Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Vraag en Aanbod > Archief
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





 
Thread Tools Search this Thread
  #41  
Old 27-07-2009, 22:26
Roy-16VT's Avatar
Roy-16VT Roy-16VT is offline
Postwhore
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 1,075
Default

Ook een waarde is een mening

en ja daar valt net als over smaak niet mee te twisten

De verkoper denkt dat het verkopend object zoveel waard is

De koper geeft niet meer dan hij denkt hoeveel het waard is

Tsja dan heb je nog de buitenstaander die denkt..... meestal anders


verder ken ik de polo niet en ook de jetta van misha niet maar ze zullen het wel waard zijn
__________________
Mijn mkII-vr6-turbo
http://www.volksforum.com/forum/showthread.php?t=41051

Last edited by Roy-16VT : 27-07-2009 at 22:29.
  #42  
Old 27-07-2009, 22:31
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 10,769
Send a message via MSN to Misha
Default

Quote:
Originally Posted by breadfan83
Mwah, gewoon search naar het woord retro door poster Misha.

Ik krijg 1 topic wat ik heb gepost, en dat is inderdaad m'n Jetta 1 met retroradio
Verder een lijst met ±6 topics, meeste verkooptopics of topic van andere hun 'retrobakken'
daarnaast gaat het naast de retroradio alleen maar over mijn allereerste golf .. toen was ik 17.
Zoals ik al zei, tijden en mensen veranderen.. tegenwoordig zie je mij ook geen retro gebruiken.
__________________
www.dubclub-online.nl
  #43  
Old 27-07-2009, 22:34
breadfan83's Avatar
breadfan83 breadfan83 is offline
Volksforum Draaideur Donateur Wheeler Dealer
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 17,396
Send a message via AIM to breadfan83 Send a message via MSN to breadfan83
Default

Quote:
Originally Posted by Misha
Ik krijg 1 topic wat ik heb gepost, en dat is inderdaad m'n Jetta 1 met retroradio
Verder een lijst met ±6 topics, meeste verkooptopics of topic van andere hun 'retrobakken'
daarnaast gaat het naast de retroradio alleen maar over mijn allereerste golf .. toen was ik 17.
Zoals ik al zei, tijden en mensen veranderen.. tegenwoordig zie je mij ook geen retro gebruiken.


En oranje?
__________________
Klutch Shirts

Quote:
Originally Posted by Richard
broodfanaat heeft gelijk


Buyer / seller feedback thread
Golf mk2 16v W.I.P.
Boot-sale
  #44  
Old 27-07-2009, 22:42
Gijs's Avatar
Gijs Gijs is offline
Volksforum Crew - Gijsmans
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 7,362
Send a message via MSN to Gijs
Default

Is een retro stieknek hip? In dat geval ga ik dat uitvinden en rijk worden. Dan breng ik ze in de kleuren retro-bruin en retro-oranje uit met een old-skool lettertype
__________________

'11 Polo 6R bluemotion TDI
'05 BMW 130i trackday
'93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD
'91 Golf Syncro Country
'89 Daihatsu Feroza
'86 Passat Variant Syncro
  #45  
Old 27-07-2009, 22:43
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 10,769
Send a message via MSN to Misha
Default

Waar heb je dat oranje vandaan gehaald dan?
Ben je me aan het stalken ofzo nondepin
__________________
www.dubclub-online.nl
  #46  
Old 27-07-2009, 22:44
Phill Dub's Avatar
Phill Dub Phill Dub is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 41
Thumbs down

wat een zeiktopic, Strik zegt iets over een alweer te koop staande auto voor naar zijn mening te duur aangeboden Polo krijgt ie een bak elende over zich heen zeg, ongelovelijk!

Stop toch met jezelf te verdedigen Misha, 't gaat allang niet meer over de beginpost van je topic.
  #47  
Old 27-07-2009, 22:46
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 10,769
Send a message via MSN to Misha
Default

Ach, laat ze lekker .. ik zeik ook wel is ergens op, dan krijg ik af en toe ook de wind van voren.. prima toch.
__________________
www.dubclub-online.nl
  #48  
Old 27-07-2009, 22:50
Gijs's Avatar
Gijs Gijs is offline
Volksforum Crew - Gijsmans
 
Join Date: Feb 2005
Posts: 7,362
Send a message via MSN to Gijs
Default

Quote:
Originally Posted by Phill Dub
wat een zeiktopic, Strik zegt iets over een alweer te koop staande auto voor naar zijn mening te duur aangeboden Polo krijgt ie een bak elende over zich heen zeg, ongelovelijk!

Stop toch met jezelf te verdedigen Misha, 't gaat allang niet meer over de beginpost van je topic.

Zo ging het er vroegah wel vaker aan toe op volksforum. Toen retro nog zo gewoon was

Maar idd Misha, niet zo happen. Alhoewel nèt jij zo'n topic niet hoeft te starten

Stieknek

__________________

'11 Polo 6R bluemotion TDI
'05 BMW 130i trackday
'93 Toyota LandCruiser HJ70 2.4 TD
'91 Golf Syncro Country
'89 Daihatsu Feroza
'86 Passat Variant Syncro
  #49  
Old 27-07-2009, 22:56
oldscool's Avatar
oldscool oldscool is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,051
Default

Het is wel altijd leuk als ik iets te koop zet,ik denk zet er maar eens een andere naam bij ,eerst allemaal zeuren over de prijs dan de auto helemaal afkraken dan ook nog de verkoper in een slecht daglicht zetten.

Er dan nog een hele waslijst bij zetten van de gebreken, tik die allang verholpen is van de rem getuigt ervan dat ie van iemand voor stijn is geweest met 2 linker handen, een rvs uitlaat erop maar vastgemaakt met ijzerdraad echt liefhebberij , enz enz enz maar dat doe ik ook de volgende keer hier als er een auto is die ik ken !!!!!!!!!.

De auto is nu zoals beschreven en ja dat ie instapschade heeft wist ik nog niet staat hier op de oprit misschien onzichtbaar maarja whatever>>>>>>>>>>>>>

En als jullie dus die er allemaal slecht van praten zon helden zijn komen jullie effe langs en zeggen me dit in het gezicht !!!!!!!!!!!
__________________
"Four wheels One love"

http://www.facebook.com/dropandwheels
  #50  
Old 27-07-2009, 22:59
Phill Dub's Avatar
Phill Dub Phill Dub is offline
Forum Newbee
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 41
Default

Amen.
  #51  
Old 27-07-2009, 23:07
oldscool's Avatar
oldscool oldscool is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,051
Default

en dat moderators zon shit hier keer op keer weer toe laten>>>>
__________________
"Four wheels One love"

http://www.facebook.com/dropandwheels
  #52  
Old 27-07-2009, 23:18
oldscool's Avatar
oldscool oldscool is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,051
Default

Quote:
Originally Posted by bighead
Zo dat is snel zeg, nu alweer me oude 6N te koop :P Dat geld gaat ie der never voor krijgen, kreeg toen ik hem voor 3200 te koop had al niet eens reacties.

Op de foto lijkt ie zo mooi, maar der zijn wel wat puntjes die minder zijn.

- Flinke deuk in dorpel bijrijderskant.
- Gecleanede regengootje links achter weer gescheurd.
- Gecleanede antenne + gebruikte plamuur zichtbaar.
- Achterschermen hebben kleurverschil tov de rest van de auto.
- Schuifdak niet netjes erin gekit.
- Bestuurdersdeur voor de helft gespoten, duidelijk te zien net boven de klink
- Roest achterwielkasten
- Bestuurdersschoel heeft instapschade
- Er passen alleen maar velgen aan de voorkant met een lage ET-waarde, dit door de inbouw van stuurbekrachtiging zonder de fuseestukken van een polo met stuurbekrachtiging te gebruiken.
- Zit een fluit in de auto af en toe, heel irritant.
- Harde tik als je het rempedaal intrapt.


Dit was het wel zo'n beetje volgens mij :P



en zoiets effe mailen via marktplaats roest regengootjes en dan zeggen kom de auto nog halen deze week

gelukkig kom ik ook op meetings en zit er achter die belachelijke mailtjes en posts ook nog gezichten
__________________
"Four wheels One love"

http://www.facebook.com/dropandwheels
  #53  
Old 27-07-2009, 23:30
golf16v's Avatar
golf16v golf16v is offline
Postwhore
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,282
Default

Quote:
Originally Posted by Misha
Ja is ook, als hij er denkt dat hij er aan kan verdienen moet hij dat zeker doen!
Profiteren als 't kan, maar ik denk niet dat hij 'm kwijt raakt voor deze centen..



snap niet waarom je je dan druk maakt als je nu zo reageert?

iedereen mag toch vragen wat hij wil? tegenwoordig zit iedereen toch af te pingelen op de vraagprijs

en geraakt hij niet weg voor die prijs, dan is dat toch de verkoper zijn probleem?

dit lijkt me enkel meer belasting voor de server van het forum, dan dat het iets bijdraagt aan dit forum
  #54  
Old 27-07-2009, 23:41
Misha's Avatar
Misha Misha is offline
10k maniac
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 10,769
Send a message via MSN to Misha
Default

Ik maak me niet druk hoor, ik vind het alleen opmerkelijk.. dus ik merk het op
__________________
www.dubclub-online.nl
  #55  
Old 27-07-2009, 23:42
bighead bighead is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 160
Default

Quote:
Originally Posted by oldscool
en zoiets effe mailen via marktplaats roest regengootjes en dan zeggen kom de auto nog halen deze week

gelukkig kom ik ook op meetings en zit er achter die belachelijke mailtjes en posts ook nog gezichten


Misschien had ik wel spijt van het wegdoen van de auto en had ik toch zeker wel weer interesse als die punten gefixed waren maargoed.

En ook al was het voor de fun, wat dan nog? Merendeel van de reacties die je krijgt van marktplaats is bullshit/
  #56  
Old 27-07-2009, 23:47
oldscool's Avatar
oldscool oldscool is offline
Postwhore
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,051
Default

Quote:
Originally Posted by bighead
Misschien had ik wel spijt van het wegdoen van de auto en had ik toch zeker wel weer interesse als die punten gefixed waren maargoed.

En ook al was het voor de fun, wat dan nog? Merendeel van de reacties die je krijgt van marktplaats is bullshit/


__________________
"Four wheels One love"

http://www.facebook.com/dropandwheels
  #57  
Old 28-07-2009, 00:12
bighead bighead is offline
Forum Regular
 
Join Date: Jul 2008
Posts: 160
Default

Quote:
Originally Posted by oldscool
Er dan nog een hele waslijst bij zetten van de gebreken, tik die allang verholpen is van de rem getuigt ervan dat ie van iemand voor stijn is geweest met 2 linker handen, een rvs uitlaat erop maar vastgemaakt met ijzerdraad echt liefhebberij , enz enz enz maar dat doe ik ook de volgende keer hier als er een auto is die ik ken !!!!!!!!!.

De auto is nu zoals beschreven en ja dat ie instapschade heeft wist ik nog niet staat hier op de oprit misschien onzichtbaar maarja whatever>>>>>>>>>>>>>


Ik iemand met 2 linker handen, ga toch weg kerel. Remmerij aan de voorzijde is toevallig niet door mijzelf vervangen maar door een collega, wat was er dan gedaan door iemand met 2 linkerhanden?
En over die uitlaat, je moet toch wat als noodoplossing als je dat stuk terugkrijgt van de lasser, die dus geen goed werk geleverd heeft achteraf, en de auto een paar dagen later onverwacht weggaat.

Aan de bovenkant van de wang aan de linkerkant van het zitvlak voel je duidelijk dat het schuim daar versleten is en voel je dus metaal.

Maar spijt dat ie weg is, absoluut niet, ben blij dat ie weg is, heeft bijna 3 maand te koop gestaan en geen reactie gehad.

Last edited by bighead : 28-07-2009 at 00:20.
  #58  
Old 28-07-2009, 07:20
VeeDubber's Avatar
VeeDubber VeeDubber is offline
Volksforum Crew - S2 Racer
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,800
Default

Quote:
Originally Posted by oldscool
Het is wel altijd leuk als ik iets te koop zet,ik denk zet er maar eens een andere naam bij ,eerst allemaal zeuren over de prijs dan de auto helemaal afkraken dan ook nog de verkoper in een slecht daglicht zetten.

Er dan nog een hele waslijst bij zetten van de gebreken, tik die allang verholpen is van de rem getuigt ervan dat ie van iemand voor stijn is geweest met 2 linker handen, een rvs uitlaat erop maar vastgemaakt met ijzerdraad echt liefhebberij , enz enz enz maar dat doe ik ook de volgende keer hier als er een auto is die ik ken !!!!!!!!!.

De auto is nu zoals beschreven en ja dat ie instapschade heeft wist ik nog niet staat hier op de oprit misschien onzichtbaar maarja whatever>>>>>>>>>>>>>

En als jullie dus die er allemaal slecht van praten zon helden zijn komen jullie effe langs en zeggen me dit in het gezicht !!!!!!!!!!!


Als je het topic goed doorleest dan zie je dat er maar een enkeling is die een opmerking maakt over de prijs. Gebeurd in de dagelijkse praktijk ook en nu staat het toevallig op een forum. Het staat iedereen vrij om te vragen wat hij wil voor een object wat hij verkoopt en dus ook jou. Het grootste gedeelte van het topic gaat over een heel ander onderwerp dan je auto.

Quote:
Originally Posted by oldscool
en dat moderators zon shit hier keer op keer weer toe laten>>>>


De reden dat wij dit laten staan is omdat een stukje discussie af en toe moet kunnen, en dan heb ik het over de hedendaagse prijzen. Misha weet zelf ook wel dat ie daar reacties mee oproept als hij deze thread start. Dat we het lijstje met gebreken laten staan (notabene van een oud-eigenaar) is vanwege het feit dat het een informerende waarde heeft voor potentiele kopers. In plaats van te gaan lopen blazen kun je ook in alle rust uitleggen wat er allemaal aan de auto is gebeurd om het gebrekenlijstje op te lossen.

We zitten hier niet op het My Little Pony forum, dus iemand mag best wat tegenspraak krijgen zonder dat er direct door ons gegumd wordt.
__________________
  #59  
Old 28-07-2009, 08:06
lager lager is offline
VW Guru
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 785
Default

Quote:
Originally Posted by VeeDubber
Dat we het lijstje met gebreken laten staan (notabene van een oud-eigenaar) is vanwege het feit dat het een informerende waarde heeft voor potentiele kopers. In plaats van te gaan lopen blazen kun je ook in alle rust uitleggen wat er allemaal aan de auto is gebeurd om het gebrekenlijstje op te lossen.

We zitten hier niet op het My Little Pony forum, dus iemand mag best wat tegenspraak krijgen zonder dat er direct door ons gegumd wordt.




Last edited by VeeDubber : 28-07-2009 at 08:27.
  #60  
Old 28-07-2009, 08:23
Domi
Guest
 
Posts: n/a
Default

Quote:
Originally Posted by VeeDubber

We zitten hier niet op het My Little Pony forum,



Die is leuk. Nog niet eerder gehoord hier.



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 14:48.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum