|
|||
|
|||
Even voorstellen: Anthonie & VW Golf Rallye
Goedemorgen,
Ik ben Anthonie en sinds kort eigenaar van een VW Golf Rallye. De auto is niet in perfecte staat, er valt zeker nog het een en ander aan te verbeteren. Zo ben ik vooral op zoek naar een net setje Sebring G60 velgen, liefst met banden. Nu zitten er 16 inch OZ velgen onder (met oude banden), ook heel mooi maar die wil ik wel verkopen. Iemand die mij daarbij kan helpen? Mvg, Anthonie Last edited by VeeDubber : 10-10-2024 at 14:34. |
|
|||
|
|||
Welkom Anhonie, hebben we jou rallye mogen bewonderen op VWTB?
|
|||
|
|||
Nee, ik heb de auto zojuist geïmporteerd vanuit België. Auto was origineel Spaans geleverd.
|
|
||||
|
||||
Hallo Anthonie,
Welkom met je rallyegolf hier op het forum. Als je originele sebrings wilt is de uitvoering van B-Star misschien ook wel een optie voor jou. Deze zijn in de 16 inch uitvoering met verschillende offsets te krijgen. Dit geeft net dat beetje meer en ze zijn nieuw. Als je gebruikte 15 inch koopt en je laat ze opknappen ben je waarschijnlijk bijna net zoveel kwijt. B-Start 16 inch Sebring
|
|||
|
|||
Oeh, een echte Rallye. Foto’s graag.
|
|
|||
|
|||
Quote:
Een zwarte? (uit Wemmel?)
My Golf is my image Last edited by Stefan2 : 07-10-2024 at 21:08. |
|
||||
|
||||
Welkom hier en we zien de foto's graag tegemoet. Er wordt op mp nog weleens een set 15" aangeboden. Niet altijd in de beste staat maar met een beetje geduld......
|
||||
|
||||
Hi welkom! ben benieuwd naar je aankoop, altijd gaaf een rallye
ik heb hier eventueel nog een hele nette set voorstoelen staan, de normale variant dus niet de recaro's
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
|||
|
|||
Goedemiddag,
Bedankt voor de reacties! Ik heb de auto gekocht in omgeving Antwerpen, maar hij verkocht hem voor een vriend, het is inderdaad een zwarte auto. Foto's delen lukt niet zie ik helaas |