Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #21  
Old 15-08-2006, 18:41
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,793
Default

Quote:
Originally Posted by CPP
@ type 17: heb die kerel vandaag gebeld...hij is de 2e eigenaar, auto is altijd onderhouden bij VW dealert in Maasbracht en is helemaal hard! Ook op de bekende punten, alleen a stijl en wielrand achter zit iets roest maar niet door. als ik deze onder de 2k kan hebben, dan heb ik daar denk ik wel een goed karretje aan! Maar ja, eerst as zondag maar eens ff live checken.



Als zo een oude auto van de 2e eigenaar is, en altijd bij een VW-dealer onderhouden is, zegt allemaal niets! Aan de telefoon kunnen ze je van alles over de toestand van een auto wijsmaken, ik heb daar zelf negatieve ervaring mee, zogenaamd geen, of maar weinig roest, tot dat je de auto zelf hebt gezien.....A stijl en wielranden behoren trouwens tot de bekende Golf 1 roestpunten, en als vooral bij deze bouwjaren,`80 en eerder, roest zit op de A-stijl, dan is het meestal door, en dat wordt lastig om te (laten) repareren, deze auto heeft trouwens ook al een voorschade gehad.....
ik kan me vergissen, maar ik denk dat je deze maar beter moet laten staan, moet je naderhand veel in gaan investeren.

Last edited by Type 17 : 15-08-2006 at 18:44.
  #22  
Old 15-08-2006, 19:13
BBS-roy's Avatar
BBS-roy BBS-roy is offline
VW Guru
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 830
Default

Quote:
Originally Posted by CPP

Ik ga sowieso eens kijken bij Reinders dus wie weet!

Een advies, PAS OP bij Reinders=KL**tzak met veel rommel
__________________
Bla Bla, Bla
  #23  
Old 15-08-2006, 19:17
CPP CPP is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 263
Default

Heb er idd verschillende verhalen over gehoord....jammer dat je die van jouw al verkocht hebt
  #24  
Old 15-08-2006, 21:41
CPP CPP is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 263
Default

dit is um!!!! hmm...alleen dat niet originale schuifdak is kut !

http://koopjes.marktplaats.nl/auto_...o_image=1#photo

Last edited by CPP : 15-08-2006 at 21:43.
  #25  
Old 15-08-2006, 23:12
Zippo Zippo is offline
VW Fanatic
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 303
Default

  #26  
Old 16-08-2006, 10:24
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,793
Default

Quote:
Originally Posted by CPP
dit is um!!!! hmm...alleen dat niet originale schuifdak is kut !

http://koopjes.marktplaats.nl/auto_...o_image=1#photo



heyyy, dat is een leuke auto! Die lijkt me inderdaad wel in een goede staat, maar moet dus ook helaas flink wat kosten, de verkoper weet natuurlijk wat hij daar heeft. W.b.t de glazen klep in het schuifdak, dat is niet mooi, maar als de rest van de auto in top-toestand is zou ik niet lang fakkelen, een goede, waarschijnlijk roest(en schade?)vrije`77er vind je niet elke dag, je kunt in deze gevallen helaas niet alles hebben, je vind deze auto´s niet meer aan elke straathoek, die tijd is inmiddels (lang) voorbij, die glazen klep proberen te benutten om de prijs omlaag te drukken!

Last edited by Type 17 : 16-08-2006 at 10:30.
  #27  
Old 16-08-2006, 22:37
CPP CPP is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 263
Default

Hay, ben net naar die Witte '77er wezen kijken in Rotterdam. Wat een ongeloofelijk auto zeg!! Van eerste eigenaar (91 jarige man) 85K gelopen, altijd binnen gestaan, nergens roest, helemaal ori, niets aan gespoten. chroom bumbers, klinkjes etc helemaal in nieuwstaat! Interieur ook nieuw, gewoon ongeloofelijk allemaal. Alle rekeningen erbij vanaf '77, compleet ingevuld onderhoudboekje en zelfs een boekie bijgehouden met alle tankbeurten

De auto heeft wel een paar kleine krasjes en een paar steenslagpuntjes die aangestipt zijn...maar voor een auto uit '77 is ie echt in een schitterend mooie staat!! Ow, en de chroom randjes van de grill hoekjes rond de koplampen zijn weg. Maar die zijn te bestellen bij www.volkswarenhaus.de dach ik. Of weten jullie nog iets te liggen.

Heb int verleden al veel auto's gekocht, maar ben nog nooit zo blij geweest als met deze! En ook nog voor een leuke prijs aangekocht! Kortom een super aankoop/belegging!!
  #28  
Old 16-08-2006, 22:42
René's Avatar
René René is offline
10k maniac
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 21,376
Default

okee dan! gefeliciteerd!
als je ooit nog een keer van dat glazen dak af wil... regel dan eventjes een net donordakje en neem contact op met www.rhcustomshop.nl ...... die kan heel netjes een dakplaat verwisselen voor relatief weinig geld....

henk_pigo hier op `t forum heeft z`n gti ook laten voorzien van een hard dak bij hem en haalt hem morgen op....
  #29  
Old 16-08-2006, 22:43
Rinus66's Avatar
Rinus66 Rinus66 is offline
No personal life
 
Join Date: Aug 2004
Posts: 2,102
Send a message via MSN to Rinus66
Default

Quote:
Originally Posted by Zippo


Ik zou die link even aanpassen, zo kan iedereen in je adv rotzooien.
__________________
88 cabrio 2.0
83 golf gl 1.5
  #30  
Old 16-08-2006, 23:01
CPP CPP is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 263
Default

Okay, super thnx Rene!! Heb btw de chroom hoekjes van de grill al gevonden op MP...complete 4 delige set voor €10,- hihihi.

het enige wat ik op den duur ga doen is een andere ophanging....dat wordt een schroefsetje op de laagste stand, setje wieltjes, chroom spiegeltje, zelf een einddemper maken met S bocht ofzow en nieuwe chroom biesjes in voor en achter ruit en nieuwe voor in de dorpels.

Last edited by CPP : 16-08-2006 at 23:58.
  #31  
Old 17-08-2006, 16:46
Der Typ Siebzehn's Avatar
Der Typ Siebzehn Der Typ Siebzehn is offline
Married to PC
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,793
Default

zonnedakje laten zitten! Niks meer aan doen, het zit er (jammergenoeg) nu eenmaal in, maar wees blij dat die auto voor de rest zo top in orde is! Je weet nooit hoe het resultaat zal zijn als je de boel weer terug wil laten brengen naar origineel, kan flink gaan tegenvallen.....
  #32  
Old 17-08-2006, 18:50
René's Avatar
René René is offline
10k maniac
 
Join Date: Mar 2004
Posts: 21,376
Default

dat kan.... maar vraag henk_pigo dan maar eens naar het eindresultaat... vanmorgen heeft ie z`n pirelli opgehaald...



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 10:47.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum