![]() |
|
||||
|
||||
![]() Klinkt gek maar met WD40 en droge doek gaat ook als een malle.
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Weer wat geleerd ![]()
|
||||
|
||||
![]() Quote:
Klopt inderdaad, echt irritant ![]()
- '99 Audi S3 1.8 20vt Quattro (Daily) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) - '77 Golf mk1 1.1(sold) - '97 Polo Harlekin - Batavus blackbuster (ex-daily) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
||||
|
||||
![]() Zo, we zijn weer wat verder
Ik had even wat rondgezocht voor het spruitstuk en kwam erachter dat het spruitstuk van een 6N Gti (120pk 1.6-16v versie) ook past en uit een geheel bestaat en ook makkelijker schoon te maken is. Buiten dat krijg ik hiermee bovenin iets meer power en zal het intake geluid iets toffer moeten zijn. Heb er best wel even naar moeten zoeken omdat een 6n gti vrij zeldzaam is, maar heb het toch gevonden ![]() ![]() Het epytec vliegwiel zit er ook op, net zoals de koppeling en versnellingsbak met nieuwe geleiderhuls etc. ![]() ![]() En met wat nieuwe motorsteunen het blokje er even ingehangen, nog niet helemaal perfect vast en aangesloten maar we beginnen ergens te komen nu ![]() ![]() En met dank aan @themaxx heb ik nu ook een relais 99 zodat ik het ruitenwisser interval werkent kan krijgen ![]()
- '99 Audi S3 1.8 20vt Quattro (Daily) - '84 Golf mk1 cabrio (sold) - '77 Golf mk1 1.1(sold) - '97 Polo Harlekin - Batavus blackbuster (ex-daily) 'Smile, Listen, Agree and then do whatever the f*ck you wanted to do anyway' |
|
|||
|
|||
![]() Netjes weer hoor.
![]()
|
||||
|
||||
![]() Lekker bezig weer!