Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 14-07-2014, 21:10
Bart. Bart. is offline
Forum Regular
 
Join Date: Mar 2012
Posts: 215
Default Seat Ibiza 6k2

Te koop: Seat Ibiza 6k2 1.4 16v
Wegens aanschaf van een Volkswagen Passat en met een beetje pijn in mijn hart bied ik hier te koop aan: In prima staat verkerende Seat Ibiza 6k2/mk3 uit 2002. Deze auto is nu ruim 1,5 jaar in mijn bezit en dat bevalt tot op de dag van vandaag heel goed. Helaas is het voor mij niet nodig om 2 auto’s te hebben.
Het 1.4 16v 75 pk motortje heeft inmiddels 216.800 kilometer gelopen. Een paar maanden geleden heb ik hem een beurtje laten geven en ik kreeg de complimenten van de monteur dat de auto nog zo rustig liep. Puur met een koude motor tikken de kleppen een beetje (is overigens niets ernstigs, gebeurt vaker met deze motoren). Ondanks dat het geen snelle auto is altijd netjes de olie warm laten worden voordat ik boven de 3000 rpm ging. Koppeling is nog geen 20.000 km geleden vervangen, net als beide ruitenwissermotors. Flexibele deel van de uitlaat is net nieuw en de onderkant is vrijwel schraapvrij. ALLE ONDERHOUDSBOEKJES EN 2E SLEUTEL AANWEZIG.
Exterieur:
-Cupra-koplampen
-Geel gewrapte mistlampen (kan eraf)
-luxe kentekenplaten
-professioneel gewrapte carbon Cupra-spoiler
-achterruitenwisser weggehaald
-zeer netjes gewrapte achterlichten (kan dus ook verwijderd worden, dan geheel origineel)
-UK-buitenspiegel bestuurderszijde (dus allebei even groot)
-letters van achterklep verwijderd.
-wielkasten vooraan uitgerold, netjes gedaan door Dany Keizer!
-gele pitten in de stadslampen, mistlampen, dimlicht en grootlicht. Eventueel kan ik alles weer origineel terugplaatsen.

Interieur:
-Sparco racestuur, heb hier zelf geen claxon-button in (vind het zonder erg bruut), is wel aanwezig net zoals het originele stuur. Claxon zit met een knopje onder het stuur
-geen SSS, dus gewoon ruimte voor de radio (radio niet aanwezig)
-eventueel leren kuipstoelen incl. stoelframes voor deze auto tegen meerprijs
-eventueel een hoedenplank met 2x 300 watt Pioneer boxen tegen meerprijs. Anders originele hoedenplank er netjes in.

Onderstel:
-zeer stugge Supersport-schroefset (deze veert vrijwel niet, ook i.v.m. bumpstops i.v.m. breed rijden). Originele vering is ook aanwezig. Auto is net uitgelijnd.
-15’’ verbreed staal. Deze zijn aan de voorkant 7.5j met 2000 km oude 175/50 Kuhmo’s en achter 8.5j met 2000 km oude Nankangs in de maat 185/45. Zeer stretch. Gemonteerd door Ben van Geerenstein van Bandenservice Ede. Let op: deze wielen hou ik het liefst zelfs, dus gaan alleen tegen de hoofdprijs weg. Randen moeten nog even een keer bijgewerkt worden. Wordt verkocht op originele velgen met goede banden (zie laatste foto).

Minpuntjes:
-hier en daar echt wel een krasje/deukje. In kras is vervelender op het voorscherm vandalisme)
-electronisch gaspedaal zou een keer moeten worden nagekeken. Bij wegrijden schudt de auto. Ik heb mij er zelf overigens nooit aan gestoord en de auto rijdt er niet minder om.
-bijrijdersstoel heeft een grote vlek door lekkende fles ruitenreiniger

Tevens heb ik nog een z.g.a.n. hoodbra, dakdragers, een Thule-dakrek en een Thule 555 Fairing tegen meerpijs  laatste 2 benoemde onderdelen zijn vrij zeldzaam en gaan alleen met een goed bod mee.
Mijn vraagprijs: € 1.400
Met velgen: € 1.900

Auto is vanaf zaterdag te bezichtigen in Apeldoorn. Deze blijft dan nog 2 weken verzekerd staan en gaat daarna de schorsing in (wordt dan neergezet op een groot afgesloten terrein, dus dan zijn proefritten alsnog mogelijk).
Nog 1 verzoek: graag de advertentie eerst goed doorlezen en dan reageren in een persoonlijk bericht bij interesse hartelijk dank.

Meeste foto's gemaakt door Petpat Photography.
















Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 08:18.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum