|
|||
|
|||
Ik zie dat je al een topic hebt aangemaakt Pieter.
Succes met mijn oude golfje. Ik geloof wel dat hij bij jou in goede handen terrecht is gekomen. Wat betreft de motor en kleur: Orginele kleur terug erop. Die is al mooi genoeg voor zo'n orginele wagen. Orginele motor behouden. Die 1.5 moet nog redelijk mee kunnen komen in het huidige verkeer. De code die in het blok geslagen is staat zelfs ook op de aankooprekening die je erbij gekregen hebt. De 16V kun je inbouwen, maar zorg dan wel dat je altijd weer terug kunt ombouwen naar de orginele motor. Ik blijf hem zeker volgen. Vind het erg jammer dat ik er zelf de tijd niet voor kon maken.
|
||||
|
||||
Quote:
he marius, de orginele kleur komt er zeker weer op en de motor weet ik nog niet al neig ik sterk naar de 16v webers en dan na het project de orginele motor klaar te maken en die er zeker bij te houden. gr pieter. |
|
||||
|
||||
Vandaag heel licht begonnen met de golf 1 om de spiegels te verwijderen en de trekhaak en het interieur,het wachten is op ijzer voor de draaibok en het plaat materiaal voor de golf.
het laat wat langer op zich wachten ivm de vakantie dus heb ik een ander project maar afgemaakt waar ik mee bezig was en die moest ook al lang weer klaar zijn (ja sorry geen vag) dus verder staat de golf te wachten op zijn nieuw uiterlijk dus heb ik hem maar bij zij familie gezet Last edited by monark : 31-07-2010 at 21:20. |
|
|||
|
|||
goed bezig pieter ... heb nog wel mooi 16v sirrocco blokje voor je
|
|
||||
|
||||
Quote:
daar heb ik wel belang altberto,ik kom er het weekend even op terug. alvast bedankt |
|
||||
|
||||
hey,had deze gemist....
bekende autosucces ermee pieter
|
|||
|
|||
hey pieter..
waar heb je mijn auto gelaten:P ik dacht dat hij er al op stond.. die oldermagtigst mooie golf:p gr dien buurman |
|
||||
|
||||
Leuk project
|
|
||||
|
||||
Quote:
Deze moet nog mooi worden maar er word aan gewerkt. eerst de zolder klaar timmeren en voorbereidingen treffen voor de tweeling en dat is de golf swallowtail aan de beurt. gr pieter. |
|
||||
|
||||
hehe eindelijk weer even een updatje, alles is nu achter de rug verbouwing van de zolder en slaapkamers voor de tweeling en de vrouw is weer rustig dus kunnen we weer aan de hobby
deze week weer begonnen met slopen en uitelkaar halen van de swallo en is de bedoeling dat hij volgende week in de draaibok komt te hangen zodat ik de hele bodem eerst kan stralen en dan kijken wat er overblijft. de plannen zijn als volgt de kleur blijft orgineel vw wit incl blanke lak verlaging doormiddel van schroefset orginele motor blijft erin maar krijgt voledige revisie rvs uitlaat systeem en nog 14 inch wielen die ik nog zoek. ik heb wel een doel voor ogen hoe die ongeveer moet worden maar hij blijft voor 99% orgineel,dat is de boeling. hier even een voorbeeld auto die ik er super uit vind zien. volgende week weer een update met fotos van mijn eigen auto hoe die er nu bij staat en wat de vorderingen zijn. groetjes pieter. Last edited by monark : 17-11-2010 at 15:44. |
|
||||
|
||||
Plannen klinken erg goed,
Mooi dat je het orginele blokje erin laat. |
|
||||
|
||||
Quote:
ja ik heb zeer lang gedubt wat ik met de motor zou doen maar toch maar orgineel,70 pk voor een auto van 700 kg wil ook nog best vooruit mischien toch een ander nokkenasje er in en uitlaat wat aanpassen met spaggetie spruitstuk dat ik mischien de 95 pk haal dan is het mij best zat |
|
|||
|
|||
|
|||
|
|||
Jammer dat ie in onderdelen weggaat.....
|
|
||||
|
||||
Quote:
Zeker watskeburt ?
|
|||
|
|||
Vanmiddag verkocht! Heb ik Monrak (Pieter) te horen gekregen.
Hopen dat hij nu (snel) onder handen genomen word! |
|
|||
|
|||
Iemand van het forum? Ben benieuwd wanneer iemand er nu zo'n zeldzame compleet in originele staat weer terug brengt.
|
||||
|
||||
even voor alle duidelijkheid de auto staat er nog steeds.
totaal 4 x telefoninsch verkocht maar nooit iemand wezen kijken en dus ook niet opgehaald dus hij is nog steeds te koop en voor diegene die wel echt belang heeft kan mij wel bellen op 0633832015 en ik hoef er echt de hoofdprijs niet voor,maar het is wel een unieke auto en ik zet hem ook niet op mp maar verkoop hem hier in de hoop dat hij naar een liefhebber toe gaat. gr pieter.
|
|||
|
|||
deze zal wel naar Belgie of misschien England gaan hoogwaarschijnlijk daar gaan alle swallowtail's heen (want daar zitten mensen die de waarde er wel in zien)