Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Off Topic
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Closed Thread
 
Thread Tools Search this Thread
  #61  
Old 18-03-2009, 21:37
Stijn's Avatar
Stijn Stijn is offline
Class of 2003
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,760
Send a message via ICQ to Stijn Send a message via AIM to Stijn Send a message via MSN to Stijn
Default

Quote:
Originally Posted by classic-edition
Het lijkt me wel duidelijk dat de meeste hier goede bedoelingen hebben en dit forum over kwaliteit beschikt met hier en daar wat uitzonderingen.



En zo is het maar net, 99% komt hier met niets dan goede bedoelingen en een warm hart voor de VAG producten, laat die overgrote meerderheid dan ook doorschijnen en de zure pruimen verblinden.

Wat Ernst zegt heeft absoluut grote waarde: elkaar een keer de hand schudden op een meeting is leuk, informatief en verbroederend. Zo krijgen die bits en bytes op een forum toch een beetje karakter en gezicht.
__________________
Quote:
Quagmire: Hey there sweetie, how old are you?
Connie: 16.
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
Reply With Quote
  #62  
Old 18-03-2009, 22:35
vw roadwarrior's Avatar
vw roadwarrior vw roadwarrior is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,794
Default

Quote:
Originally Posted by Richard
klopt.. vind het zelf wel goed dat het nu ter sprake komt onder de leden..
we willen uitteraard niet in een negatieve spiraal terechtkomen.


Zit het volksforum al een tijdje in....

Vroeger was het vw forum mindre dan het volksforum,is nu het tegenovergestelde..
En dan druk ik mij zachtjes uit.

Vraag mij na het lezen van Henks topic ook terdege af wat de taak van de moderators hier is....

Loopt hier nog eens uit op een hele grote ruzie..
Zie mensen hier opmerkingen maken die totaal niet door de beugel kunnen.

Laat een ieder in zijn waarde.
Die kinderachtige discussies hier telkens..

Last edited by vw roadwarrior : 18-03-2009 at 22:44.
Reply With Quote
  #63  
Old 18-03-2009, 22:40
Stijn's Avatar
Stijn Stijn is offline
Class of 2003
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,760
Send a message via ICQ to Stijn Send a message via AIM to Stijn Send a message via MSN to Stijn
Default

__________________
Quote:
Quagmire: Hey there sweetie, how old are you?
Connie: 16.
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!
Reply With Quote
  #64  
Old 18-03-2009, 22:55
Mitta's Avatar
Mitta Mitta is offline
No personal life
 
Join Date: Jan 2008
Posts: 2,473
Send a message via MSN to Mitta
Default

Quote:
Originally Posted by vw roadwarrior
Loopt hier nog eens uit op een hele grote ruzie..
Zie mensen hier opmerkingen maken die totaal niet door de beugel kunnen.

Laat een ieder in zijn waarde.
Die kinderachtige discussies hier telkens..


de woorden 'laat iedereen in zijn waarde' zijn dus overduidelijk niet genoeg, aangezien deze vaak genoeg genoemd worden en ik deze regelmatig tegen kom in topics met de kinderachtige discussies.

Nu komen er ook nog eens rare opmerkingen bij met betrekking tot iemand ze prive leven, dat laat toch al zien dat het 'laat iedereen in zijn waarde' zeggen niet genoeg is, tijd voor wat groffere/hardere maatregelen...

dan maar wat minder leden maar wel gezellig blijven de vervelende leden posten, gaan de gezellige/goede leden weg en blijf je met het zelfde aantal zitten wat uit eindelijk nog minder word omdat iedereen het zat word...
__________________
VWCulture.nl
Reply With Quote
  #65  
Old 18-03-2009, 23:25
jettaracing's Avatar
jettaracing jettaracing is offline
Volksforum Aandeelhouder - Oil burnin' Maniac
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,870
Send a message via MSN to jettaracing
Default

Dan hebben we het wel eens over zinloos geweld , dan is dit ook een vorm van zinloos getyp! Wat sommige mensen soms neertypen in een topic ,en dan ook nog eens vreemd opkijken als ze niet serieus worden genomen ,dan vraag ik me af waar ze dan mee bezig zijn !
Als ze het ergens niet mee eens zijn of een andere mening hebben , en dit niet op een normale manier kunnen verwoorden ,laat ze dan gewoon het topic wegklikken ,en proberen eerst eens naar hun zelf te kijken voor ze reageren !

!!!!!!
__________________
Golf Mk3 Variant TDI 110pk
Golf variant Mk3 family car
The White Turbo Jetta!


Quote:
Originally Posted by Misha
De ringen van een schroefset gaan maar 1 kant op hè.. en da's naar beneden
Reply With Quote
  #66  
Old 19-03-2009, 08:09
evilnyntje's Avatar
evilnyntje evilnyntje is offline
10k maniac
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 10,987
Default

Quote:
Originally Posted by vw roadwarrior
Zit het volksforum al een tijdje in....

Vroeger was het vw forum mindre dan het volksforum,is nu het tegenovergestelde..
En dan druk ik mij zachtjes uit.



Overdrijven is ook een vak.

Quote:
Originally Posted by vw roadwarrior

Vraag mij na het lezen van Henks topic ook terdege af wat de taak van de moderators hier is....



Wij hebben geen taakomschrijving, we zijn een stichting en doen dit voor de lol, natuurlijk proberen we overal als de kippen bij te zijn maar er is meer in het leven dan alleen Volksforum en dan hoef ik niet te gaan opnoemen wat. En om nu heel de dag politie te gaan spelen. Mensen kunnen soms ook zelf eens nadenken. Op VWF duurt het jaren voordat er topics opgeruimd worden etc etc. Dat maak ik zelf mee (ja ik zit er ok ). Je hebt zelf niet eens een idee hoeveel werk er hier in gaat zitten en dan praat ik niet alleen over moderaten. We doen dit omdat we het leuk vinden en met liefde voor de merken. Dus ik vind dat gewoon een niet tactisch omschreven opmerking.
__________________
“Things you don’t know . . . fill libraries.”


My Swallowtail

Flake It!

Last edited by evilnyntje : 19-03-2009 at 08:14.
Reply With Quote
  #67  
Old 19-03-2009, 08:30
ReBo ReBo is offline
VW Guru
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 724
Default

Wat een fantastisch topic dit . . . en Seabert waar het hier eigenlijk om begonnen is, reageert niet meer . . .

Ook ik ben een van mensen die hem erop hebben gewezen wel erg vaak de gedoodverfde woorden PK/NM te gebruiken, over zijn ziekte heb ik echter nooit met 1 woord gerept, maar daarover later meer . . .

zoals ik ook in het andere Topic heb aangegeven, heb ik hem keurig een PB gestuurd met tekst en uitleg, mijn naam en telefoonnummer, maar reageren daarop ?!
Echt niet, post dan niet op bladzijde 1 dat mensen je een PB mogen sturen . . .
als je goed het Topic doorleest, zie je ook dat ik het woordje "BC" heb geintroduceerd te ere van hem . . .
geen BN van Bekende Nederlander maar BC van Bekende Caddy die titel heeft onze heer Wassenaar echt wel verdiend.
In mijn PB aan hem heb ik ook aangegeven dat het wellicht een prima gast is om een biertje mee te drinken en hem best een keer de hand wil schudden,
maar dat overdreven gedoe . . . pffff . . . Hij had ook simpel kunnen reageren met "sorry, wist niet dat ik dat deed . . . "

Ik peuterde steevast in mijn neus elke morgen om 8u, at ze ook nog op,
todat iemand in de Metro me erop wees dat ie al 4 dagen misselijk van me werd . . . "sorry, automatisme" ik heb het ook nooit meer gedaan.
Door juist je topics te verwijderen en nergens meer op te reageren, maak je je zelf ook niet tot een betere forummer . . .
je haalt informatie weg die iemand via de 'Search' knop graag had willen vinden . . . het forum is er toch ook voor om anderen te helpen of niet ?!
Je bent hier gekomen met een voorliefde voor VW's en niet voor een bv Opel deel je informatie dan ook met een ander die een VW heeft . . .

Erik riep nog "waar is het good-old-bashen" val je mondeling iemand aan, dan mag het niet eens,
want je krijgt het halve forum over je heen die lopen te blauw helmen met "normen en waarden"
Voor je die woorden in je mond in je mond neemt, leer dan zelf eerst een wat normen en waarden zijn . . .
Ik zal je naam niet noemen, komt in dit Topic voor, maar jij stuurde me wel een PB met een mooie ziekte verwensing
omdat ik mijn Happichs niet aan je wilde verkopen voor €100, kon best volgens jou omdat ik er 2 setjes heb,
sterker LUTSER, ik heb 3 setjes . . . ze gaan gewoon weg voor de prijs welke ik ervoor betaald heb,
alleen doordat ie die kocht, kwam ik ook gelijk in het bezit van de onderdeeltjes die ik nog niet had.
Waar beginnen mijn normen en waarden dus . . . elkaar geen ziektes toewensen, geen jaloezie tonen,
(Henk heeft het meeste gekocht?! So what, die jongen werkt net als ik soms 80 a 90 uur in de week . . . mag ie ?!
Ik verdien soms meer op 1 dag als dat het me kost om het te laten doen door iemand, hou ik wat geld over om voor mijn vriendin iets leuks te kopen,
zijn we nog allemaal blij ook.) verder in normaal NL reageren in iemands topic, zonder te gaan lopen vloeken en tieren,
zonder voor te stellen om iemands bek op een stoeprand te gaan leggen . . . behandel iemand zoals je zelf ook graag behandeld wilt worden.
Dat geldt bv ook voor het versturen van dingen, ook normen en waarden . . . een afdekrandje tussen de C-stylen,
net onder je achterklep in een vuilniszak verpakken is vragen om problemen heb je geen zin om het te verpakken,
verkoop het dan niet . . . er zijn nu een setje plastic beugeltjes naar Den Haag onderweg om dikke bumpers te monteren,
ik ben langer bezig geweest met verpakken, kost me €6,75 aan verzendkosten en het levert me geen r**t op . . .
ook dat zijn normen en waarden, leven en laten leven, hij blij met zijn beugels, ik blij omdat ie misschien ooit eens een Topic opent waar info instaat waar ik ook iets aan heb . . .
en dat brengt ons weer bij het begin. Het volksforum is er om de liefde voor VW's met elkaar te delen, om elkaar te helpen,
de algemene normen en waarden te respecteren en om zo nu en dan even te 'bashen' en 'gebashed' te worden . . .

Zal ik dan tot slot echt nog even een sneer uitdelen . . . in de reactie van Henk Wassenaar op bladzijde 1, noemt ie voor het eerst eens geen PK's en NM's,
volgens mij hadden we hier te maken met een primeur . . . ( ik tikte dit met een Quick Reply dus ik hoop dat iedereen hier begrijpt dat ik geen smilies achter kon plaatsen . . . )

Loop verders ook niet zo af te geven op de moderaters, die jongens doen ook hun werk en hebben ook maar 2 handen . . . wijs hun liever op het feit dat er bv een chassinummer en kenteken aangeboden wordt zonder casco daar hebben we tenminste met zijn allen iets aan . . .

Ik denk dat alles nu wel zo'n beetje door iedereen hier besproken is, met min of meer steeds andere bewoordingen, maar de conclusies zijn eender . . . laten we gewoon lekker verder gaan waar we gebleven waren . . . het draait hier om VW's en niet om een praatgroepje voor Bonsai-boompjes bezitters op te richten . . .

Amen.

Remco

Last edited by Beetlefreak : 19-03-2009 at 10:58.
Reply With Quote
  #68  
Old 19-03-2009, 09:21
martiepartie's Avatar
martiepartie martiepartie is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 4,524
Default

Quote:
Originally Posted by ReBo
....samenvatting ....

Amen.

Remco



Het stuk hierboven is vast erg interessant, maar hier begin ik niet aan ..

Net als alcomobilisten, die verplicht op alcohol cursus moeten, is er voor de 2X overtreders op het Volksforum een andere 'straf'

http://www.leren.nl/rubriek/compute...n_voor_het_web/
__________________
v40 d4 r-design 2014
Volvo 244 gl 1978
Volvo 780 Bertone 1987
Mini 1275 1977
Mini 1000 1987

Last edited by martiepartie : 19-03-2009 at 09:54.
Reply With Quote
  #69  
Old 19-03-2009, 09:42
1982kameiX1's Avatar
1982kameiX1 1982kameiX1 is offline
Forum junkie
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,510
Default

Quote:
Originally Posted by martiepartie


link is niet helemaal optimaal geloof ik.

het stuk is van ReBo best goed te lezen hoor

De kunst van het communiceren is toch dat je aanpast aan het niveau van de spreker? (omhoog of omlaag?)
Reply With Quote
  #70  
Old 19-03-2009, 09:55
LinnieTDI's Avatar
LinnieTDI LinnieTDI is offline
Postwhore
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 1,201
Default

Doe es lief allemaal...

En de modjes zijn toch verdomme jullie pappie en mammie niet?

Nu mis ik Jelle weer
__________________
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Waar de F*CK is Jelle ??

<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
Reply With Quote
  #71  
Old 19-03-2009, 10:11
Thomas's Avatar
Thomas Thomas is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 811
Default



Er werd gevraagd naar een samenvatting, hierboven is er eentje...
Hou het tof mannen, Veel plezier hier en laat al de rest achterwegen!
Reply With Quote
  #72  
Old 19-03-2009, 10:18
ReBo ReBo is offline
VW Guru
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 724
Default

Quote:
Originally Posted by martiepartie
alcomobilisten . . .


Ze geven daar ook een linkje naar de Dikke Van Dale . . . super tip, bedankt

We gaan hem ook samen volgen, jij voor je leestekens, interpuncties en oneigenlijk gebruik van hoofdletters, ik voor de rest . . . krijgen we wellicht korting, kunnen we nog samen een biertje pakken ook.

Quote:
Originally Posted by 1982kameiX1
De kunst van het communiceren is toch dat je aanpast aan het niveau van de spreker? (omhoog of omlaag?)


Jij snapt hem . . . . en GEEN quick reply gebruiken, ben ik nu achter gekomen, echt optimaal leesbaar is het niet
Reply With Quote
  #73  
Old 19-03-2009, 10:49
sanderz's Avatar
sanderz sanderz is offline
Married to PC
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,234
Send a message via MSN to sanderz
Default

@rebo amen zo hoort het te zijn, en het was prima leesbaar
__________________
Passat 35i 1989
Reply With Quote
  #74  
Old 19-03-2009, 10:56
martiepartie's Avatar
martiepartie martiepartie is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 4,524
Default

Quote:
Originally Posted by ReBo
Ze geven daar ook een linkje naar de Dikke Van Dale . . . super tip, bedankt

We gaan hem ook samen volgen, jij voor je leestekens, interpuncties en oneigenlijk gebruik van hoofdletters, ik voor de rest . . . krijgen we wellicht korting, kunnen we nog samen een biertje pakken ook.



Jij snapt hem . . . . en GEEN quick reply gebruiken, ben ik nu achter gekomen, echt optimaal leesbaar is het niet


BURN

HeeL GoEd, JiJ PaKt HeT LeKkEr Op Een biertje pakken is altijd een goed plan.

Nooit geweten dat alcomobilist geen bestaand woord was, heb daar wel de reden voor gevonden:
Quote:
De alcomobilist heeft de laatste editie van de van Dale waarschijnlijk niet gehaald omdat hij onderweg tegen een boom beland is.
__________________
v40 d4 r-design 2014
Volvo 244 gl 1978
Volvo 780 Bertone 1987
Mini 1275 1977
Mini 1000 1987
Reply With Quote
  #75  
Old 19-03-2009, 11:05
vw roadwarrior's Avatar
vw roadwarrior vw roadwarrior is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,794
Default

Quote:
Originally Posted by evilnyntje
Overdrijven is ook een vak.



Wij hebben geen taakomschrijving, we zijn een stichting en doen dit voor de lol, natuurlijk proberen we overal als de kippen bij te zijn maar er is meer in het leven dan alleen Volksforum en dan hoef ik niet te gaan opnoemen wat. En om nu heel de dag politie te gaan spelen. Mensen kunnen soms ook zelf eens nadenken. Op VWF duurt het jaren voordat er topics opgeruimd worden etc etc. Dat maak ik zelf mee (ja ik zit er ok ). Je hebt zelf niet eens een idee hoeveel werk er hier in gaat zitten en dan praat ik niet alleen over moderaten. We doen dit omdat we het leuk vinden en met liefde voor de merken. Dus ik vind dat gewoon een niet tactisch omschreven opmerking.



Daar overdrijf ik niet mee.
Erger me de laatste paar maand enorm aan de reacties van bepaalde personen hier.
En ben daar gezien dit topic niet de enige in....

Zie hier 2 hele goede kennissen van mij achtereenvolgens weggetreiterd worden.

Geeft toch te denken of niet?

Wat het moderaten aangaat,ben zelf al 5 jaar moderator op 3 forums,dus weet donders best hoeveel werk het inhoud.
Beetje verdiepen in een persoon voordat je deze probeert op zijn nummer te zetten
De opmerking is dus terdege tactisch omschreven.

Je zegt mensen kunnen zelf nadenken..
Tja,hebben we het over tactisch omschreven?
Beetje naief deze opmerking gezien dit topic of niet..
Blijkt dus dat dat niet kan.
Daarom zijn er dus moderators om de boel op de rails te houden en wangedrag te voorkomen.

Politie taak,heel goed omschreven.
Jullie zijn ervoor om de rust op een forum te bewaren en mensen die over de schreef gaan op de vingers te tikken.
Niet om iemand zijn taal of spel fouten weg te halen.

Weet donders goed dat jullie dit voor de lol doen..
Maar heb je nu nog lol dan???
Vind dit hele topic leerzaam voor jullie moderators.
Je kan wel heel wijs zeggen van overdreven allemaal.
Maar zoals je aan alle reakties ziet is er van overdrijven weing sprake.

Zeg je 1 ding,dit forum gaat naar de kloten zo.
Ontstaat binnenkort een enorme ruzie.

En daarmee overdrijf ik niet.

Ben zelf opperhofd van een vw club van een 60tal leden.
En bijna niemand van de leden wil zich hier vertonen vanwege het gesteukel,de kinderachtige opmerkingen en de enorme hoeveelheid kritiek.

Ook alle kennissen die ik spreek in vw land hebben weinig goeds over voor het volksforum.

Geeft je te denken of niet..

Misschien een idee om het aantal moderators uit te breiden als jullie het niet aan kunnen en zoveel verplichtingen hebben.
En zou zowiezo een aantal heren in Henks topic stevig op de vinger tikken voordat alles verder escaleert en het volksforum naar de knoppen gaat.

Alle respect voor jullie moderators en hun tijdgebrek.
Maar hoop dat je het me me eens bent dat het zo dus niet kan.
Reply With Quote
  #76  
Old 19-03-2009, 11:23
OldSkool-II's Avatar
OldSkool-II OldSkool-II is offline
VW Guru
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 755
Default

&

Snap ook wel dat het een lastige taak is, maar der moet nu egt snel met harde hand worden opgetreden, anders denken deze mensen maar dat alles zomaar kan op het Volksforum.

Ik ben hier ook terecht gekomen omdat ik het vwforum te kinderachtig vond, maar op dit moment is het VWF vele malen beter...

Just my 2 cents...
__________________
"Anatidaephobia: The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you."
Reply With Quote
  #77  
Old 19-03-2009, 11:25
richard-polo's Avatar
richard-polo richard-polo is offline
No personal life
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,975
Send a message via MSN to richard-polo
Default

Quote:
Originally Posted by vw roadwarrior
Daar overdrijf ik niet mee.
Erger me de laatste paar maand enorm aan de reacties van bepaalde personen hier.
En ben daar gezien dit topic niet de enige in....

Zie hier 2 hele goede kennissen van mij achtereenvolgens weggetreiterd worden.

Geeft toch te denken of niet?

Wat het moderaten aangaat,ben zelf al 5 jaar moderator op 3 forums,dus weet donders best hoeveel werk het inhoud.
Beetje verdiepen in een persoon voordat je deze probeert op zijn nummer te zetten
De opmerking is dus terdege tactisch omschreven.

Je zegt mensen kunnen zelf nadenken..
Tja,hebben we het over tactisch omschreven?
Beetje naief deze opmerking gezien dit topic of niet..
Blijkt dus dat dat niet kan.
Daarom zijn er dus moderators om de boel op de rails te houden en wangedrag te voorkomen.

Politie taak,heel goed omschreven.
Jullie zijn ervoor om de rust op een forum te bewaren en mensen die over de schreef gaan op de vingers te tikken.
Niet om iemand zijn taal of spel fouten weg te halen.

Weet donders goed dat jullie dit voor de lol doen..
Maar heb je nu nog lol dan???
Vind dit hele topic leerzaam voor jullie moderators.
Je kan wel heel wijs zeggen van overdreven allemaal.
Maar zoals je aan alle reakties ziet is er van overdrijven weing sprake.

Zeg je 1 ding,dit forum gaat naar de kloten zo.
Ontstaat binnenkort een enorme ruzie.

En daarmee overdrijf ik niet.

Ben zelf opperhofd van een vw club van een 60tal leden.
En bijna niemand van de leden wil zich hier vertonen vanwege het gesteukel,de kinderachtige opmerkingen en de enorme hoeveelheid kritiek.

Ook alle kennissen die ik spreek in vw land hebben weinig goeds over voor het volksforum.

Geeft je te denken of niet..

Misschien een idee om het aantal moderators uit te breiden als jullie het niet aan kunnen en zoveel verplichtingen hebben.
En zou zowiezo een aantal heren in Henks topic stevig op de vinger tikken voordat alles verder escaleert en het volksforum naar de knoppen gaat.

Alle respect voor jullie moderators en hun tijdgebrek.
Maar hoop dat je het me me eens bent dat het zo dus niet kan.




niks overdreven aan... ma dat is al vaker gezegt!!!
Reply With Quote
  #78  
Old 19-03-2009, 11:41
henkwassenaar's Avatar
henkwassenaar henkwassenaar is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 4,184
Default

.

Last edited by henkwassenaar : 19-03-2009 at 11:44.
Reply With Quote
  #79  
Old 19-03-2009, 11:42
henkwassenaar's Avatar
henkwassenaar henkwassenaar is offline
Married to PC
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 4,184
Default

Quote:
Originally Posted by ReBo
Wat een fantastisch topic dit . . . en Seabert waar het hier eigenlijk om begonnen is, reageert niet meer . . .

..............................................
..............
........
...
.


He Remco

Je zal wel denken wat een late reactie....en nu wel reageren terwijl er een topic geopend is hier op het volksforum.
Niet alleen over mij maar over het algemeen hoe het met discussies staat op het forum over bepaalde mensen.

Ik heb eerst een tijdje afgewacht en had niet gelijk de behoefte om terug te reageren,sorry! via pb wat je via vw forum stuurde....

Jij bent de enige die mij voor het eerst persoonlijk op de feiten heeft gedrukt aan de dingen waar jij misschien anders tegenover stond over bepaalde uitspraken.

Ben het gedeeltelijk wel met je eens en wat je zelf al aangaf misschien niet altijd slim van mijn kant geweest.

Maar absoluut niet doelbewust met een reden bezig geweest met het plaatsen van mijn reacties waardoor anderen negatief tegen over staan te kijken.

Ik ben zelf heel open en eerlijk en misschien wat te spontaan met mijn uitspraken of reacties!
Maar dat komt ook wel omdat ik soms superblij ben met de dingen die ik doe en uiteindelijk als resultaat geworden zijn,dat ik dat iets te veel aan buitenwereld laat zien....

Met jou uitspraak en reactie ben je echt eerlijk en persoonlijk naar mij toegericht en dat kan ik waarderen.
Jij benadrukt mij mischien op de feiten waar een ander zich aan kan ergeren en waar ik misschien aan moet denken en aan kan veranderen.

Ieder mag zijn mening hebben en dat van jou is eerlijk en daar heb ik wat aan,maar er zijn mensen die ook doelbewust alles beter weten over prive leven enz...en daar hun conclusies te snel uittrekken,terwijl ze helemaal niet weten hoe de situatie echt in elkaar zit.

Daar begon ik mij aan te ergeren en misschien een klein beetje zelf onbewust reacties gegeven waar een ander zich nog meer aan ging ergeren.

Maar ik blijf erbij dat het absoluut onbewust gedrag van mij is omdat de passie heel erg hoog ligt en ik ook absolute reden daarvoor heb wat niet iedereen weet.

Anders word het een te medisch forum zeggen sommigen,maar soms moest ik mij wel uiten hoe een klein gedeelte van mijn situatie echt in elkaar zat.
Omdat sommigen het gelijk beter weten en gelijk alweer conclussies trokken,terwijl niemand op forums een volledige achtergrond van mij of andere mensen weet,en daar te snel over oordelen.

Wat jezelf al aangaf zou ik best met jou aan de bar kunnen zitten en biertje drinken (nou lust ik geen bier...hhahahah.. )maar ik snap wat je bedoelt.

Nogmaals bedankt voor je reactie en bij deze laat ik alles eerst even bezinken zodat het vuur wat gedoofd is op forums.

We hebben toch allemaal dezelfde passie en sommige lastposten zullen er absoluut blijven op forums.
Maar ben blij om te zien dat absoluut het grootste gedeelte wel met elkaar eens is hoe de situatie soms de laatste tijd uit de hand loopt.

De een is minder fanatiek als de ander en ik zit ook op meerdere forums omdat je van elk topic/forum weer andere reacties kunt verwachten en eerder geholpen kan worden met problemen of dingen die je zoekt.

Ik heb sinds gister al wat meerdere pb gehad gelukkig....
En kom misschien over een tijd wel terug op forums met nieuwe korte/duidelijke project topics en ben benieuwd hoe het dan zal gaan,omdat natuurlijk het meerdere gedeelte van de mensen het wel waardeert.

Ik blijf cekur aanwezig op forums maar meer doelbewust met zoeken naar bepaalde dingen/vragen en reacties geven op topics...



Sommigen zien Rene en mij hier nu weggaan,terwijl ik weet dat er meerdere zich aan bepaalde dingen/personen ergeren.

De een zal misschien blij zijn dat ik of rene en andere personen weggaan en wij er iets over durfen zeggen,maar so what...!

Nu opent wel iedereen zijn menig gelukkig,waaruit blijkt dat er wel iets speelt hier op het Forum..

Misschien een wijze les en goed dat het een keer ter sprake komt hier op het forum zodat de situatie misschien wat duidelijker word waar meer mensen zich aan ergeren!!!
Reply With Quote
  #80  
Old 19-03-2009, 11:47
Stijn's Avatar
Stijn Stijn is offline
Class of 2003
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 8,760
Send a message via ICQ to Stijn Send a message via AIM to Stijn Send a message via MSN to Stijn
Default

Edit - Hmm, Henk poste bijna gelijk, dit was in reactie op Riespolo/roadwarrior/Oldskool

Een forum is zo goed als de leden die er lid van zijn, net zoals een land zo goed is als zijn burgers. Er is geen beleid te bedenken die dat kan veranderen, hoogstens kan er wat gestuurd worden.
Dus als ik het goed begrijp heren, is ieder gedrag te repareren met een gum en stok? Ik betwijfel het. Een verandering van instelling kan dat alleen echt doen.

Het probleem is dat we het nooit goed doen. Jullie wijzen ineens zo graag op 'wat er allemaal in dit topic aan ongenoegen te zien is' maar als je goed leest leven er twee sentimenten: het gevoel dat mensen te soft zijn/er te veel politie bemoeienis is, en het gevoel dat de mods te weinig doen en alles maar moeten steriliseren.
Als we nu meteen op jullie smaak inspringen en overal met de harde hand op gaan, dan behartigen we de belangen van de andere groep weer niet.

Krijg een sterk 'beste stuurlui staan aan de wal' gevoel hier van. Dat we van jullie kritiek krijgen, prima natuurlijk; maar verplaats je in onze rol en weeg de verschillende belangen van de verschillende groepen af in plaats van ons beleid te staven aan en bekritiseren vanuit je eigen standpunten.

Jullie zijn allemaal vrij je eigen keuzes te maken. Als VWF dus een 'beter' forum is dan 'Volkfsorum.com' weerhoudt niets of niemand je ervan daar te gaan wonen! Ik wens jullie oprecht alle succes, wij gaan gewoon door met Volksforum.com - gelukkig loopt alles op aarde in een sinus dus uit deze dip komen we ook weer sterker.
__________________
Quote:
Quagmire: Hey there sweetie, how old are you?
Connie: 16.
Quagmire: 18? You're first.
Connie: Mom!
Quagmire: I like where this is goin'! Giggidy, giggidy, gig-gi-dy!

Last edited by Stijn : 19-03-2009 at 11:49.
Reply With Quote
Closed Thread



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 01:35.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum