|
||||
|
||||
Tweeters achterin polo 6N
Ik heb de originele speaker houders van een 6N2 voor mijn 6N gekocht.
Een OEM upgrade setje voor oa golf 4/bora met tweeter en midrange woofer. De woofer komt uiteraard in de houder maar dan heb ik de tweeter nog. Waar kan ik deze het beste plaatsen? Neem aan ergens op het paneel.... maar waar??
|
||||
|
||||
Niemand een idee?
|
||||
|
||||
Zo'n kleine tweeter hoort mi. niet achterin de auto, maar in het dashboard. Anders hoor je er niet veel meer van...
|
|
||||
|
||||
Voor zitten de originele speakers van vw.
Dit is een extra set.
|
||||
|
||||
Origineel hoort die er niet bij een 6N(2)
Bij den golf 4/bora zitten ze normaal voor de klinken in elk geval hoger dan de woofer dus. Bij een 3deurs weet ik het niet. http://www.autoverwertung-jose.de/b...1J1-Limo_b3.jpg maar die zijn bedoeld om de passagiers achterin ook van hoge tonen te voorzien. Wil je ze aan de voorkant horen zul je de tweeters wat verder richting de bank moeten plaatsen.
|
||||
|
||||
origineel zit er idd alleen een midwoofer, misschien moet ik de tweeter op de hoedenplank dragers monteren, of wordt dat niet mooi?