|
|||
|
|||
Rechter achterlicht werkt niet meer mk1
Mijn mk1 gti rechter achterlicht werkt alleen op het dimlicht, aarde in de kofferbak na gekeken en zekeringen ook na gekeken. Lampjes ook uiteraard na gekeken.
Heeft er iemand een idee? Auto heeft weinig gereden maar wel apk gehad dit jaar. Gr Mark.
|
||||
|
||||
Ik zou denk ik beginnen met het 1 en ander door te meten om te kijken of en waar er wel spanning is
Actieve topics: ------------------------- vdWal's Wagenpark Jetta Mk2 Coupe Verkocht: Golf Mk4 R32 Deep Blue Pearl Golf Mk3 Milestone Variantje Golf Mk2 Edition One 16vG60 Luup 16v, Jetta mk5 comfortline, Audi A4 B8 2.0 Sline |
|
||||
|
||||
Heel bekend probleem bij Golf 1 meestal draadbreuk bij de kabelboom in de kofferbak. Het snelste is eventueel een overbrugging te maken van linker achterlicht naar recherachterlicht er zitten wat klemmetjes voor trekhaak.
Anders gewoon meten inderdaad
|
|||
|
|||
Ik heb zoiets ook gehad met mijn bus
Uiteindelijk bleek dat de kabelschoentjes die op de achterlichten geschoven zaten erg gecorrodeerd waren Dus deze schoongemaakt en toen deed alles het weer |
|
|||
|
|||
Quote:
Helaas, ook na gekeken, stekker er af gehad en kabelschoentjes na gekeken.