Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Techniek overig > Watergekoelde projecten
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 07-02-2012, 22:02
Hakkers's Avatar
Hakkers Hakkers is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 48
Default '81er Golf 1 GL

Hierbij mijn nieuwe project,

geen gekke plannen mee, verlagen, dikke wielen eronder (Modern lines ofzo)

en verder niet veel gekkigheid.

hier wat foto's:

bij aanschaf:



nog geen week later gelijk dat foute luchthappertje verwijderd en ding helemaal gepoetst. hier een foto tijdens het polijsten (kleibehandeling al gehad)



hier na het poetsen:



staaltjes laat ik stralen en opnieuw spuiten zodat dit er ook weer netjes uitziet.

chrome strippen zaten er niet op toen ik 'm kocht, deze heb ik besteld bij vw-wobshop en er ondertussen op gezet. dorpellijsten wacht ik nog ff mee tot na de vorst. winterwielen zitten er hier ook onder.




vanavond zat ik me nog te vervelen en heb het logo gebombardeerd met een paar stickers. in het donker er op gezet, morgen maar ff kijken of het wat lijkt, anders gaat het er snel weer vanaf.


__________________
17-07-'86//17-01-'90//12-05-'05

Last edited by Hakkers : 07-02-2012 at 22:04.
Reply With Quote
  #2  
Old 07-02-2012, 22:08
Bernhard's Avatar
Bernhard Bernhard is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 637
Default

Leuk golfje! Logo had ik persoonlijk niet gedaan Al mooie vorderingen! Heeft ie verder geen roest of rottigheid dan?

Btw, jij zit toch ook veel op vw-forum? Dacht dat je paar jaar terug wat gereageerd had in mijn topic. Transporter spice green
Reply With Quote
  #3  
Old 07-02-2012, 22:20
Hakkers's Avatar
Hakkers Hakkers is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 48
Default

ik zat heel veel op vw-forum, ben er zelfs een tijdje mod geweest. tussendoor een motor gekocht en hier anderhalf jaar mee bezig geweest voordat ik kon rijden. auto's zijn toen op een laag pitje komen te staan

die transporter zegt me nog wel iets ja..

golfje is bikkelhard, enige plek zit midden onder de voorruit en het zijschermpje heeft wat. die ga ik vervangen. hij heeft origineel 131d gelopen. alle boekjes zijn aanwezig en hij is nog helemaal in originele staat.

het logo.. tsjah, ik weet het zelf nog niet.. ik zit nog te denken aan een bomb onder de voorbumper door, maar ook dat is nog niet zeker. vind het wel wat hebben bij dit kleurtje.
__________________
17-07-'86//17-01-'90//12-05-'05
Reply With Quote
  #4  
Old 07-02-2012, 22:50
Bernhard's Avatar
Bernhard Bernhard is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Nov 2010
Posts: 637
Default

Had ik het toch goed haha Schuurvondst of niet? Mag je wel in je handen knijpen met zo weinig roest. Ik had aardig wat laswerk
Reply With Quote
  #5  
Old 07-02-2012, 23:27
Hakkers's Avatar
Hakkers Hakkers is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 48
Default

Bijna, heeft altijd binnen gestaan totdat de vorige eigenaar hem kreeg. Daar zijn de strippen er ook afgejat. Al binnen 2 weken na aanschaf..
__________________
17-07-'86//17-01-'90//12-05-'05
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 21:50.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum