Volksforum.com

Go Back   Volksforum.com > Nederlands > Off Topic > Nieuws en actualiteiten
User Name
Password
Home FAQ Register Members List Calendar Today's Posts





Reply
 
Thread Tools Search this Thread
  #1  
Old 17-09-2004, 10:05
sjampoo's Avatar
sjampoo sjampoo is offline
Married to PC
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 4,346
Default -

-

Last edited by sjampoo : 18-02-2005 at 15:24.
Reply With Quote
  #2  
Old 17-09-2004, 10:39
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default

regering is gek
Reply With Quote
  #3  
Old 17-09-2004, 17:49
vwleusden's Avatar
vwleusden vwleusden is offline
REALLY Bored
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 5,365
Send a message via MSN to vwleusden
Default

Henk is gek :p
__________________
1989 Golf 2 1.8 WOB 16V throttle bodies
2013 Renault Megane Estate GT Line TCe
2011 Ford Ka
Reply With Quote
  #4  
Old 20-09-2004, 16:34
Edward's Avatar
Edward Edward is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,862
Send a message via MSN to Edward
Default

ze zijn godverdomme keihard op hun bek gegaan. Hoe kan je anders van die waanzinnige voorstellen doen als regering? Die gasten zitten lekker met een tonnetje per jaar, Phaeton van de zaak in Wassenaar...en die BTW en andere onzin maar steigen.....klerelijers. Iemand op de hoogte van pre-pensioen? WAO enzo? Nou dat wordt nog wat...... Als die homo's es na dachten en de betuwe lijn en HSL lijn nou gewoon ff niet plaatste hadden ze nu dikke knaken in de zak...donder op




zo klaar!
Reply With Quote
  #5  
Old 20-09-2004, 17:11
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default

edward has spoken
Reply With Quote
  #6  
Old 20-09-2004, 17:55
Marco's Avatar
Marco Marco is offline
Volksforum Crew - Elekit
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 7,628
Send a message via MSN to Marco
Default

Het wordt eens tijd dat de nederlanders gaan zien dat dit kabinet een grote criminele organisatie is en dat er eens door de oppositie wordt gezegd dat dat zo is. Als die zalm voor mn auto loopt schakel ik in elk geval ff terug en geef een dot gas zodat ik die bakellende ook nog ff mee pak.

Hoop echt dat dit pas het begin was van het staken, wat mij betreft staakt volgende week het hele land..... (heb ik tenminste een vrije dag)
__________________
Passat B1 LS
Passat B8 Businessline R
Reply With Quote
  #7  
Old 20-09-2004, 18:08
Edward's Avatar
Edward Edward is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,862
Send a message via MSN to Edward
Default

morgen gaan 250 collega's van Akzo naar Arnhem om te staken tegen de kabinets plannen. Er is door de bonden zelfs een stakings uitkering van 78% uitgegeven voor de mensen die gaan. Ik ga niet, heb het te druk......het speelt allemaal nog niet zo totdat je ziek wordt, wordt ontslagen en je een huis gekocht hebt......tot je 63 bent, er bijna bent en die mongolen in Den Haag beslissen dat je nog 7 jaar vroeg op mag of arbeids ongeschikt raakt.....en het niet faked.

HA...collega van me had vorige week zijn afscheid, 43 jaar bij de zaak. Hij had een afscheids praatje, tering......die lacht ons allemaal uit. Hij had gewoon 1,5 jaar vakantie opgespaard enzo...pppffffff.....ik was wel jaloers want ik mag zeker nog 40 jaar werken.
Reply With Quote
  #8  
Old 21-09-2004, 09:28
patrick 86c patrick 86c is offline
Postwhore
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,037
Default

ik ben benieuwd wat ze vandaag allemaal nog te melden hebben met die "PRINSJESDAG".
__________________
Je voelt je lekkerder in een VOLKSWAGEN
Reply With Quote
  #9  
Old 21-09-2004, 12:54
Pedaalemmer's Avatar
Pedaalemmer Pedaalemmer is offline
Volksforum Aandeelhouder - Pedalwanne
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 11,016
Send a message via MSN to Pedaalemmer
Default

Quote:
Originally Posted by patrick 86c
ik ben benieuwd wat ze vandaag allemaal nog te melden hebben met die "PRINSJESDAG".


je bedoelt of ze iets nieuws te melden hebben aangezien het meeste al uitgelekt is
Reply With Quote
  #10  
Old 21-09-2004, 13:01
Tjaap's Avatar
Tjaap Tjaap is offline
Volksforum Crew - You WILL comply!!
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 25,213
Default

weinig nieuws. ze rijden nu met die gouden koets over mijn parkeerplek zie ik :p
dat ding een keer omsmelten, weer een paar pensioentjes terug
__________________
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.
Reply With Quote
  #11  
Old 21-09-2004, 13:32
Christiaan's Avatar
Christiaan Christiaan is offline
Approaching the redline...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 9,219
Default

Quote:
Originally Posted by Tjaap
weinig nieuws. ze rijden nu met die gouden koets over mijn parkeerplek zie ik :p
dat ding een keer omsmelten, weer een paar pensioentjes terug


Idd, kappen met die "poppenkast" scheelt ook al een hoop geld...niet alleen prinsjesdag....
Reply With Quote
  #12  
Old 22-09-2004, 11:33
Mr_LSD Mr_LSD is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 219
Send a message via AIM to Mr_LSD Send a message via MSN to Mr_LSD Send a message via Yahoo to Mr_LSD
Default

Het speelt niet voor mij, ik ben niet verzekerd betaal geen belasting en heb voor de rest ook schijt aan de regering.

In the real world, je betaalt meer en meer, van jouw loon betaal je in totaal 80% belastingen. Voordat er iemand zegt dat het niet waar is. Loonbelasting, onroerend goed belasting, gemeente belasting, afvalheffing, rioolrecht, BTW, accijnsen, blah die blah ga maar ff door. En dan die fucking uitkeringslijers klagen dat ze niet genoeg geld krijgen. WELL FUCK YOU BASTARDS, ga dan godverdomme werken met je lamme botten. Als je echt wat hebt vind ik dat je ook moet kunnen leven, als je niet WIL werken dan kun je van mij de tyfus krijgen.

Kutregering houd ze allemaal de hand boven het hoofd ook al lijken ze dan maatregelen te nemen.
__________________
DCI, because its family.
Reply With Quote
  #13  
Old 22-09-2004, 13:12
Speedlaw's Avatar
Speedlaw Speedlaw is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 155
Default

Quote:
Originally Posted by Mr_LSD
En dan die fucking uitkeringslijers klagen dat ze niet genoeg geld krijgen. WELL FUCK YOU BASTARDS, ga dan godverdomme werken met je lamme botten. Als je echt wat hebt vind ik dat je ook moet kunnen leven, als je niet WIL werken dan kun je van mij de tyfus krijgen.


Doe effe relaxed man. Hoeveel mensen met een AOW/WAO/WAJONG flessen de boel nou, denk je? 10 procent? 20 procent? Die keuring is fokking streng hoor. Ik had ook zo'n grote bek tot ik het zelf tegenkwam. En je denkt toch niet dat het een vetpot is, een uitkering? Kom nog maar 's zeuren als jij iets mankeert. Je krijgt gewoon het bestaansminimum in de WAJONG, zijnde 650 euro per maand. That's it, voor de rest van je leven. Ik ken mensen die dat per maand aan een hypotheek verknallen.

Even los hiervan, ik ben het eens met je als je zegt 'als je niet wil werken', maar de meeste mensen zouden dolblij zijn als ze gezond waren en konden werken. Die 10 of 20 procent die de boel flessen verkutten het voor de rest en maken jou zo pissig. Toch?
__________________
-- Alex. Aber Du kannst mich Daddy nennen.
Reply With Quote
  #14  
Old 22-09-2004, 13:58
Gert's Avatar
Gert Gert is offline
6k and counting...
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 6,853
Default

Word
Reply With Quote
  #15  
Old 22-09-2004, 14:05
Mr_LSD Mr_LSD is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 219
Send a message via AIM to Mr_LSD Send a message via MSN to Mr_LSD Send a message via Yahoo to Mr_LSD
Default

Yo Speedlaw... check dit... Als je echt wat hebt vind ik dat je ook moet kunnen leven Dus dan vind ik 650 euro nog te weinig. Maar als je niet wil werken, mag je best minder dan 650 euro hebben.

WIE NIET WIL WERKEN, zal niet profiteren van de voordelen. Sorry hard standpunt maar dan had je maar je lamme botten in beweging moeten zetten.

Is toch niet raar denk ik?
__________________
DCI, because its family.
Reply With Quote
  #16  
Old 22-09-2004, 15:27
Speedlaw's Avatar
Speedlaw Speedlaw is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 155
Default

Das helemaal niet raar, ik ben het er mee eens. Niet willen werkern = geen inkomen. De meesten willen echter best.

'Die uitkeringsleijers' is gewoon wat te kort door de bocht, maar we begrijpen elkaar denk ik.


__________________
-- Alex. Aber Du kannst mich Daddy nennen.
Reply With Quote
  #17  
Old 22-09-2004, 16:20
Speedlaw's Avatar
Speedlaw Speedlaw is offline
VW Enthousiast
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 155
Default

Verknallen is prima ABN voor 'besteden' hoor.

Oké, voor mij wel in elk geval, maar ik ben soms wat grof in het bekske.




Verder begrijp ik je punt niet helemaal geloof ik. Ik moet emigreren omdat ik een onderscheid maak tussen uitkeringsgerechtigden en uitkeringsfraudeurs?


__________________
-- Alex. Aber Du kannst mich Daddy nennen.
Reply With Quote
  #18  
Old 22-09-2004, 17:15
Edward's Avatar
Edward Edward is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,862
Send a message via MSN to Edward
Default

ieder zijn meug, wil je niet werken...donder dan op. Wil je wel en kan je niet, dan mag je van mij meer centen krijgen....klaar, maar die kabinets plannen slaan echt nergens op. Ik las vandaag weer een stukje van de CNV bedrijven bond over de staking in Arnhem.....wat het kabinet allemaal wilt. Ik kreeg het er koud van.....ik zal is wat dingen plaatsen hieroo.

Er zaten wat bizarre onderwerpen tussen die heus niet gerealiseerd kunnen worden en om een voorbeeld te noemen: het idee om 12 uur per dag te gaan werken of een werkweek van 60 uur te hebben en nooit meer opslag te krijgen terwijl de managers salarissen gewaarborgd blijven.....nee bedankt!
Reply With Quote
  #19  
Old 22-09-2004, 17:25
Tjaap's Avatar
Tjaap Tjaap is offline
Volksforum Crew - You WILL comply!!
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 25,213
Default

"of een werkweek van 60 uur te hebben en nooit meer opslag te krijgen terwijl de managers salarissen gewaarborgd blijven.....nee bedankt! "

nou ik volg de politiek toch redelijk nouwkeurig en dit is iets wat
A: onmogelijk is
en B: ik nog nergens ben tegengekomen.
nooit meer salarisverhoging? hoe kan dat nou? elk jaar worden alle salarissen op zijn minst gecorrigeerd met de inflatie. (al wil het kabinet idd een loonstop afkondigen, juist om die inflatie weer tegen te gaan)
stel nou dat ze dat 40 jaar geleden bedacht hadden.. had iedereen nu dus 25 piek per week verdiend ofzo.
tis niet alleen onmogelijk, tis ook nog eens gewoon niet waar :p
__________________
Welcome to the internet:
Where men are men, women are men, and little girls are FBI agents.
Reply With Quote
  #20  
Old 22-09-2004, 17:30
Edward's Avatar
Edward Edward is offline
Volksforum Aandeelhouder
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 3,862
Send a message via MSN to Edward
Default

Niet waar, kijk is aan? Ik kan toch wel onthouden wat ik gelezen heb 7 uur geleden??
Waar of niet, ik las dat vandaag in de nieuwbrief...en wat ik al zei, het zijn plannen / voorstellen die niet gerealiseerd kunnen worden.

btw, tis trouwens nAuwkeurig.....
Reply With Quote
Reply



Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

vB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off
Forum Jump




All times are GMT +1. The time now is 23:17.


Powered by vBulletin
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
All rights reserved, Volksforum