![]() |
|
||||
|
||||
![]() Hoi allemaal..
ga nu eindelijk een van mijn projecten erop zetten.. werd weleens tijd namelijk! ik heb nou sinds een jaartje een golf rallye! ![]() ben druk bezig met de auto op te knappen en als het mee zit is die voor de kerst gespoten (mn eigen kerst cadeau) ![]() bij het voorraam was die aardig slecht en linksachter helemaal (oude schade slecht gerepareerd) ![]() de rallye is nog helemaal origineel... maar dr gaan wel een paar dingetjes veranderen! - schroefsetje erop - ombouwen naar 5x100 - bbs rs 301 erop - brembo 305mm erop alles ligt klaar en verder blijft alles origineel ![]() gr Danny en ja de foto's zal ik dr van de week opzetten!! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() erg benieuwd naar deze!
mooie plannen, lekker houden zoals die is met toch wat dikke update's ![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() Lijkt een goed verhaal !ben ook benieuwd naar de foto's .
|
|||
|
|||
![]() Ik ben ook wel benieuwd
![]() Staat ie al tussen het Rallye topic kwa nummering ? ![]()
|
|||
|
|||
![]() Ben al is wezen spieken bij deze rallye,word allemaal heel netjes aangepakt.
![]() Komt helemaal goed met deze rallye ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Klinkt goed! Snel foto's plaatsen.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Nice! ik ben ook benieuwd!
|
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Meer heeft een Rallye niet nodig ![]() Ik ben benieuwd naar foto's.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Ik ook !! ![]()
|
||||
|
||||
![]() hierbij de foto's toen ik hem kocht..
![]()
82er Golf mk1 G60 Project Car 83er Golf mk1 G60 89er Golf Rallye 81er Scirocco gti Autocross Last edited by Richard : 08-12-2011 at 21:28. |
|
||||
|
||||
![]() en hij staat er nu zo bij
zal gauw de andere foto's van me telefoon afhalen dan kan ik die er ook opzetten! ![]()
82er Golf mk1 G60 Project Car 83er Golf mk1 G60 89er Golf Rallye 81er Scirocco gti Autocross Last edited by Richard : 08-12-2011 at 21:28. |
|
||||
|
||||
![]() Quote:
nee hij staat er nog niet tussen.. of ik moet er overheen gekeken hebben! ![]()
|
||||
|
||||
![]() nette vorderingen al
![]()
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
![]() vandaag me voorschermen afgesteld samen met de motorkap en deuren!! dan kan die volgende week de grondverf in!!
![]() ![]() hierbij nog een foto van me remmen en wieltjes ![]() ![]()
|
|||
|
|||
![]() Top!
Weer en rallye die een goed leven krijgt ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ziet er goed uit, ik vindt ze altijd stoer lijken die rallyes!
![]()
|
||||
|
||||
![]() Deze gaan we volgen.
Weer een Rallye wat gered gaat worden. ![]()
|
||||
|
||||
![]() Vandaag weer even bezig geweest.. laatste dingentjes gedaan dan ga ik hem morgen wegbrengen naar de spuiter voor de grondverf! kan ik volgende week weer ff lekker schuren
![]() ook nog elektrische ramen gekocht en nog paar kleine dingetjes! ![]() bedankt voor de reacties.. ik hou jullie op de hoogte!!
|
||||
|
||||
![]() Vandaag tog nog weer een paar dingentjes gedaan en de auto bij de spuiter gezet!!
![]() ![]() greetz
|
||||
|
||||
![]() je hebt dat ding toch niet over de openbare weg achter de transporter gehangen op deze manier?
![]()