|
||||
|
||||
Gezocht voor introductie 50 jaar Golf, Golf I, II, III
Goedemorgen,
Ik ben door onze sponsor Volkswagen Hoogeboom Rotterdam benaderd. Wij als Keverclub Zuid-Holland hebben in het verleden wel eens een T1 bus en/ of een Kever ter beschikking gesteld als showroom stuk bij een introductie. Nu zijn we gevraagd of we misschien voor de introductie van 50 jaar Golf oude Golfjes kunnen aanleveren. Nu hebben wij allen geen Golfjes (meer) maar ik denk hier zijn er nog zat. Waar zijn we naar opzoek? Leuke vrijwel redelijk originele Golfjes die in de showroom kunnen staan voor een 2 of 3 tal dagen. De Golfjes waar naar opzoek is zijn de Golf I, II en II. Heb je een leuke Golf en wil je hem ter beschikking stellen stuur me dan even een berichtje dan kan ik je in contact brengen met Robert van Hoogeboom. Wanneer zijn ze nodig? 5,6 en mogelijk 7 Juli. Zeer waarschijnlijk zullen ze nodig zijn op de locatie Rotterdam Autolettestraat. Voor alle verdere info kan ik je doorsturen naar Robert want die info heb ik verder ook niet helaas. Heb je wat leuks en moois en wil je dit als eyecatcher ter beschikking stellen hoor ik het graag. Bedankt, groetjes Johan
|
||||
|
||||
Wel jammer dat het niet dichter in de buurt is, anders was het mss wel iets geweest......
|
||||
|
||||
Kan helaas de showroom niet verplaatsen ;-)
Maar misschien zijn er mensen die dichterbij wonen en het leuk vinden.
|
|||
|
|||
Quote:
Same here. Succes met de zoektocht!
|
||||
|
||||
Thanks
|
||||
|
||||
ik kom zelf uit het Westland. kan je niet helpen aan een golf maar wel een Jetta type 2.
mocht je nergens toe komen wil ik deze best beschikbaar stellen als deze binnen de eisen valt. ik weet niet voor wanneer het is: https://volksforum.com/forum/showth...08&page=4&pp=20
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Quote:
Thanks zie je zo nu en dan wel rijden, ik ga het voorstellen tenslotte is het een Golf met kont