroe's.
|
||||
|
||||
die 3 stippen op de veer hebben ook te maken met het gewicht van de motor die in de auto zit..
|