Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 18-11-2012, 11:06
janwillem53b janwillem53b is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Mar 2011
Posts: 6
Default opknapper Scirocco 2 gezocht

Voor een nog te starten project zoek ik een opknapper Scirocco 2. Alles aanbieden tot 500 euro. Heeft geen haast, ik wil omstreeks maart beginnen.

Stallingsruimte omgeving Almelo mag ook aangeboden worden.
  #2  
Old 01-12-2012, 12:24
Djacobay Djacobay is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Dec 2012
Posts: 1
Default

Hallo Jan Willem,

Ik heb nog een rode scirocco 2 1.5gt automaat uit 1982 staan. Het is een mooi opknapproject, waar zeker nog wel iets van te maken is. Om gelijk eerlijk te zijn: Hij heeft laast van de volgende dingen:

- Hij is niet doorgeroest, maar heeft wel zoals het jaartal betaamd, enige last roestvorming.
- De motor loopt niet helemaal soepel. Tijdens het rijden wil de toerenteller wel eens wegvallen, en daarmee dus ook het vermogen. Ik heb zelf geen tijd om hier naar te kijken. Maar voor iemand die er de tijd en wil voor heeft, moet het probleem zeker te vinden zijn. Waarschijnlijk een elektrisch probleem)
- er zit een barst in de voorraam precies in het midden recht naar onder. Voor apk was dit geen probleem en het is ook niet storend tijdens het rijden.

Er zit een open dakje in. Ook zit er net sinds september weer voor 2 jaar apk op! Dus je kunt nog even door met de auto.

Wij wonen in Den Ham ov. Dus niet zo ver bij jou vandaan! Onze vraagprijs is 500,- euro. Voor foto's kun je op speurders kijken, daar staat hij ook op. Nummer van de advertentie is: 120569058

Graag hoor ik even van jou. Als je wilt verder af te handelen via PM

Mvg E. Jacobi

Last edited by Djacobay : 01-12-2012 at 12:40.



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 15:07.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum